Niet-potentiële lover die je zelf niet begrijpt.

16-02-2015 20:07 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag het mijzelf al een aantal weken af. Ik zie hem inmiddels zelfs in mijn dromen verschijnen. Hij heeft gewoon hét. Ik vind hem ergens een nare, lelijke kop hebben, maar tegelijk heel knap. Het is geen "mooiboy" met een babygezichtje, maar een échte man met een ruig gezicht.

Ja, ik zou met hem een beschuitje willen eten en ik ben daar zelf ook nogal van geschrokken. Hij is namelijk iets jonger dan mijn eigen vader. Ik val helemaal niet op oude mannen. Nooit gedaan ook, tot nu. Voor hem maak ik met gemak een uitzondering. Deze man :heart:!



http://www.harpersbazaar. ... -op-Yanis-Varoufakis-zijn



Niemand verder een "crush" op iemand gehad waarvan je dacht: dat ik daar ooit op zou vallen?

Yanis Varoufakis doen?

Totaal aantal stemmen: 34

Ja (29%)
Nee (71%)
No love without lost
Ehm, ik begrijp even niet waarom een niet-potentiële lover onderwerp van gesprek moet zijn.

Beperk je tot potentiële lovers, dan heb je het al moeilijk genoeg.

En voor de poll: nee.
Alle reacties Link kopieren
@Aniuk Ik beperk mij tot beroemdheden, politici, e.d. omdat we dan foto's kunnen plaatsen en gezellig meepraten. Het moet ook iemand 'ongrijpbaars' zijn. Als jij het gaat hebben over Jantje, de zoon van de plaatselijke snackbarhouder dan heb ik geen idee wij jij bedoelt.



Zoveel depressieve topics op dit forum. Ik vond het wel tijd voor iets luchtigs. En ik ben gewoon benieuwd of er meer vrouwen zijn die iets in Yanis zien.
No love without lost
Alle reacties Link kopieren
Als je verder maar gelukkig bent.



Mbt je poll; nee.
Alle reacties Link kopieren
Niemand verder een "crush" op iemand gehad waarvan je dacht: dat ik daar ooit op zou vallen?
No love without lost
LOL, mijn vriend vindt dat ie op Voldemort lijkt
[quote]vrouw2punt0 schreef op 16 februari 2015 @ 20:23:

@Aniuk Ik beperk mij tot beroemdheden, politici, e.d. omdat we dan foto's kunnen plaatsen en gezellig meepraten. Het moet ook iemand 'ongrijpbaars' zijn. Als jij het gaat hebben over Jantje, de zoon van de plaatselijke snackbarhouder dan heb ik geen idee wij jij bedoelt.



Zoveel depressieve topics op dit forum. Ik vond het wel tijd voor iets luchtigs. En ik ben gewoon benieuwd of er meer vrouwen zijn die iets in Yanis zien.[/quote]



Nee, dus.

En ook niet in Mark Rutte, Dave Roelvink, Onno Hoes, Boer Whatever, Thijs Römer enz enz
Alle reacties Link kopieren
@Onipaa dat is een nieuwe, maar ik denk wel dat je vriend gelijk heeft
No love without lost
Alle reacties Link kopieren
Het is Voldemort ik weet het zeker
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben keihard gevallen voor een Griek, dat is het enige deel van je crush dat ik begrijp. Voor de poll en nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben keihard gevallen voor een Griek, dat is het enige deel van je crush dat ik begrijp. Voor de poll een nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:contessa70 schreef op 16 februari 2015 @ 22:21:

Ik ben keihard gevallen voor een Griek, dat is het enige deel van je crush dat ik begrijp. Voor de poll een nee.Een bijna-medestander
No love without lost
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij eerlijk gezegd verbazen als die gast hetero is.

In ieder geval lijkt ie erg gemotiveerd om het op zijn grieks te doen.
Alle reacties Link kopieren
Als twaalfjarige vond ik het geweldig om met mijn opa en oma mee te kijken naar het darten. Ik had een stiekeme crush op Co Stompé. Serieus. Co Stompé. Ach ja ik was nog maar twaalf



En ja, ook Yanis met moeilijke achternaam vind ik aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Co Stompé... Hahahaa die vind ik leuk!
No love without lost
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem absoluut doen. Lekker ding.



En Co Stompé! Zeg me dat het niet waar is! Huilen van het lachen hier!
Alle reacties Link kopieren
ik heb trouwens jaren een crush gehad op... Paul Bosvelt. Nou, lelijker heb je ze bijna niet in de voetballerij, maar zooooo woest aantrekkelijk. Zo, tja, MAN, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Megakick.



Meester Reid, de nieuwe Rijdende Rechter, heeft gek genoeg iets woest aantrekkelijks.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem naaien! Die verdomde griek naait ons immers allemaal!



Nee ff serieus. Niets voor mij deze man. Maar ik begrijp je wel. Ik heb dat ook met iemand ( kennis) die ik absoluut niet aantrekkelijk vind. Toch broeit het als ik hem zie.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ik vind Domhnall Gleeson een lekker ding :P
Geweldige OP, TO!
Toch vind ik Tony Shalboub ook best een lekker ding. En Sami Bouajila, in The Siege. Nou en, als dat niet de gemiddelde smaak is, ik vind ze sssssexy.
Hij is trouwens nu niet zo sssssexy meer, die Sami.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven