Facebook messenger bericht

01-03-2015 10:29 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje: ik heb gisteren een vrij belangrijk fb bericht gestuurd via messenger. Echter wordt dit bericht niet afgeleverd, maar de persoon is tussendoor wel online geweest. Hoe kan dit? Ik ben niet geblokkeerd want ik kan wel op de tijdlijn kijken cd persoon.
dan heeft die persoon zijn berichten nog niet gelezen
Diegene heeft geen fb messenger geïnstalleerd.
Alle reacties Link kopieren
Bel die persoon om te zeggen dat je een vrij belangrijk bericht hebt gestuurd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als het zo belangrijk is kun je toch nog een keer wat sturen?



Of de persoon wil je bericht niet lezen. Dus ziet wel dat er eentje van jou binnen gekomen is, maar open doelbewust niet?
quote:himalaya schreef op 01 maart 2015 @ 10:50:

Bel die persoon om te zeggen dat je een vrij belangrijk bericht hebt gestuurd.Wat ouderwetsch, bellen..
Ben je bevriend op FB? Anders geen melding en komt die in overig te terecht.



En als de ander geen messenger apart heeft op zijn telefoon kan ie alleen berichtjes lezen op een pc of laptop. Sinds een paar maanden moet je de messenger app apart downloaden. Dus kan hij /zij best online zijn en dus niks zien.



Maar kan je op de tijdlijn niet aangeven dat je een berichtje hebt gestuurd? Of gewoon even bellen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ze kan de berichten ook nog niet lezen, want ze staan als verzonden en niet als afgeleverd. Ze heeft wel messenger volgens mijn messenger en ze is tussendoor wel nog online geweest. ( meerder malen zelfs)
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 01 maart 2015 @ 11:11:

Ben je bevriend op FB? Anders geen melding en komt die in overig te terecht.



En als de ander geen messenger apart heeft op zijn telefoon kan ie alleen berichtjes lezen op een pc of laptop. Sinds een paar maanden moet je de messenger app apart downloaden. Dus kan hij /zij best online zijn en dus niks zien.



Maar kan je op de tijdlijn niet aangeven dat je een berichtje hebt gestuurd? Of gewoon even bellen ofzo?We zijn idd Facebookvrienden. Volgens mijn messenger heeft ze wel messenger, maar hoe zit het als degene de messenger meldingen heeft uitstaan?
quote:suuzzzz83 schreef op 01 maart 2015 @ 11:14:

[...]



We zijn idd Facebookvrienden. Volgens mijn messenger heeft ze wel messenger, maar hoe zit het als degene de messenger meldingen heeft uitstaan?Iedereen heeft messenger als je FB hebt maar niet perse op de telefoon als aparte app. Dus waarom stuur je even geen bericht op de tijdlijn?
Alle reacties Link kopieren
Omdat t n privé bericht is 😊



Kun je trouwens ook iemand die geen vriend is blokkeren op messenger? Heb opeens n spammerd....
Alle reacties Link kopieren
Hoe zie je eigenlijk of iemand online is geweest op facebook?

Ik dacht dat dat helemaal niet kon..
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 01 maart 2015 @ 11:45:

Hoe zie je eigenlijk of iemand online is geweest op facebook?

Ik dacht dat dat helemaal niet kon..



Bij de chat of in messenger





Vind t alleen vreemd dat m'n bericht ook niet afgeleverd wordt
quote:suuzzzz83 schreef op 01 maart 2015 @ 11:44:

Omdat t n privé bericht is 😊



Kun je trouwens ook iemand die geen vriend is blokkeren op messenger? Heb opeens n spammerd....



Je kan toch op de tijdlijn tikken, je hebt een PB?

En het is niet gelezen dat is wat anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 01 maart 2015 @ 11:45:

Hoe zie je eigenlijk of iemand online is geweest op facebook?

Ik dacht dat dat helemaal niet kon..



Als je CHAT niet hebt uitgeschakeld zie je een groen bolletje maar dat zegt niets over het feit of een bericht gelezen is.

Ik mis ook wel eens een bericht, een zelfs 2 maanden
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Maar ze moeten toch wel gewoon afgeleverd worden?
quote:suuzzzz83 schreef op 01 maart 2015 @ 15:40:

Maar ze moeten toch wel gewoon afgeleverd worden?Wie zegt dat het bericht niet afgeleverd is? Dat kan je helemaal niet weten of zien bij messenger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 01 maart 2015 @ 16:15:

[...]





Wie zegt dat het bericht niet afgeleverd is? Dat kan je helemaal niet weten of zien bij messenger.

Nope, dan staat er: "verzonden om"



En als het gelezen is:

"gelezen om"



Ik ben vaak zat on line, maar dan lees ik niet mijn messenger berichtjes

Als het belangrijk is, dan bellen ze maar (jaja ik weet het, ouderwets)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Er staat: verzonden, geleverd of gelezen 😇



Deze staat dus nog op verzonden, of is t pas geleverd als de persoon op messenger komt?
quote:Summerdance schreef op 01 maart 2015 @ 16:18:

[...]



Nope, dan staat er: "verzonden om"



En als het gelezen is:

"gelezen om"



Ik ben vaak zat on line, maar dan lees ik niet mijn messenger berichtjes

Als het belangrijk is, dan bellen ze maar (jaja ik weet het, ouderwets)



Heb het nog even getest en mijn man krijgt een melding dat er er een bericht is maar ik zie nergens bij mij staan verzonden om. En verzenden is wat anders afgeleverd.

En gelezen is als ie hem echt heeft geopend, dat zie ik wel.

Dus TO vervelend maar zolang hij/zij het niet leest zie kan je ervanuit gaan dat ie verzonden is maar niet gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Feeksje1977 schreef op 01 maart 2015 @ 16:25:

[...]





Heb het nog even getest en mijn man krijgt een melding dat er er een bericht is maar ik zie nergens bij mij staan verzonden om. En verzenden is wat anders afgeleverd.

En gelezen is als ie hem echt heeft geopend, dat zie ik wel.

Dus TO vervelend maar zolang hij/zij het niet leest zie kan je ervanuit gaan dat ie verzonden is maar niet gelezen.Jawel hoor, als je een berichtjes stuurt met de app en je gaat op het blauwe tekstballonetje staan en je drukt er op verschijnt er onderin "verzonden"
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jezus, waarom bel je niet gewoon als het zo belangrijk is? Mijn hemel.
Alle reacties Link kopieren
Geen nummer😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven