vriendinnen 30-40 jaar Amsterdam gezocht!

26-02-2015 20:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Zijn er nog nog gezellige meiden van ongeveer midden dertig die wonen in Amsterdam? Net als ik zonder man/kind (ja, sorry, maar dan kom je dezelfde issues tegen om over te hebben...)?

Ik ben een vrolijke dame die houdt van (heel veel) kletsen, goede gesprekken dus, gepaard met wijn, bubbels, port (of een grote pot thee). Ben je ook eigenwijs, slim en bijdehand met pit? Houd je ook van lachen en mag dat best grof of raar zijn (missie aarde, hans teeuwen, koefnoen)? Heb je interesse in muziek, kunst, mode, theater, landen? Ik werk als docent maar werk ook als creatieve zelfstandige. Vind mensen die heel eigen zijn en anders denken altijd erg leuk om mee om te gaan. Voel je je aangesproken, dan kunnen we zaterdagavond wellicht al afspreken. Ik heb er nu al zin in. Tot dan!! mmmarthe@upcmail.nl
Alle reacties Link kopieren
Hai Marthe,



via ander oproepje op t forum probeer ik op 15 maart gezellig clubje meiden bij elkaar te krijgen voor een borrel. Kom je ook?



In het kort even iets over mijzelf bijna 37 jaar en ik woon in Amsterdam Oost samen met mijn vriend en 2 poezen. Naast mijn drukke baan bij een bank onderhoud ik een tuintje van een oudere dame, iets voor een ander doen vind ik belangrijk.



Ik zoek altijd naar de combi de voordelen van een geweldige stad als Amsterdam (theater, festivals, kroegjes, terrasjes, restaurantjes) en de natuur (het geweldige uitzicht vanuit ons huis over t water, heerlijk varen door of rond Amsterdam, mooie fietstochten ten noorden van Amsterdam bijvoorbeeld.) Of gewoon weekendje weg wandelen/fietsen/strand. Ook op vakantie geniet ik van natuur in de bergen, nationale parken, veel wandelen, skien.



Ik ben opzoek naar vriendinnen die net als ik een brede kijk op de wereld hebben, ondernemend zijn en positief ingesteld. Wie gaat er binnenkort mee voor theateravondje, museum, borrel etc?
Pluk de dag, geniet!