Nieuwe mensen leren kennen Zwolle

24-02-2015 19:13 19 berichten
Hoe leer je in een nieuwe stad mensen kennen als je veel werkt, sport en al gauw met bestaande vrienden en kennissen afspreekt....? Ik hoop dat dit bericht een stap in de goede richting is.



Iets over mezelf, ik ben 25 en woon sinds een paar maanden met mijn vriend in Zwolle (Stadshagen). Alweer een paar jaar afgestudeerd, werk ik fulltime voor een bedrijf in Amsterdam, waar ik een geweldig leuke baan heb die mij ook enorm veel vrijheid bied. Ik hou verder van lekker eten, muziek, gezelligheid, terrasjes en ben regelmatig in de sportschool te vinden.



In Zwolle ken ik eigenlijk niemand en daarom lijkt het mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen in deze leuke stad. Ik mis het enorm om op een vrije avond/dag spontaan leuke dingen te gaan doen. Wat is er nou leuker dan een berichtje sturen en een uurtje later aan een wijntje op het terras of in de tuin te zitten... ??



Lijkt je dit ook leuk, stuur dan een berichtje en wie weet zitten we deze zomer samen of misschien wel met een groepje op het terras!!!
Up!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 30 jaar en kom uit Meppel. Dit is geen Zwolle, ik weet het, maar het is wel in de buurt dus ik dacht ik reageer gewoon!



Ik vind het ook erg leuk om eens spontaan met iemand af te kunnen spreken, in plaats van altijd vooruit te moeten plannen ;) Een wijntje op het terras klinkt heerlijk, laat het mooie weer maar komen!



Groetjes Rachel
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik kom ook uit Zwolle, en ben net als jullie op zoek naar nieuwe contacten. Meppel is voor mij trouwens geen probleem, de afstand is prima te doen. Ben 28 jaar, woon nu een jaar of 3 in Zwolle en heb het hier prima naar mijn zin. Mijn mail is zwaantje1234567@gmail.com. Hebben jullie ook mail? Praat vaak wat makkelijker dan zo openbaar.



Groetjes
Hey!!



Leuk die reacties! Heb zeker mail, leuk om te gaan mailen.

Meppel is voor mij ook zeker geen probleem. @zwaantje1234567@gmail.com, ik heb je gemaild ;)

@vrouw1984, heb je een pb gestuurd



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai dames,



Ik was net aan het Googlen hoe ik toch eens nieuwe mensen zou kunnen leren kennen in zwolle, toen ik dit forum zag langs komen. Dus dat gelijk reageren!



Ook ik ben op zoek naar mensen die gezellig zoals vandaag lekker op t terras willen zitten een wijntje drinken of wat anders mag ook;)



Ff kort over mijzelf, ik ben 28 en woon nu ongeveer 3 jr in zwolle. Blijft lastig als je elke dag werkt om een netwerk op te bouwen merk ik. Wie weet lukt het zo:) goed initiatief iig!



Hoop dat jullie dit nog lezen en we snel een keer kunnen meeten.

Mijm mail is baaslisette@hotmail.com.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Super leuk initiatief! ik ben 25 woon inmiddels een half jaartje in Zwolle voor mijn werk. Nu met het mooie weer op komst, zou ik ook graag aansluiten bij een bezoekje aan het Terras en daarmee mijn vriendenkring hier een beetje uit te breiden.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Iris,



Leuk! Stuur anders even een mailtje naar mij, dan voeg ik je toe aan de groep. Een afspraak is nog niet gemaakt. Dus je kan er zo bij
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik ben net als jullie opzoek naar leuke meiden om af en toe wat gezelligs mee te doen! Woon sinds een half jaar samen met mijn vriend in Zwolle en ben 27 jaar. Ik heb veel vriendinnen buiten Zwolle maar af en toe spontaan een wijntje lijkt mee erg gezellig!
Hi Banaas en Iris!



Tuurlijk zijn jullie meer dan welkom! Hoewel ik zelf ook een beetje stil ben geweest is er volgens mij nog geen datum. Mailen is wel makkelijker vind ik, kijk een beetje te weinig op het forum en het get nu eenmaal geen berichtje als er nieuwe reacties zijn! Mochten jullie ook nog interesse hebben, mijn mailadres is aileen_staal@live.nl.
Alle reacties Link kopieren
He Aileen! Ik woon ook in Zwolle. Leuk bericht. Lijkt me vervelend als je hier net woont en dan alles op nieuw moet leren kennen. Toevallig zit ik ook vaak in de sportschool. Misschien kunnen we wel samen gewicht heffen haha :p! Maar er zijn al veel reacties! Komt er ook een groep meeting binnenkort?! Ik heb ook wel is van een groep app gehoord voor Viva meiden. Lijkt me super.

XX
Hey Missy,



Leuk dat je reageert. Een maatje om mee gewichten te heffen, klinkt goed! Waar sport je? :p

Heb echt heel veel reacties gehad op mijn topic en moet eerlijk zeggen dat het me niet altijd lukt om iedereen regelmatig terug te mailen. Er zijn wat initiatieven om af te spreken met een aantal meiden, maar tot een app-groepje is het nog niet gekomen.



Wilde je een pb sturen, maar volgens mij heb je die optie niet open staan dus even via deze weg. Mocht je het nog leuk vinden om aan te haken/in contact te komen, staat mijn e-mailadres in mijn vorige berichtje ;)



-x-
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook mee doen? Ik woon niet in Zwolle maar wel dichtbij.

Altijd in voor nieuwe contacten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon ook in Zwolle en wil graag nieuwe mensen leren kennen! Ik woon hier al een aantal jaren maar vind het lastig om nieuwe contacten te maken. Ik hou van vanalles; een film kijken in de bioscoop, naar een museum gaan, een terrasje pakken, een kookcursus doen of een lange wandeling in de natuur, brede interesses!

Ik ben niet actief op dit forum maar zag deze oproep via google voorbij komen. Het lijkt me heel erg leuk om met jullie in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk dames!

Jullie mogen mij (zwaantje1234567@Gmail.com) of Aileen een mailtje sturen. We hebben inmiddels een datum, misschien kunnen jullie nog aansluiten.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ik woon ook in Zwolle, ben 28 jaar, wil de club ook wel "joinen" gezellig!!
Hi Meiden,



Iedereen is nog steeds meer dan welkom. Mocht je nog willen aanhaken, stuur dan even een mailtje naar aileen_staal@live.nl of naar zwaantje1234567@Gmail.com, dat blijkt makkelijker te werken dan posten via het forum!



-x-
Alle reacties Link kopieren
Hej dames,



Wat leuk dat hier al een hele club ontstaan is. Samen met twee vriendinnen heb ik een besloten facebookgroep, waarvoor we op zoek zijn naar gezellige aanvulling, voor alles wat hierboven al genoemd is. Binnen de groep is het de bedoeling dat je wat plaatst als je iets leuks wilt doen met een aantal meiden en iedereen die kan en wil kan dan aansluiten (dat kan variëren van spontaan een terrasje tot een bezoekje aan de bios). Wanneer je/jullie interesse hebt/hebben, is het het handigst een privé-berichtje naar mij te sturen hier met daarin je mailadres waaraan je facebook gekoppeld is. Ik zal je dan via de mail uitnodigen om bij de groep te komen ...



Wellicht tot snel ...



Groetjes, Lieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven