Dyson stopt er ineens mee tijdens stofzuigen

01-05-2014 10:25 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva-ers,



Aangezien Google me geen antwoorden geeft hopelijk iemand die iets zinnigs kan zeggen over het volgende. Zojuist stof aan het zuigen met mijn dyson waar ik voor ik begon met zuigen de opbangsilos had leeg gemaakt. Bijna heel de woonkamer gedaan en opeens stopt hij er mee. Stekker eruit getrokken gewisseld met ander stopcontact, in elkaar en uit elkaar gehaald (zover mogelijk natuurlijk) maar hij doet niks meer. Motor was trouwens niet heet oid. Hoop dat als hij even tot rust komt het straks doet maar hopelijk hebben jullie kisschien ervaringen/tips. Alvast bedankt.
Even de winkel bellen?
Alle reacties Link kopieren
Ook gehad, geen verklaring voor. Aantal uur later deed 'ie het weer. Hopelijk bij jou ook.
Alle reacties Link kopieren
Zit de afvalbak er wel goed in?



ANders kan je de dyson klantenservice bellen (sticker op de stofzuiger).
Alle reacties Link kopieren
Oververhit? Dat had mijn Samsung zakloze stofzuiger laatst ineens. Gewoon laten afkoelen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je Dyson. De mijne stopte er op deze manier mee na 7 jaar trouwe en intensieve dienst.
quote:schorpioentje29 schreef op donderdag 01 mei 2014 11:06 Oververhit? Dat had mijn Samsung zakloze stofzuiger laatst ineens. Gewoon laten afkoelen.Dit dus. Is gewoon een beveiliging.
Alle reacties Link kopieren
Zijn de filters te vies? Volgens mij stopt hij dan ook..
Alle reacties Link kopieren
Dyson zelf even bellen, de eerste 5 jaar heb je volledige garantie.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad toestelzekeringetje?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Mijn Miele wordt gewoon onbekommerd heet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Toch te warm, al vast wat centjes opzij zetten voor een echte stofzuiger
Alle reacties Link kopieren
Dank dames, heb ondertussen alle onderdelen goed schoon gemaakt en ga straks kijken of hij het weer doet. Hopelijk inderdaad automatisch beveiliging en anders ga ik de bon maar eens opzoeken en klantenservice bellen want voel er weinig voor nieuwe te kopen. Zeker nu ik in huis druk bezig ben met poetsen voor de aankomende kleine...
Alle reacties Link kopieren
Ik had het laatst met mijn dyson kruimeldief ... Filter schoongemaakt en nergens meer last van. Was dus de beveiliging. Met mijn dyson stofzuiger nog nooit gehad maar die maak ik ook regelmatig schoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:love2dance schreef op 01 mei 2014 @ 13:00:

Ik had het laatst met mijn dyson kruimeldief ... Filter schoongemaakt en nergens meer last van. Was dus de beveiliging. Met mijn dyson stofzuiger nog nooit gehad maar die maak ik ook regelmatig schoon.Hoe maak jij hem schoon?
Alle reacties Link kopieren
quote:babbelien schreef op 01 mei 2014 @ 13:02:

[...]



Hoe maak jij hem schoon?



Heel simpel na verloop van tijd moet hij even open en schoongemaakt worden zie :



http://www.youtube.com/watch?v=4HJcR4GHHHo



Succes !!!
Alle reacties Link kopieren
Yes hij doet het weer. Toch automatische beveiliging

. Gelukkig, echt geen zin gehad nieuwe te moeten gaan kopen.
Alle reacties Link kopieren
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2015 09:41
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven