welke smartphone ?

28-02-2015 17:40 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 2 jaar een telefoon van vodafone, goedkoop prepaid ding maar die heeft het tot vorige week prima gedaan.



Maandag wil ik graag een nieuwe halen met abonnement. De prijsklasse maakt mij niet zoveel uit.



Ik wil graag een goede camera met flitser, lange accuduur en een groot scherm.



Ik vind op internet teveel om zelf een keuze te maken o.a.



-Samsung s5 of note 4

- iPhone 6 of 6+

- huawei mate 7

- Nexus 6

- lg g3





Wat adviseren jullie?
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je iets aan deze vergelijkende review tussen een Samsung en Apple model:



http://www.androidplanet.nl/nieuws/gala ... -iphone-6/



Reviews van de andere modellen:



http://tweakers.net/produ ... ei-ascend-mate-7/reviews/

http://tweakers.net/product/403233/moto ... 6/reviews/

http://tweakers.net/product/375303/lg-g3/reviews/
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Surf naar tweakers.nl en vergelijk al die toestellen eens met elkaar. En lees je daar verder in bij de reviews.



Verder mis ik (vanwege je camera-eis) een toestel als de Sony Xperia Z3. Die heeft een camera met een goede sensor en haalt 20MP qua foto en Ultra HD qua film.
Alle reacties Link kopieren
Geen iphone want zielige kindertjes.

Geldt ook voor andere merken :p
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Morgen komt de nieuwe HTC One uit, de M9.

De camera is stukken verbeterd ten opzichte van de M8.



Ik heb de M8 en kan hem iedereen aanraden. Hiervoor had ik ook een HTC en die werkt nu nog. Nog nooit problemen gehad. Geweldige toestellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt heel blij met mijn iphone 6
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van alles gehad, van HTC tot Samsung en Sony, maar ik vind mijn iPhone toch echt veel fijner.
Ik adviseer geen iphone. De iphone is gemaakt om het beetje bij beetje te begeven en dan zit je (naast dat dat ding al extra veel kost) steeds met extra kosten om dat ene veertje en dat andere knopje te vervangen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Redt schreef op 28 februari 2015 @ 18:52:

Ik adviseer geen iphone. De iphone is gemaakt om het beetje bij beetje te begeven en dan zit je (naast dat dat ding al extra veel kost) steeds met extra kosten om dat ene veertje en dat andere knopje te vervangen...Jeetje, dat is balen. Ik heb echt nooit problemen gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Redt schreef op 28 februari 2015 @ 18:52:

Ik adviseer geen iphone. De iphone is gemaakt om het beetje bij beetje te begeven en dan zit je (naast dat dat ding al extra veel kost) steeds met extra kosten om dat ene veertje en dat andere knopje te vervangen...

Ja joh, ik ben nu aan de derde iPhone bezig en de twee die ik hiervoor had waren nog hartstikke goed toen ik aan een nieuw abonnement toe was.

Man precies hetzelfde, ook nooit gezeur en dit is nu ook zijn derde al.

Wil ook geen andere telefoon meer als iPhone.

*ga het nu wel even afkloppen, je weet nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben recent overgestapt van de Iphone naar de Sony Xperia Z3 compact. Wat een fijn toestel, goede camera,

en een zeer goede batterij. Eind van de dag vaak 75% batterij over, als ik veel met de telefoon doe, dan nog wel een dikke 50%.
Alle reacties Link kopieren
Ah, da's fijn om te horen @dasejomi. Ik heb een Xperia S die nu echt wel aan vervanging toe gaat raken. En heb zelf de Z3 compact op het oog. Daarnaast een iPhone-van-de-zaak (een 5s) en begon bijna te twijfelen.... Bijna! Het wordt een Z3 Compact. Nu nog even een paar maanden sparen..... (Sim only abonnement dus ga een nieuwe telefoon los aanschaffen).
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties.



Ik heb alle modellen die ik leuk vond bekeken via YouTube en Tweakers ook de vergelijkingen.



Ik ben eruit ik ga voor een Sony Z3.



Tnx Tia.Dalma
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 28 februari 2015 @ 19:20:

[...]



Ja joh, ik ben nu aan de derde iPhone bezig en de twee die ik hiervoor had waren nog hartstikke goed toen ik aan een nieuw abonnement toe was.

Man precies hetzelfde, ook nooit gezeur en dit is nu ook zijn derde al.

Wil ook geen andere telefoon meer als iPhone.

*ga het nu wel even afkloppen, je weet nooit.Waar zijn die vier goede 'oude' telefoons naartoe?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Radar ging vorige week of twee weken geleden over de iphone. Iets met schermpjes die bijna uit zichzelf barsten.

Ik heb toen een samsung s5 gekocht. Ik was al superblij met mijn samsung s2 plus die na twee jaar nog geweldig werkt, maar ik wilde graag iets luxers en een tweede mobiel.
Alle reacties Link kopieren
En de samsung s5 vind ik ook geweldig trouwens
Alle reacties Link kopieren
Oestra het ging om Sony telefoons.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 28 februari 2015 @ 20:46:

[...]





Waar zijn die vier goede 'oude' telefoons naartoe?Daar zijn andere mensen blij mee gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk doen de laatste high end modellen niet veel voor elkaar onder.



Mijn vorige iphone is nu 4 jaar oud en mijn moeder is de gelukkige bezitter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Margheritaa schreef op 28 februari 2015 @ 21:35:

Oestra het ging om Sony telefoons.Oeps.. dan heb ik niets gezegd.
Ben erg happy met mijn S5 samsung zeer goed en kan wel tegen een stootje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven