Vriendinnen gezocht in de omgeving van Barneveld

19-02-2015 00:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden! Ik ben op zoek naar leuke, lieve en super gezellige vriendinnen in de omgeving van Barneveld. Ik woon hier zelf al enige tijd, alleen mijn vriendinnen wonen (door studie en een verhuizing) helaas wat verder weg. Ik ben 24 jaar en ik houd van tennissen, thee drinken (héél véél thee drinken), films & series, uren kletsen, spelletjes, wintersporten, wijn (in iets mindere maten dan de thee) en uit eten gaan. Ik heb sinds twee jaar een eigen bedrijf en dit is echt mijn passie. Het lijkt mij super om met een paar meiden een hechte vriendschap op te bouwen. Maar laten we beginnen met een lekkere kop thee om elkaar beter te leren kennen! Hopelijk tot snel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Dat lijkt mij ook leuk om samen gezellige dingen te ondernemen, stuur me anders eens een privé berichtje



Tot snel
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Dat lijkt me erg gezellig! Zo te zien hebben we dezelfde interesses. Ik ben 28 jaar en woon ook in de omgeving van Barneveld. Stuur je me een berichtje?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Nog op zoek naar nieuwe contacten?

Ik ben 25 jaar en woon in Woudenberg.

lijkt me gezellig om in contact te komen. Mijn mailaders is ellen16-09@live.nl



Liefs ellen
Hoi!

Je mag mij ook een pb sturen!

Ben 28 jaar en woon in Woudenberg .

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik woon in Barneveld sinds vorig jaar zomer, ben bij mijn vriend ingetrokken. Maar ken nog steeds niemand het lijkt mij leuk om in contact te komen. Ben wel paar jaar jonger, maar houd wel van thee, netflix en kletsen
Life is a rond where you make a trip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven