Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Alle reacties Link kopieren
Mss was verlenging niet nodig, omdat ze uitbehandeld was. Want je moet er natuurlijk wel voor openstaan lijkt me...
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 25 februari 2015 @ 19:45:

[...]



OMG ze liegt op dat filmpje rustig verder..

Het ligt allemaal aan haar ex en haar moeder aan de instanties aan iedereen behalve haarzelf..

Hoho, ze heeft ook haar fouten gemaakt en die onderkent ze ook. En ze is natuurlijk ook slachtoffer geworden van al die mensen die mee wilden liften op haar succes, uur sorry verdriet omdat ze zo goed van vertrouwen was



Ligt het aan mij of had ze een dikker hoofd gekregen?

En is ze nog bevriend met NdB?
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 26 februari 2015 @ 08:09:

[...]





En is ze nog bevriend met NdB?Of ze elkaar nog vaak zien weet ik niet, maar in dec heeft NdB nog een bericht op haar eigen fb gezet,dat ze Irme een topwijf vindt en dat ze er geen spijt van heeft dat ze haar zo ongeveer als enige is blijven steunen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 25 februari 2015 @ 16:54:

Deze is vast al bekend bij jullie:

https://www.youtube.com/watch?v=qBXZ26D ... e=youtu.be



Reacties op facebook:

https://dl.dropboxusercon ... me%20van%2020-12-2014.pdf



nee was niet bekend. Bedankt voor het plaatsen.

Maar ik kon het filmpje niet langer dan 1 minuut kijken, werd er gewoon onpasselijk van. Alles ging prima met Hans toen hij zomaar werd weggehaald. Ja sure

Het hele circus begint gewoon weer opnieuw. Niet dat dat me verbaast.
.
quote:jippie55 schreef op 26 februari 2015 @ 08:09:

[...]



Hoho, ze heeft ook haar fouten gemaakt en die onderkent ze ook. En ze is natuurlijk ook slachtoffer geworden van al die mensen die mee wilden liften op haar succes, uur sorry verdriet omdat ze zo goed van vertrouwen was



Ligt het aan mij of had ze een dikker hoofd gekregen?

En is ze nog bevriend met NdB?

O ja dat zegt ze idd een paar keer om vervolgens te zeggen 'ik ben een goede moeder' maar mijn ex blablabla..

En uiteraard is ze slachtoffer van alles en iedereen en de hele wereld..
Alle reacties Link kopieren
pff
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:elfquest24 schreef op 25 februari 2015 @ 16:54:

Deze is vast al bekend bij jullie:

https://www.youtube.com/watch?v=qBXZ26D ... e=youtu.be



Reacties op facebook:

https://dl.dropboxusercon ... me%20van%2020-12-2014.pdf



Ik trok het filmpje na een paar minuten al niet meer, wat een doorzichtige leugens. Heb het echt geprobeerd vol te houden maar kwam niet verder dan 10 minuten. Toen begon haar act en de manier van filmen pijn te doen aan m'n ogen.



Hoe kan deze vrouw hier nog steeds mee weg komen??
Alle reacties Link kopieren
Wow ik kon haar geblaat ook niet uitkijken.

Zij is zo vol van zichzelf en dat zal altijd zo blijven.
Alle reacties Link kopieren
Hans krees alles bij elkaar...

Krees???
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Het is opgenomen in de huiskamer van NdB!
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 27 februari 2015 @ 00:33:

Het is opgenomen in de huiskamer van NdB!

Scherp. Je hebt zeker de fotowand herkend? Ik zat er ook even naar turen maar kon het niet thuisbrengen.

Opnames voor deze 'documentaire' (hoe durf je het zo te noemen) zijn op 20 dec gemaakt, dat staat op de facebook van de producent (die zich diep moet schamen voor dit wanproduct vol spel- en taalfouten) . Het is iemand (Moreno Koning) die werkt bij een bureautje (Entertainment World Group Productions) dat internetfilmpjes maakt over puberproblemen. Soort 'achter gesloten deuren'. Wordt Hans nu acteur?
.
Niet alleen is de fotowand herkenbaar. Tijdens of rond de kerst stond er al een foto uit het interview waar Irme en H elkaars hand vasthouden [voor de show uiteraard] en het was geen geheim dat Irme met H bij NdB vertoefde tijdens de feestdagen.

G heeft vanaf kerst geen contact meer mogen hebben met H, dus hoe berekenend en leugenachtig kan iemand zijn? Immers, het interview kwam ergens begin 2015 online...
Alle reacties Link kopieren
Dat er bij Irme een steekje los zit weten we al, maar wat bezielt zo'n NdB om er zo in mee te gaan?
Broeva!!! Haro!!!
quote:lonabonaventura schreef op 28 februari 2015 @ 17:49:

Dat er bij Irme een steekje los zit weten we al, maar wat bezielt zo'n NdB om er zo in mee te gaan?

Daar zit ook niet een klein steekje maar een heel breiwerk bij los..

Dat is ook het zwarte schaap van de familie de B.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweet_Lavinia schreef op 27 februari 2015 @ 13:24:

Niet alleen is de fotowand herkenbaar. Tijdens of rond de kerst stond er al een foto uit het interview waar Irme en H elkaars hand vasthouden [voor de show uiteraard] en het was geen geheim dat Irme met H bij NdB vertoefde tijdens de feestdagen.

G heeft vanaf kerst geen contact meer mogen hebben met H, dus hoe berekenend en leugenachtig kan iemand zijn? Immers, het interview kwam ergens begin 2015 online...





Maar die G wilde zelf toch ook nergens aan meewerken?



Weet je, ik denk inmiddels dat ze kind gewoon maar bij moeder moeten laten en vader uit beeld. Zo eager was die man volgens mij niet en het levert alleen maar gedoe op voor het kind...maar goed, dat is boerenverstand. Nergens op gebaseerd verder :-)



En dat zij psychisch ziek is? Het is nu eenmaal zijn moeder he. Niet iedere moeder zit elke dag om 15.00 met de thee en koekjes en noem maar op.
Ze kan het heel mooi brengen allemaal. En uren door lullen en lullen en lullen....

De woorden die ze H ook weer in de mond legt. Manipulatief. Zie nog steeds een echte borderliner hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterval70 schreef op 28 februari 2015 @ 19:44:

[...]





Maar die G wilde zelf toch ook nergens aan meewerken?



Weet je, ik denk inmiddels dat ze kind gewoon maar bij moeder moeten laten en vader uit beeld. Zo eager was die man volgens mij niet en het levert alleen maar gedoe op voor het kind...maar goed, dat is boerenverstand. Nergens op gebaseerd verder :-)



En dat zij psychisch ziek is? Het is nu eenmaal zijn moeder he. Niet iedere moeder zit elke dag om 15.00 met de thee en koekjes en noem maar op.Inderdaad helemaal nergens op gebaseerd want als je tussen de regels doorleest, had je kunnen weten dat vader zijn stinkende best doet.
quote:jippie55 schreef op 01 maart 2015 @ 06:01:

[...]



Inderdaad helemaal nergens op gebaseerd want als je tussen de regels doorleest, had je kunnen weten dat vader zijn stinkende best doet.

In dat stuk op darkhorse staat dat de keren dat het kind bij G was het prima ging en dat het kind juist bij moeder probleemgedrag vertoond.

G wilde niet met moeder naar een mediator maar ik heb nergens gelezen dat hij verder nergens aan mee wil werken..
En weer zo'n triest verhaal:



http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... llon.dhtml
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 02 maart 2015 @ 20:34:

En weer zo'n triest verhaal:



http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... .dhtmlHier moet echt van huilen...iedereen wist het en niemand hielp echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 02 maart 2015 @ 21:47:

[...]



Hier moet echt van huilen...iedereen wist het en niemand hielp echt.

Weet je hoe

lang het duurd voor je naar Maastricht word doorverbonden ik ben er 3 dagen mee bezig geweest en op de 3e dag kreeg ik te horen dat de persoon in kwestie die de meldingen aanneemt vrij heeft.

24uur bereikbaar zeggen ze da .
Alle reacties Link kopieren
quote:waterval70 schreef op 28 februari 2015 @ 19:44:

[...]





Maar die G wilde zelf toch ook nergens aan meewerken?



Weet je, ik denk inmiddels dat ze kind gewoon maar bij moeder moeten laten en vader uit beeld. Zo eager was die man volgens mij niet en het levert alleen maar gedoe op voor het kind...maar goed, dat is boerenverstand. Nergens op gebaseerd verder :-)



En dat zij psychisch ziek is? Het is nu eenmaal zijn moeder he. Niet iedere moeder zit elke dag om 15.00 met de thee en koekjes en noem maar op.Google es op PAS-syndroom. Er lopen nogal wat kids en ook heel wat inmiddels volwassen geworden kinderen van gescheiden ouders rond met een forse identiteitscrisis, omdat ze er na jaren achter komen dat de ene ouder loog over de andere. Hoe zou jij het vinden dat je al die jeugdjaren hebt moeten missen met je vader (of moeder)?
Broeva!!! Haro!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lonabonaventura schreef op 03 maart 2015 @ 21:04:

[...]





Google es op PAS-syndroom. Er lopen nogal wat kids en ook heel wat inmiddels volwassen geworden kinderen van gescheiden ouders rond met een forse identiteitscrisis, omdat ze er na jaren achter komen dat de ene ouder loog over de andere. Hoe zou jij het vinden dat je al die jeugdjaren hebt moeten missen met je vader (of moeder)?En kinderen die beschadigd raken in strijd tussen ouders? Dit is een hopeloze zaak. Dat is toch duidelijk? Ik word hier al doodmoe van. Hoe moet het dan wel niet voor de direct betrokkenen zijn? Dat kind is toch nergens echt kind of veilig? Kiezen tussen 2 kwaden. En geen enkele instantie kan hier iets aan of mee
Alle reacties Link kopieren
Eens met dat laatste. En dat geldt ook voor bepaalde grootouders!



Nu zou er weer een zaak komen op 12 maart en I heeft kennelijk woonruimte gevonden. Eindelijk rust?
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Wie is NdB? Een BN'er?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven