Maat steelt me liefde voor me neus

28-02-2015 21:46 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze is er ook weer eens een heer op dit forum beland. Ik ben hier beland omdat ik toch eens wat raad nodig heb, aangezien ik niet weet wat ik hiermee moet:



Ik heb sinds pakweg 10 jaar een erg goede vriend met die ik vrijwel elk weekeinde iets onderneem of rondhang, ook ken ik sinds ruim een jaar een meid op die ik sinds pakweg 3 maanden een gigantische crush heb, zelfde interesses, zelfde humor, precies mijn type. In de laatste 4 weken zijn wij eindelijk wat closer geworden en hebben een paar leuke dingen samen gedaan. Ik weet via een omweg dat zij mij best leuk vind maar heb zelf nog niet een situatie gehad waar ik haar mijn gevoelens voor haar kon vertellen (ben daar niet zo makkelijk in).

Nu is 2 weken geleden mijn beste maat bij mij geweest en zij ook (hun kennen mekaar ook al een tijd). En je raad het al, die 2 zijn nu dus samen en ik voel me gebroken. Heb beiden een aparte slaapplek gegeven toen ze hier waren en heb ze volgende ochtend in een bed teruggevonden en sindsdien zitten ze elke dag bij mekaar.



Ik zit nu te tobben of ik hier gewoon overheen moet kijken (ik denk dat dit in principe niet lang goed kan gaan want die 2 passen volgens mij totaal niet bij mekaar). En of ik het tegen mijn maat zal zeggen, ik heb namelijk geen flauw idee hoe hij zou reageren, we hebben het normaal niet echt over relaties. Wat wel zo is is dat hij net 4 weken terug zijn vriendin kwijt is geraakt na 2 jaar dus zou me kunnen voorstellen dat het even iets voor tussendoor is. Maar dat voelt dan niettemin erg pijnlijk.

Wat zal ik doen, hem de situatie uitleggen of het even aankijken?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft je maat haar niet afgepakt of weg gekaapt maar heeft zij een duidelijke voorkeur voor je maat laten zien.



Wanneer je maat in één avond voor elkaar krijgt dat jou in 9 maanden niet lukt denk ik zo maar dat de gevoelens van jou en haar niet helemaal wederzijds zijn.



it takes two to tango you know
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Je hebt op geen enkele manier laten merken dat je haar leuk vindt?



Je kunt dat overigens ook nu nog doen hoor. Nooit te laat.
F.U.
Bekijk het even van de andere kant.

Jouw vriend wist niet dat je met haar afsprak, dat even voorop gesteld.

Jij hebt dus dates met haar gehad en hebt haar uiteindelijk verteld wat je voor haar voelde. Vervolgens is zij er met jouw vriend vandoor gegaan. Wil jij echt nog wel iets met haar dan? Sorry maar als een jongen na dates met mij, ineens met mijn vriendin in bed lag was het voor mij ook wel meteen klaar eigenlijk. Dat vind ik niet erg netjes.

En of je er iets over tegen je vriend moet zeggen, tja.. Je zou het kunnen melden, maar alleen als je het met goede bedoelingen doet. Dus als jij al weet dat hij haar zou dumpen als jij dat verteld, dan zou ik mijn mond dicht houden.



En in het vervolg maar voortaan vertellen als je een oogje hebt op iemand.
Gevalletje niet geschoten is altijd mis.
Alle reacties Link kopieren
Er zwemmen meer vissen in de zee.



Er zijn niet handen vol, maar landen vol.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Meer meisjes dan kerken.
Ach ja, je zal maar verliefd zijn en dit overkomt je, is toch een harde dobber.
Volgens mij heb je het wel zwaar te pakken. Een meid waar je een paar dates mee hebt gehad in jouw huis in bed vinden met je beste vriend en je vindt haar nog steeds leuk.

Ik zou het proberen los te laten en als je dat niet kan het gewoon met je vriend erover hebben hoe je je voelt.
Alle reacties Link kopieren
Tja als hij het niet wist kun je hem niks kwalijk nemen! Het is hard maar je weet dus wel dat zij jou niet zo leuk vind als andersom. Als je echte zulke goeie vrienden bent zou je het wel kunnen zeggen toch, miss houdt hij er beetje rekening mee, zodat jij je niet ongemakkelijk voelt als hun samen zijn waar jij bij bent! Totdat je er weer beetje overheen bent
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
You snooze, you loose.



Je had eerder een move kunnnen maken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat is ook een afgelikte boterham zeg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me persoonlijk te goed voelen voor iemand die n hetzelfde huis met een ander heeft liggen neuken. Maar ja goed, misschien ben jij minder kieskeurig..
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op 01 maart 2015 @ 00:41:

Ik zou me persoonlijk te goed voelen voor iemand die n hetzelfde huis met een ander heeft liggen neuken. Maar ja goed, misschien ben jij minder kieskeurig..Mee eens.
Niet vertellen. Je komt wel weer een andere dame tegen die je leuk vind. Volgende keer misschien sneller actie ondernemen. Vriendschap is belangrijk, zou het niet te gecompliceerd maken.
Kan je niets mee, zij wist niet dat jij haar leuk vond, je vriend wist het niet en nu is je beurt voorbij. Als je tegen je vriend zegt dat je niet wil dat hij haar aflebbert waar jij bij staat dan komt ie niet meer langs, ben je vriend ook kwijt. Dit echt helaas een gevalletje, eigen schuld, dikke bult.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 01 maart 2015 @ 00:37:

Nou, dat is ook een afgelikte boterham zeg.Wat ouderwets. Bijna iedereen die he ontmoet heeft wel een ander gehad, soms iemand die je ook kent. Meisjes worden toch niet meer zo genoemd?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 01 maart 2015 @ 08:09:

[...]





Wat ouderwets. Bijna iedereen die he ontmoet heeft wel een ander gehad, soms iemand die je ook kent. Meisjes worden toch niet meer zo genoemd?De nickname is niet voor niets retrostar
Alle reacties Link kopieren
Bro's before ho's. https://www.youtube.com/watch?v=kYjkfdPMPB4
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wist zij ook dat die dates dates waren?



Jammer maar helaas. Je zegt zelf dat zowel hij als zij niet op de hoogte waren van je gevoelens en blijkbaar hebben zij wel een wederzijdse klik.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 28 februari 2015 @ 22:10:

Ik zou het niet vertellen. Als je ooit nog een kans wil maken bij haar, blijf je bevriend met beiden zonder nu gecompliceerd te gaan doen. Als jij vertelt dat jij een relatie met haar had willen hebben, kan het zijn dat zij jou gaan vermijden om vervelende sfeertjes te vermijden.+1
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 01 maart 2015 @ 08:09:

[...]





Wat ouderwets. Bijna iedereen die he ontmoet heeft wel een ander gehad, soms iemand die je ook kent. Meisjes worden toch niet meer zo genoemd?Ja dat zal wel. Valt wel mee. Ik merk dat heel weinig mensen echt een goede vorm hebben gevonden. Anders was het hier niet zo druk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
had je haar gekocht? dan heb je natuurlijk recht van spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven