vriendinnen 30-40 jaar Amsterdam gezocht!

26-02-2015 20:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Zijn er nog nog gezellige meiden van ongeveer midden dertig die wonen in Amsterdam? Net als ik zonder man/kind (ja, sorry, maar dan kom je dezelfde issues tegen om over te hebben...)?

Ik ben een vrolijke dame die houdt van (heel veel) kletsen, goede gesprekken dus, gepaard met wijn, bubbels, port (of een grote pot thee). Ben je ook eigenwijs, slim en bijdehand met pit? Houd je ook van lachen en mag dat best grof of raar zijn (missie aarde, hans teeuwen, koefnoen)? Heb je interesse in muziek, kunst, mode, theater, landen? Ik werk als docent maar werk ook als creatieve zelfstandige. Vind mensen die heel eigen zijn en anders denken altijd erg leuk om mee om te gaan. Voel je je aangesproken, dan kunnen we zaterdagavond wellicht al afspreken. Ik heb er nu al zin in. Tot dan!! mmmarthe@upcmail.nl
Alle reacties Link kopieren
Hai Marthe,



via ander oproepje op t forum probeer ik op 15 maart gezellig clubje meiden bij elkaar te krijgen voor een borrel. Kom je ook?



In het kort even iets over mijzelf bijna 37 jaar en ik woon in Amsterdam Oost samen met mijn vriend en 2 poezen. Naast mijn drukke baan bij een bank onderhoud ik een tuintje van een oudere dame, iets voor een ander doen vind ik belangrijk.



Ik zoek altijd naar de combi de voordelen van een geweldige stad als Amsterdam (theater, festivals, kroegjes, terrasjes, restaurantjes) en de natuur (het geweldige uitzicht vanuit ons huis over t water, heerlijk varen door of rond Amsterdam, mooie fietstochten ten noorden van Amsterdam bijvoorbeeld.) Of gewoon weekendje weg wandelen/fietsen/strand. Ook op vakantie geniet ik van natuur in de bergen, nationale parken, veel wandelen, skien.



Ik ben opzoek naar vriendinnen die net als ik een brede kijk op de wereld hebben, ondernemend zijn en positief ingesteld. Wie gaat er binnenkort mee voor theateravondje, museum, borrel etc?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marthe,



Herkenbaar verhaal! Same here! Ik ben 32 en heb af en toe het idee dat ik de enige ben zonder man en kind. Lijkt me heel leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten. Naar de kroeg, uit eten, bios, theater, fietstochtje, park, taartjes eten, allemaal leuk! Ik zou volgend weekend kunnen!
Alle reacties Link kopieren
15 maart bij Pllek om 16 uur gaat sowieso door en hebben al een aantal meiden bij elkaar. Jullie zijn uiteraard ook van hartel welkom



Groetjes
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
BELANGRIJK BERICHT VOOR ZONDAG 15 MAART Hai Ladies ik heb even op de verschillende topics rond gekeken en als ik me niet vergis komen de volgende meiden as zondag 4 uur naar Pllek toe:

Smelgje81

Amsterdamenzo

Dedetje

Tessrvs misschien

Voorheen



Heel toepasselijk ik neem een Viva mee en die leg ik op tafel zodat jullie weten waar we verzamelen en desnoods wapper ik een paar keer in de lucht met de Viva (hopelijk is er dan wel plek bij Pllek). En mocht er geen tafel vrij zijn dan post is wel een bericht op het forum waar ik wel zit.



MOCHTEN ER NOG MEER MEIDEN AANSLUITEN, LET ME KNOW.
Pluk de dag, geniet!
Hi, Ik heb je een mailtje gestuurd. Greezzz
Hi, ben ik weer.. Krijg de mail terug...helaas
Alle reacties Link kopieren
Vlindertje je kan me mailen op lekkervaakweg@outlook.com
Pluk de dag, geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven