Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien? deel 2

31-10-2014 10:31 3161 berichten
Hier het vervolg op welke film heb je voor het laatst gezien.



Het vorige topic is hier terug te vinden: http://forum.viva.nl/foru ... /list_messages/162260/105



Aanvulling moderatorteam:



In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.



Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Alle reacties Link kopieren
Dumb en dumber 2... Wat een verschrikkelijke flauwe film was dat, bij gebrek aan beter maar gekeken,
Alle reacties Link kopieren
Zojuist The fault in our stars



Super mooie film. Zowaar nieuwsgierig geworden naar het boek.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren Mocking jay part 1. Ok maar ik miste toch een bepaalde vorm van gevoel erbij of zo wat ik bij de andere films wel had.



Vandaag Whiplash ik vond hem heel goed!
Alle reacties Link kopieren
Net ATM gekeken. Op zich best een vermakelijke film maar vond het einde zo teleurstellend. Maar de film op zich vond ik best leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:suziequatro schreef op 28 februari 2015 @ 22:25:

Zojuist The fault in our stars



Super mooie film. Zowaar nieuwsgierig geworden naar het boek.Het boek is nóg mooier! (Hoewel ik het een erg goede boekverfilming vond)
Alle reacties Link kopieren
Dat gevoel kreeg ik ook Lala. Vaak kun je emoties in een boek beter overbrengen ;)
Alle reacties Link kopieren
Zurich. Gruwelijk saai met een kleine opleving op het eind. Wende was wel apart ja, maar maar trok bijna de hele film datzelfde gekwelde gezicht.

Ga zo naar Big Eyes. Hoop dat die beter is
.
Alle reacties Link kopieren
quote:-anna- schreef op 27 februari 2015 @ 19:57:

Safe Haven.

Mierzoet verhaal, op zich wel aardig. Wel een vreemd einde, had ik niet verwacht. Ik hou eigenlijk niet zo van als er iets gebeurd wat in werkelijkheid niet kan.Lijkt die film qua verhaal niet op Sleeping with the enemy, met oa. Julia Roberts?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Echo....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:lala87 schreef op 01 maart 2015 @ 09:15:

[...]





Het boek is nóg mooier! (Hoewel ik het een erg goede boekverfilming vond)Ik vind het boek niet om door te komen! Hij ligt hier al maanden half gelezen. Ik kan er gewoon niet in komen. Heb dus ook geen behoefte aan de film eigenlijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Oh en ontopic... Despicable Me 2, met dochter. Op Netflix.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu blender met Drew Barrymore en Adam Sandler. Goed voor de zondagmiddag,verwacht er eigenlijk niet zo veel van maar wie weet valt het mee.
Alle reacties Link kopieren
Fifty shades of grey.

Prima film met prima kontje van Jamie dornan.

Het immer gekwelde en onzekere gewauwel van dakota johnson vond ik minder.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Big eyes is een leuke film. Mooie beelden, dramatisch verhaal en zo over de top kitscherig dat er ook nog wat te lachen valt.
.
Mijn vrouw en ik zijn vandaag naar Jack bestelt een broertje geweest. Het was voor het eerst sinds zoons' geboorte dat we samen naar de bioscoop zijn geweest en wij kiezen een kinderfilm (maar ik houd sowieso van kinderfilms en ik verheug mij al op het gegeven dat we de komende jaaaaren een heel goed excuus hebben om kinderfilms te kunnen gaan kijken)
Voor de liefhebber die het nog niet wist.

Game of thrones is nu op RTL5 seizoen 1 afl. 1

Er is een film in de maak, maar met een beetje mazzel gaan ze ook seizoen 2 t/m 5 uitzenden. Is best complex. Er is ook vervanging geweest van bepaalde acteurs. Even goed op letten.
quote:snoopylynn schreef op 01 maart 2015 @ 19:34:

Fifty shades of grey.

Prima film met prima kontje van Jamie dornan.

Het immer gekwelde en onzekere gewauwel van dakota johnson vond ik minder.



Ik las ergens dat er voor het volgende deel een andere acteur kwam en dat die ook alweer vervangen is. Zijn vrouw had er moeite mee dat die de rol ging doen. Maar is voor mij niet echt interessant om te onthouden tot in detail. Je ontkomt niet aan dat nieuws.

Ik vind hem niet echt bijzonder. Ik heb betere gezien.

Maar is dus niet een rol waar iemand in meer dan 1 film gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Vorige week Whiplash gezien.

Ik heb me het grootste deel van de film ongemakkelijk gevoeld (en erna trouwens ook nog). Ik denk dus dat het best een goede film is geweest, als dat gevoel zo goed overgebracht kan worden. Maar ik zal hem geen tweede keer gaan kijken.



Gister The Grand Budapest Hotel gezien. Errug leuke film, helemaal mijn smaak. Vrolijk, snelle komedie met vreemde typetjes.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Gisterer op Netflix: 16 candles. Hij kreeg 4 sterren, dus ik had er wel wat van verwacht, maar ik vond het een enorme tegenvaller! Stom en onrealistisch verhaal (qua lovestory) en over het geheel genomen flauwe humor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net From Rome with love gezien maar het was niet mijn soort film. Ik had totaal geen gevoel bij de verhalen,hoogstens irritatie.
Alle reacties Link kopieren
Een van de laatste films die ik gezien heb is Face in the crowd. Leuke thriller met Milo Jovovich waar ik in thrillers wel graag naar kijk. Gaat over een vrouw die na een avondje uit een seriemoordenaar betrapt op een een afgesloten deel van een brug. De moordenaar komt achter haar aan en bewerkt haar met een mes terwijl het contact met haar vriend aan de telefoon verbroken wordt. In alle heisa valt ze van de brug in het water dat haar redding blijkt te zijn. Na haar aanval krijgt ze last van gezichtsblindheid waardoor ze elke keer dat ze wegkijkt zich niet meer het gezicht van de persoon voor haar kan herinneren en het constant van gedaante veranderd, waaronder haar eigen. Langzamerhand kan ze haar vriend niet meer van de dader onderscheiden die met haar ziektebeeld aan de haal gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 02 maart 2015 @ 00:10:

[...]





Ik las ergens dat er voor het volgende deel een andere acteur kwam en dat die ook alweer vervangen is. Zijn vrouw had er moeite mee dat die de rol ging doen. Maar is voor mij niet echt interessant om te onthouden tot in detail. Je ontkomt niet aan dat nieuws.

Ik vind hem niet echt bijzonder. Ik heb betere gezien.

Maar is dus niet een rol waar iemand in meer dan 1 film gezien wil worden.Ik ben benieuwd! Hopelijk wordt het een leuker setje dan dat ze nu gecast hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb volgens mij vandaag of gisteren gelezen dat Jamie Dorham toch wel in het volgende deel gaat spelen. Ondanks de bezwaren van zijn vrouw.

Er zal wel een flink bedrag tegen over staan...



Als het waar os natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik was trouwens vandaag eerst begonnen aan A million ways to die in the west maar al na een minuut of 2 dacht ik " nee niet mijn soort humor" dus uitgezet en gewist.



Volgens mij heeft iemand hier ook al eens gepost dat het niks was.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van turist. Aardige film. Idee erg leuk, uitwerking minder. Gaat over familie op skivakantie. Komen in een lawine terecht. Vader redt zichzelf en zijn telefoon, moeder denkt alleen aan het beschermen van haar kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven