Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hoor!!
Alle reacties Link kopieren
@Fonz, kijk je leeft nog . Irl is leuker en makkelijker is ook mijn ervaring, helaas kom ik bijna nergens omdat ik weinig vrijgezelle vriendinnen heb en het dus al snel bios/uit eten/bakkie wordt i.p.v. uitgaan. Leuk dat je date met een 'bekende' en dat het zo goed klikt. Het is alleen geen reden om niet te komen, het is tenslotte geen date en gewoon gezellig dus je hebt een betere smoes nodig .



@Maka, jammer dat je niet komt maar wel leuk dat je een date hebt met exclusieve Tinderman. Lijkt hij nog steeds leuk of is het meer omdat je ook door wilt daten? En Fwb komt langs en blijft slapen, nou dat doet mijn date ook hoor bij wijze van. Is toch daten, elkaar leren kennen en tijd doorbrengen. Wel goed dat het vanuit hem komt, al blijft het voor jou onduidelijk zo te lezen. De net foute dingen zeggen, of erger iets niet zeggen, herken ik wel hoor en kan ik me ook aantrekken. Denk dat dat gewoon de onzekerheid is. Ik heb niet heel bewust een gesprek gehad over hoe ik erin sta hoor, meer aangegeven dat ik het lastig vind omdat hij niet zo open is. Volgens hem komt dat vanzelf en hij voelt zich goed bij mij. Vandaar dat ik het even aankijk. Denk wel dat het met 1-2-3 dates (als ze er komen) duidelijker moet zijn.



@Pat, allereerst sterkte met je oudste. Kinderen en problemen dat kost heel veel energie. Fijn dat het contact met ex goed gaat en ik snap wel dat dat ook lastig kan zijn. Even rustig dus. En contact wat doorloopt, je ziet het dus wel? Zou je wel weer met haar willen daten ondanks de problemen (als zij dat zou willen)?



@Cool, haha nee idd, zie hieronder . Hoe is het met jou?



** date **



Rood gaat niet mee, groen gaat wel mee. Oranje zou twijfel kunnen zijn, maar aangezien we allemaal in het zwart gaan en Fonz ook een 'zwart' type is.....



Wil de rest nog even aangeven of ze komen of niet?



Amy

Buffie

Efelide

Imogen

LadyDana

Maka

Ngs

Patleeuw

Qian

Renske

Sybreed

Systeemkast

The Fonz

Winkje



** einde date **
@Fonz; wat leuk!



@Maka; ben benieuwd naar je dates



@Famke; vooralsnog kom ik gewoon.



Ik kreeg vanochtend de vraag om ik zin had om naar A'dam te komen voor een drankje. We hebben krap 10 berichten uitgewisseld en hij kent mijn naam nog niet eens. Dan moet ik zeker in de trein, heb het gevoel dat dat een hele grote tijdverdoener zou zijn, dus denk niet dat we dat gaan doen



Gister nummers uitgewisseld met een Tinderman en afgesproken volgende week even te kijken wat lukt voor een biertje, is hij vanochtend ook van Tinder verdwenenen.

Bovendien zijn vanochtend 9 van mijn 17 matches verdwenen, echt heel raar. Misschien wil Tinder dat ik ervoor ga betalen en heeft er wat bugs ingegooid of zo.
Alle reacties Link kopieren
hoi



Voor wie is deze pijler bedoeld ? of is dit al een volle groep zeg maar haha.



Ben sinds juni 2014 gescheiden. En eigenlijk nog helemaal geen actief zin aan daten (of het net meer gewend zijn na 11 jaar en het ook wel spannend/eng vinden) en welke man zit er nu te wachten op een moeder van 4. .



Maar het begint wel meer te kriebelen soms weer even. En in de supermarkt zie ik ze niet ,schoolplein ook niet en uitgaan is sporadisch.



Dus had mijn voor de gein ingeschreven op drie sites,(lexa,tinder,badoo) Ben totaal ontwetend nog..



en had er toen al tabak van...Lexa ingeschreven,profiel al beetje ingevuld verder nog niet en een foto geplaatst, Tinder alleen nogn ingeschreven maar nog niet verder en badoo ook ingeschreven alleen.



Via Lexa ineens mega veel flirts en berichten (die ik niet kan lezen want dan moet je betalen ??) en op Badoo waar ik nog niet eens een foto of profiel verder heb gedaan alleen dat ik een vrouw ben en leeftijd en dan ineens zoveel berichten...dan denk ik ja hoor..



Dus ga mij maar eerst eens verdiepen haha en misschien handige tips,wat zijn leuke sites ? ga eens hier lezen wellicht staat heir voldoende inals ik al deel 3 zie haha
Puck
Alle reacties Link kopieren
@Maka

Beetje depri, lapzwans die mij emotioneel leeggezogen heeft, loopt vrolijk meteen weer vrouw tegen het lijf, terwijl ik nog op kwart van mijn energie zit. Ben wel weer druk bezig mezelf weer omhoog te trekken (en blij dat ik van hem af ben), maar af en toe dus weer even een dipje. Nog niet 'officieel' afgewezen door iemand op datingsite, het is alleen nogal deprimerend als bij 90% van de mannen in je matchprofiel staat dat ze geen vrouw van 40 willen, als ze 35 zijn alla, maar die van 40...word er gewoon weer op gedrukt hoe oppervlakkig de wereld van het online daten is (ook vanuit mezelf gezien hoor), ik kan aan zo'n profiel gewoon niet zien of iemand leuk is of niet en of de klik er zal zijn.
@ pat, sterkte met je kind en ik hoop dat de oorzaak snel gevonden wordt.



@ tiger, ik begrijp je gevoel, vooral omdat je vindt dat hij het niet verdient. Maar iedereen kent het gevoel dat een andere date in no time iemand tegenkomt.



Maar wat je niet ziet is dat in jouw geval de nieuwe vrouw van zijn leven waarschijnlijk over een bepaalde tijd net zo ongelukkig is als jij.



Ik zie oud-dates verdwijnen en hoor soms zelfs dat ze iemand hebben...



... maar net als de meeste andere vrouwen keren ze vroeg of laat weer terug op de sites.



Blijkbaar is het voor hun ook geen rozengeur en maneschijn, ook al is het verleidelijk om te denken dat zij het wel goed hebben en ik niet.



Overigens weet ik helemaal niet wat veertigers en twintigers wel of niet kennen. Ik had eigenlijk gedacht aan iets als Sleigh Bells uitkiezen, maar ik vreesde dan te horen te krijgen dat niemand naar die herrie luistert.



@ Amy, als ik met jou een tinder-contact regel, heb ik binnen no time iemand anders gevonden? Misschien werkt het.



@ sofi, Bij Lexa drogen de berichtjes altijd op als het abbo binnen is. Badoo staat ook al niet geweldig bekend. Het is wat als Tinder de meest solide datingsite blijkt.



@ famke, ik hoor net dat Editors ouwelullen is en het is tenminste geen herrie. Ik raad van harte aan om te proberen als muzikale educatie.



Vanaf 12 uur vanavond zit ik nog 11 maanden van afstuderen af. Klinkt vandaag eeuwen ver maar ik vier het toch maar.
@Sybreed; ik zou het zeker proberen Ik help heel mannelijk NL wel aan de vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Tiger, maak je toch niet zo druk. Het is slechts een instelling. Hoevaak ik geen bericht kreeg van kerels die zelf max 35/38 hadden staan.... Ik had bijv staan min 180cm maar heb zelf ook gereageerd op hele leuke profielen van kleinere mannen.
Alle reacties Link kopieren
Syb, stap voor stap komt t dichterbij!



Pat, sterkte met je kind!



Maka: en nou niet date gaan vergelijken met fwb!



Fonz: tuurlijk komen. Irl is altijd goed! En als het niet leuk is ga je weer weg. Een prospect of een partner hebben vind ik echt de slechtste reden om niet uit te gaan. Alsof je naast die ander geen sociaal leven mag hebben! Juist beter, want dan uitgaan is veel relaxter: je hoeft niet op zoek! ;)
Alle reacties Link kopieren
Imi. syb dank je



Amy. wordt jij ons koppelbureau om aan een leuke vrouw/man te helpen



Syb. Tinder heb ik nog niet ervaren als meest stabiele datingsite. Lexa is dat geweest. Momenteel ook niet. Komen niet veel nieuwe gezichten bij die op redelijke afstand woont. Bij Tinder ook veel profielen waar staat dat ze alleen Engels spreken. Aan foto te zien komen die uit Oost Europa.



Laatste periode van de studie. Mooi vooruitzicht



Tiger. Manier waarop je schrijft komt op mij over dat je je ex nog niet los gelaten hebt. Klopt dat? ik heb het van ex en scharrel zelfde manier ervaren. Snel een ander. Dan denken, waarom zij wel en ik niet. Ik heb haar geen moment echt verliefd en stralend gezien. Ja in het begin. Ik hoor nu niet veel meer dat hij er slaapt of er is. Ik weet niet zeker, maar lijkt er niet op dat ze samen nog iets hebben. Ex zal niet vertellen dat het uit is. Ondanks ook de kinderen mee te maken hebben.

Het dipje hoort erbij zolang je bezig bent de oude te worden. Het hoort er (helaas) bij.

Dat 40ers zoeken tot 35 jaar zegt meer over hun dan over jou. Zoeken zeker een jonge bloem voor tussen de lakens



sofi. Er zijn genoeg mannen die het niet erg zullen vinden dat je 4 kinderen hebt. Het zal wel wat lastiger zijn om ze te vinden die er geen probleem mee hebben. Tips en ervaringen genoeg op het forum. Van de datingsites zeg ik toch Lexa voorkeur heeft. Laatste tijd wel wat minder eerlijk gezegd. Baddoo heeft nog weinig contact opgeleverd. Tinder is wel wat beter



FAm Dank je. Maandag hopelijk meer duidelijkheid. Het contact is in begin vanwege frustratie vers na de breuk tijd niet super. Ging wel goed als het de kinderen betrof. Nu rustig en voor de kinderen ook goed. Als ze zou willen geef ik het wel een kans. Als ik dat niet zou doen weet je ook niet of je iets moois misloopt. Het schaad niet. Wachten af. Vrouw van de valentijnskaart die misschien nog zou willen daten reageert minimaal nog. Gesprekken gingen ook niet verder dan Hoe gaat het, hoe was je weekend en goedemorgen, Nogmaals een drankje drinken voorgesteld. Als ze niet op reageert dan zal er niets meer inzitten denk ik. Wel jammer
Alle reacties Link kopieren
x ging verkeerdx
Alle reacties Link kopieren
[quote]patleeuw1 schreef op 28 februari 2015 @ 23:25:

Imi. syb dank je



Amy. wordt jij ons koppelbureau om aan een leuke vrouw/man te helpen



Syb. Tinder heb ik nog niet ervaren als meest stabiele datingsite. Lexa is dat geweest. Momenteel ook niet. Komen niet veel nieuwe gezichten bij die op redelijke afstand woont. Bij Tinder ook veel profielen waar staat dat ze alleen Engels spreken. Aan foto te zien komen die uit Oost Europa.



Laatste periode van de studie. Mooi vooruitzicht



Tiger. Manier waarop je schrijft komt op mij over dat je je ex nog niet los gelaten hebt. Klopt dat? ik heb het van ex en scharrel zelfde manier ervaren. Snel een ander. Dan denken, waarom zij wel en ik niet. Ik heb haar geen moment echt verliefd en stralend gezien. Ja in het begin. Ik hoor nu niet veel meer dat hij er slaapt of er is. Ik weet niet zeker, maar lijkt er niet op dat ze samen nog iets hebben. Ex zal niet vertellen dat het uit is. Ondanks ook de kinderen mee te maken hebben.

Het dipje hoort erbij zolang je bezig bent de oude te worden. Het hoort er (helaas) bij.

Dat 40ers zoeken tot 35 jaar zegt meer over hun dan over jou. Zoeken zeker een jonge bloem voor tussen de lakens



sofi. Er zijn genoeg mannen die het niet erg zullen vinden dat je 4 kinderen hebt. Het zal wel wat lastiger zijn om ze te vinden die er geen probleem mee hebben. Tips en ervaringen genoeg op het forum. Van de datingsites zeg ik toch Lexa voorkeur heeft. Laatste tijd wel wat minder eerlijk gezegd. Baddoo heeft nog weinig contact opgeleverd. Tinder is wel wat beter



FAm Dank je. Maandag hopelijk meer duidelijkheid. Het contact is in begin vanwege frustratie vers na de breuk tijd niet super. Ging wel goed als het de kinderen betrof. Nu rustig en voor de kinderen ook goed. Als ze zou willen geef ik het wel een kans. Als ik dat niet zou doen weet je ook niet of je iets moois misloopt. Het schaad niet. Wachten af. Vrouw van de valentijnskaart die misschien nog zou willen daten reageert minimaal nog. Gesprekken gingen ook niet verder dan Hoe gaat het, hoe was je weekend en goedemorgen, Nogmaals een drankje drinken voorgesteld. Als ze niet op reageert dan zal er niets meer inzitten denk ik. Wel jammer.



Maka.. probeer niet zelfde te krijgen met Tinderman als met FWB. Zou vervelend zijn.



Hopelijk komt Goud zilver of brons voor iedereen binnenkort voorbij. Op naar de lente Tijd van de bloemetjes en de bijtjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Zwaai! Druk geweest, dus geen schrijfsels momenteel, maar zag dat mijn naam voor de date nog op zwart staat. Ik ga mee hoor! Lijkt me leuk
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
mijn dag is weer goed, op RP bericht van 30jarige dat hij me een spetter vindt (jammer dat hij eruit ziet als 13 en alleen havo heeft)

Kreeg meteen drie dagen gratis op RP, dat is wel een leuke binnenkomer, maar ik zie nog niet veel potentiële spetters helaas.

Word op Lexa ook overladen met 'iemand vindt je leuk' en 'iemand heeft je toegevoegd aan favorieten', maar aan jullie te horen zullen dat voornamelijk nepperds zijn? sturen nepprofielen ook berichten, of zijn die meestal wel echt?
Alle reacties Link kopieren
@patleeuw

Ik ben niet zo goed in loslaten, en ex was de eerste man waarmee ik dacht samen oud te worden, dus moeilijk afscheid te nemen van het toekomstbeeld. Ben ook niet zozeer verdrietig in zin van waarom hij wel en ik niet, maar van het weer op feit gedrukt worden dat onze relatie een leugen was. Maarja, niks meer aan te doen, door met leven :-)
Alle reacties Link kopieren
@tigerlily, ik ben nog niet veel nepprofielen tegen gekomen. Zeker niet op de meer serieuze sites. Wel sexzoekers of die alleen een fwb relatie zoeken (in eerstw instantie). Maar das meer op badoo en tinder..

Rp vond ik qua aanbod iets beter dan lexa, maar ondertussen beide niet meer zo.. tinder zijn meer aantrekkelijke mannen, maar ook veel zonder kinderen, die ik er op rp en lexa bij voorbaat al uit filter.. dus sja..;)

Verder qua reacties niet te klagen, alleenzijn t 95/100 gevallen, mannen die niet voldoen.. Dus zoek liever zelf ;)
Alle reacties Link kopieren
** date **



Wil de rest nog even aangeven of ze komen of niet?



Amy

Buffie

Efelide

Imogen

LadyDana

Maka

Ngs

Patleeuw

Qian

Renske

Sybreed

Systeemkast

The Fonz

Winkje

Famke



We missen dus alleen de reactie van Winkje nog + eventuele nieuwe mensen die mee willen.



** einde date **
Alle reacties Link kopieren
@Amy de match maker, doet me denken dat programma voor miljonairs die een date zoeken.



@Sybreed, dat herken ik dat dates net zo hard weer op de sites verschijnen. Blijkt maar dat een echt solide relatie vinden zo makkelijk niet is. Nog 11 maanden, aftellen maar!



@Tiger, eens met Imo, veel mensen geven dingen aan waar ze net zo hard weer van afwijken. Ik wil in de buurt en date nu toch weer met verder weg, weliswaar niet helemaal gebonden aan die woonplaats, maar makkelijk is anders. Maar hey hij is zo leuk dat ik de wens/eis toch ietsje oprek. Loslaten is ook lastig, zeker als jij dacht er oud mee te kunnen worden. Wonden moeten helen. De vraag is of je dan wel weer klaar bent om verder te daten of wil je het gat opvullen. Eerst zelf weer blij worden hoor, anders is het sowieso gedoemd te mislukken toch?



@LadyDana, leuk dat je erbij bent! tot vrijdag :-)



@Pat, ok afwachten dus of ze het ooit nog wil proberen. Die Valentijnsvrouw zou ik niet teveel op hopen, het klinkt niet alsof ze enthousiast is en je tijd daar aan besteden is tijd die je aan een ander kunt besteden toch? Succes maandag, ik hoop voor jullie dat het meevalt.



@Sofi, het is ook wennen in het begin als je er lange tijd uit geweest bent. Dat daten werkt nu heel anders dan 10 jaar geleden. Lexa krijg je veel berichten als je nog geen lid bent, volgens mij is dat een manier om je warm te krijgen voor een lidmaatschap. Als vrouw krijg je daar als lid ook wel veel reacties is mijn ervaring, maar mijn site is het niet echt. Wel heel handig dat je echt kunt zien waar ze vandaan komen, dat is een plus in mijn geval omdat ik gebonden ben aan mijn woonplaats en ik denk jij ook met 4 kids. 4 kids is misschien lastiger, maar ik denk vooral met mannen die ze nog niet hebben. Probeer eens een site. Als je rustig wilt beginnen zou je Paiq kunnen proberen, veel chatten, maar dan bouw je rustig op. RP ook wel een aardige om mee te beginnen denk ik, want veel aanbod en je kunt goed zoeken.



Hier nog steeds geregeld contact, komt ook uit zichzelf, maar mis de verdieping nog steeds. Maakt wel opmerkingen dat hij graag bij me wil zijn, maar komt niet met een voorstel en ik dus ook niet. Ik krijg het gevoel dat hij het wel probeert, het leren kennen, maar dat hij voorzichtiger en minder open is dan ik. Maar het kan net zo goed betekenen dat hij me leuk vindt, maar niet leuk genoeg. Ik sta er in ieder geval heel rustig in (zeker voor mijn doen - goed he Imo? ) en wacht het wel af. Voor nu is dit prima.
@ tiger, Ik ben het eens met Famke. Je rouw over de leugen en het verlangen om iets nieuws te vinden maakt je juist kwetsbaar voor hetzelfde type man als je ex. Paradoxaal genoeg omdat ze altijd goed zijn in beloven.



Don't get even, get better! Ga groeien als persoon. Als je plannen had met hem, ga ze zo mogelijk zelf uitvoeren. Ergens ontevreden over jezelf, ga er wat aan doen. Ga leren van het verleden. Het is zijn verantwoordelijkheid dat hij je zo behandelde, maar er zijn altijd dingen die je een volgende keer anders kan doen of manieren ontdekken om mannen als je ex te herkennen en ontwijken.



@ patleeuw, als iemand die zelf nog een stiekem waakvlammetje heeft: ik hoop dat het contact uiteindelijk ergens toe leidt.



@ famke, ik hoop dat jij spoedig duidelijkheid krijgt. Ik ben soms ook verbaast waarom het boven de dertig opeens zo moeilijk wordt. Als je op je twintigste een romantische avond had, sprong je meteen in het diepe en zie je wel waar het schip strand. Als ik dat had geweten had ik vroeger beter mijn best gedaan.



Hier wat gemengde gevoelens. Ik ben tevreden over de koers die ik volg. Merk dat ik enorm groei, heb gisteren stevig ingeslagen aan festivaltickets en kan weer aan de slag met mijn studie. Ik weet ook dat stoppen met daten een goede beslissing is en ik heb er ook voordelen van. Echter, ik heb ook het gevoel dat ik wat betreft de liefde midden op de oceaan ronddobber wachtend tot volgend jaar de wind weer opsteekt. Ik ben in de basis een geschikte jongen, alleen zijn de omstandigheden niet gunstig om wat te starten. Ja, ik doe wat op de langere termijn goed voor mij is, maar de laatste dagen kan ik daar iets minder vrede mee hebben.
@Famke; ja, en volgens mij is die vrouw zelf ook (weer) single Ik vind je date een raar verhaal. Is hij onzeker? Bang over hoe jij erin staat? Is hij niet assertief genoeg? Ik weet niet of ik zoveel geduld als jij zou hebben hiermee. Show some balls! (hij dan he)



@Sybreed; is toch logisch dat je even twijfelt? Blijf er niet te lang in hangen, je hebt een beslissing gemaakt die nodig was, en de rest komt vanzelf weer.
Alle reacties Link kopieren
Amy, ga ik over nadenken... Analyse volgt 😁
Famke, ik zou het hem gewoon op de man af vragen. Waarom zolang twijfelen?
Alle reacties Link kopieren
@tigerlily, heftig dat je je nog zo voelt na 6 maanden.. Maar kan t me wel voorstellen als je het echt niet door had.

De eerste waarmee je dacht oud te worden? En je bent 40?

Ik had mijn fwb wel al snel 'door', maar ook zo 'dom' om maar te blijven hangen en zelfs weer terug te gaan.



@Sybreed, jeej nog 11 maanden!

Is dat zo ja? Springen 20-ers makkelijker dan 30-ers in het diepe?

Lijkt me lastig ja, om on hold te moeten door de omstandigheden.



@imo, doe mijn best om date niet te vergelijken.. Maar vrees dat ik bij voorbaat al wat puntjes heb, die ik minder vind. Maar goed, fwb is ook niet perfect... Ben benieuwd, hij komt naar mijn huis (ivm geen oppas), dus hopelijk wordt t niet te awkward.



@Patleeuw, sterkte met je dochter!

Hoe lang zijn jij en je ex nu uit elkaar?

Hoe bedoel je dat ik niet hetzelfde moet krijgen met tinderman.. Dat hij ook fwb wil zijn? Dat geloof ik niet hoor, denk niet dat hij dat wil. En als ie echt leuk is, dan wil ik een relatie en anders niets ;).



@Sofi, dat lijkt me wel wat lastiger ja, met 4 kinderen. Maar er zijn vast wel mannen die daar voor open staan.



@Famke, is hij minder open over zichzelf of vraagt hij minder diep over jou door?



Gisteren date met fwb, was fijn..

Hij was weer lief, had zijn kind uit logeren gedaan en daardoor hadden we echt tijd voor elkaar. Hij had uitgebreid gekookt en we hebben veel gepraat. Niet heel diepgaand (qua gevoel), maar ik merkte dat hij echt de rust had om tijd voor me te maken ofzo, die hij anders minder heeft. Vaak moe (werk, kind, druk), 's ochtends is t altijd óf weer werken of een kind dat aandacht vraagt.

Maarrr, tja er blijft een gevoel hangen, dat ik weet dat hij zijn ogen open houdt en dus bij wijze van spreken morgen weg kan zijn. Ikzelf ook natuurlijk, maar ik doe het omdat hij niet wil. Ook wel vanwege dingen in zijn karakter waar ik aan twijfel qua toekomst. Maar goed, andersom voelt toch anders ;)

Ik weet gewoon dat mannen hun 'echte' gevoel makkelijker los kunnen koppelen, hij geeft er niet aan toe. Zelf hou ik het nu ook tegen, maar lukt mij niet alle momenten en dan kijk ik toch weer stiekem vooruit.. Deels is dat dan een heel mooi plaatje met veel van wat ik zoek. Maar deels mis ik ook echt het eea (en niet puur dat hij niet voor me gaat).
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, ik kom hoor! Moet alleen wel later op de avond ergens anders zijn. Dus heel lang blijf ik niet.



Ik ben een beetje andere dingen aan het doen ipv daten eigenlijk. Dus dit forum schiet er ook een beetje bij in. Ik lees wel mee af en toe. Heb nog steeds 2 mannen waar ik mee afspreek. (sporter en een duitser) en ik heb het erg naar me zin met beide. Maar ik merk dat ik er wat minder mee bezig ben.
Alle reacties Link kopieren
@Sybreed, vertel met niet dat jij naar Pinkpop gaat, want dan ga ik mee . Nooit geweest, maar gezien de line-up lijkt het me geweldig. De onrust die je ervaart is wel logisch, je hebt met je ratio de keuze gemaakt te stoppen met daten i.v.m. tekort aan tijd, maar gevoelsmatig wil ook jij met iemand samen zijn. Heel sterk, maar gevoel laat zich door ratio niet altijd stoppen. Geeft ook helemaal niets en zijn vaak vlagen, lastig kan het wel zijn, maar houd voor ogen (ratio) waar je het voor doet. Overigens denk ik dat als jij nu de juiste toevallig tegen zou komen daar ook wel weer een mouw aan te passen zou zijn. Snap wel dat je het nu niet bewust opzoekt.



@Amy, wat vind jij er raar aan? Dat hij na een paar dates geen gesprekken voert over wat hij voelt of iets anders? Ik weet niet of het raar is, want niet iedereen is even open en weet na een paar dates wat hij/zij wil. Ik ben echter wel zo, ik weet na een paar dates wel of iets zin heeft of niet. Normaal zou ik het openbreken door het gesprek aan te gaan, zoals bij de laatste date omdat ik voelde dat hij afstand hield, maar juist omdat ik me bij deze voor kan stellen dat hij gewoon tijd nodig heeft om zich wat meer open te stellen en omdat ik geloof dat zijn intenties wel goed zijn doe ik dat nu nog niet. Ik heb wel aangegeven dat ik het lastig vind dat ik hem zo niet echt leer kennen, maar hij gaf aan dat dat vanzelf wel komt, dat hij minder open is in het begin en irl gesprekken makkelijker vindt.



Even nog niet forceren dus, maar zien waar hij mee komt. Ik hou dat toch geen weken/maanden vol, ergens ga ik dat gesprek wel voeren als het zo blijft gaan. Ik denk alleen dat het nu te vroeg zou zijn en en daarom heb ik nu dus inderdaad even geduld. Uitzonderlijk, want ik weet amper wat geduld is . Ik denk dat dat lukt omdat ik het echt een leuke man vind, maar ook omdat mijn interesse wat vlakker begint te worden omdat ik er minder op hoop. Mijn gevoel ontwikkelt zich ook niet als iemand niet 'geeft' en praktisch zie ik het ook nog niet voor me. Ik heb ook geen zin in weer iemand leren kennen op het moment, dus dat maakt ook dat ik geduld kan hebben (even).



@Maka, verwarrend lijkt me dat als fwb zo lief is maar je wel weet dat hij er nog zo instaat. Bespreken jullie dat ook of denk je dat hij er nog steeds zo instaat? Want bij hem kan er ook iets veranderd zijn toch? En die date, ik denk dat het goed is dat je gaat, maar kan me heel goed voorstellen dat het tegenstrijdig voelt, want je wilt eigenlijk niemand anders en je gaat toch vergelijken. Een date heeft eigenlijk geen kans als je nog iets voor een ander voelt denk ik.



Ik had het vandaag ook, mooi weer en dat komen al die 'gelukkige gezinnen' weer tevoorschijn. Dan denk ik 'dat wil ik ook'. Gewoon een man die voor mij gaat, die ik leuk genoeg vind. Waar je weer een soort van gezin mee kunt vormen en mee samen kunt leven. Het lijkt wel onmogelijk soms he. Ik weet wel dat als deze date stopt ik alleen nog ga daten met mannen waarmee ik dat plaatje kan verwezenlijken, het wordt altijd te lastig als dat niet kan. Heb je überhaupt wel zin in die date? Wat zijn de minpunten die je nu al ziet? En hoe past hij wel/niet in jouw plaatje?



@Winkje, leuk! En die Duitser heb ik even gemist? Je date dus met 2, maar beiden niet serieus? Klopt dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven