Regen!

06-05-2007 18:47 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
De eerste spetters vallen hier in het Alkmaarse! Kom maar op met een beste bui, daar zijn we wel aan toe. Lekker al het stof weg, alles gaat weer frisser ruiken. En, niet te vergeten, even niet meer 2 x per dag de planten sproeien! :D



kijken jullie ook zo uit naar een frisse regenbui?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Het regent hier (brabant) al onophoudelijk en behoorlijk hard sinds vanochtend vroeg. Het zijn geen buien, het gaat constant door. Is wel ff wennen na al die weken droog. Vooral vervelend als ik met de hond uit moet. Maar het ruikt idd lekker fris buiten.
Alle reacties Link kopieren
eindelijk is de hooikoorts voorbij :-)
Alle reacties Link kopieren
Bent nu al zat!:(
Alle reacties Link kopieren
Nou, heb het nou wel weer gezien........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA.....in Arnhem weten we ook weer wat regen is!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Mm, het is hier de hele dag al wel nattig, maar echte regen? Nee. Van mij mag het nog wel wat harder plensen, ff alles schoonspoelen.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Kom gezellig naar den haag Poez. :)

Hier stort het al de hele dag en nu is het heel erg hard aan het regenen. En ik moet zo op de fiets, dwars de stad door) zonder regenpak.
Alle reacties Link kopieren
Ben het ook al zat die regen, brrr. Ik moet boodschappen doen, maar ik zie er tegenop zo door de regen te moeten.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch liever dat het 'snachts regent en overdag een aangenamere temperatuur. Ik zit verdikke met een trui aan nog te koukleumen, mijn haar zit bagger omdat het met brengen en halen van de kids drijfnat werd, ben sjago van de somberte en IK WIL ZON!!!!!

Mag het vannacht gewoon weer regenen, geen probleem.



**Moppert gewoon verder**

Alle reacties Link kopieren
Hier in Utrecht regent het al sinds vanochtend met kleine pauze's behoorlijk hard. Ik vind het best hoor voor een paar dagen. Alleen jammer dat mijn schoenen niet waterdicht zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook koud (zit zelfs al te overwegen om de verwarming even aan te zetten).





Lolotte, kek outfitje en kittig kapsel hoor.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
het regnt hier de hele dag al ;(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de verwarming al aangezet, omdat ik het zelfs met dikke trui toch wel wat koud vond met de 17 graden in huis...

Hier plenst het ondertussen erg heftig trouwens!
Alle reacties Link kopieren
(in zuid holland dus)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch liever dat het 'snachts regent en overdag een aangenamere temperatuur. Ik zit verdikke met een trui aan nog te koukleumen, mijn haar zit bagger omdat het met brengen en halen van de kids drijfnat werd, ben sjago van de somberte en IK WIL ZON!!!!!

Mag het vannacht gewoon weer regenen, geen probleem.



**Moppert gewoon verder**





Amen!



*moppert nog iets negatiefs over al die zeikerds de afgelopen weken die maar niet wilden ophouden met vertellen hoe abnormaal het weer wel niet was, de wereld vast snel vergaat en hoe graag ze normaal weer wilde*
vandaag ga ik van alles kunnen
Alle reacties Link kopieren


Kom gezellig naar den haag Poez. :)

Hier stort het al de hele dag en nu is het heel erg hard aan het regenen. En ik moet zo op de fiets, dwars de stad door) zonder regenpak.




Ik weet er alles van, zit ook in Den Haag, wel een regenpak, maar het kwam er dwars doorheen.



't is wel weer genoeg zo!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon de kachel aan hoor, ga niet zitten koukleumen! Lekker 21 graden hier.



Overigens heb je mij niet horen zeuren over het weer van de afgelopen weken hoor, ik vond het zalig! Maar was nu ook wel weer eens aan een buitje toe. Eigenlijk heb ik alleen een hekel aan strenge vorst en dan in combi met harde wind. Of temperaturen tegen het vriespunt en dan regen. En wind. Verder zal je mij niet snel horen zeuren. In een zomerse bui een boswandeling maken; heerlijk!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Het ruikt wel erg lekker door die regen, en het is fijn dat de planten en bomen weer wat te drinken hebben.

Helaas stikt het ook gelijk weer van de slakken, die ik vroeger toen mijn kinderen nog klein waren nog wel lief vond, maar toen had ik nog niet door dat diezelfde schatjes mijn leuke plantjes in 1 nacht opvraten (die slakken dus, niet mijn kinderen;-)



Oke doe mij maar zon en droog;)
Denk dat je anders ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven