Vriendinnen gezocht Zwolle e.o.

23-09-2014 14:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik ben Lisa 26 jaar en woon in Zwolle samen met mijn vriend en hondje.



Ik werk als secretaresse wat ik super leuk vind en in mijn vrije tijd ga ik graag uit eten, kroegje om een wijntje te drinken, bioscoop, spa, kijk ik films/series en vind ik het leuk om weekendjes er op uit te gaan.



Doordat vriendinnen steeds verder weg gaan wonen mis ik het om weer ff gewoon een drankje te doen en buiten dat vind ik het heel leuk weer eens nieuwe mensen te ontmoeten!



Het lijkt me super leuk van je te horen!



Groetjes,Lisa.

lisa_scholten27@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hey Lisa!



Ook ik woon in Zwolle en helaas zijn veel van mijn vriendinnen ook inmiddels verhuisd.. Mocht het je leuk lijken, kunnen we kijken of er een klik is



Groetjes!
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Lijkt me leuk om bij jullie aan te sluiten! Ik ben 30 en woon in de buurt van Zwolle
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten. Ik ben 27, en woon nu een paar jaar in Zwolle.



Groetjes Zwaantje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



ook ik kom uit Zwolle en eigenlijk wel opzoek om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vriendschappen op te bouwen.

samen met mijn man merken wij dat onze huidige vrienden in andere ritme's zitten en buiten zwolle zijn gaan wonen,

zowel ik alleen, als eventueel samen met vriend, lijkt het me leuk om jullie (En anderen) te leren kennen om samen leuke dingen te gaan doen als filmpje pakken, drankje doen, shoppen, terrasje pakken of gewoon gezellig avondje spelletjes spelen :-)



graag hoor ik van jullie:)



(p.s, het is handig als je de functie van ''prive berichten ontvangen'' aanzet bij instellingen!)
Alle reacties Link kopieren
Hai Dames,