Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Ik heb een 'vriendin' op FB die, sinds ze een kind heeft, ineens weer hetero is. Eerst was ze dus niet hetero, maar 'overtuigd' lesbisch. Ik ben in de war. Nu zie ik statusupdates met 'ik ben zo blij weer normaal te zijn, man heeft me gered van de zonde'.

Ik word er boos van, en ik ben niet de eerste, veel homoseksuele gezamenlijke vrienden zijn haar al zat en hebben haar ontvriend.



Ik dacht, ik wacht even, ik ga haar niet ontvrienden terwijl ze zwanger is. Maar nu... Alles draait om haar en om haar kind. Alléén om haar en haar kind. Ik ben al maanden ziek, maar mag er niets over zeggen, want ze heeft geen zin in de verhalen van een ander, ze wil alleen aan haar kindje denken.

Behalve als er iets te halen valt, want zojuist postte ze een status met de woorden 'hallo, ik ben jarig, iemand moet even een cadeautje komen brengen'.

Nou nee. Ze vraagt al maanden lang om geld, kleding en cadeaus, en ze krijgt het ook nog. Ik ben het zat. Zat dat ze alleen wil praten als ze zelf iets wil vertellen, en zat dat ik afgeschreven word als abnormaal omdat ik niet hetero ben.
Alle reacties Link kopieren
Oei, dat lijkt me ook een pijnlijke situatie, Kunai!



Is ontvrienden dan niet sowieso beter, zodat je deze confrontatie niet keer op keer hebt?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Oei Kunai, wat een vervelend mens ( sorry netter kan ik het niet omschrijven).

Net als dreamer vraag ik me af of ontvrienden idd niet beter voor je is.

Met iemand die jouw niet normaal vindt wil je toch geen vrienden zijn?

Wel vraag ik me af of zo iemand zelf wel gelukkig is, eerst overtuigd lesbisch en opeens hetero. Het is niet bepaald een keus. En dan ook nog zeggen dat ze blij is weer normaal te zijn en gered is.

Ik krijg daar het idee van dat ze zichzelf probeert te overtuigen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 28 februari 2015 @ 12:18:

[...]





"Uppies"

Ze bedoelde vast ukkies.



Sowieso vind ik sommige moeders in hun moederrol irritant. Dan heb je van die nieuwbakken moeders (en ik snap echt wel dat het hartstikke leuk kan zijn) die zich dan ineens een oermoeder voelen, terwijl ze net 2 weken moeder zijn. Dan gaan ze met deel en win acties op FB meedoen, zoals een skelter voor Brammetje, terwijl Brammetje net een week oud is.

Of moeders die dan werkelijk bij alle deel en win acties zetten "leuk voor Sterre!!". Ja, leuk voor Sterre maar ook leuk voor alle andere meisjes op de wereld. Haha zooooo irritant vind ik dat. Net alsof ze denken dat de wereld om Sterre draait



Heel herkenbaar bij vriendin.

En die is niet eens moeder! Ze is zelfs nog niet eens zwanger. Ze is wel gastouder.

Ze deelt nu al alles wat los en vast zit aan win acties. Helaas wint ze ook nog wel eens wat dus ze zal er ook nog wel mee doorgaan.

Word nog wat als je daadwerkelijk zwanger is. Dan is er helemaal geen actie meer veilig denk ik.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Kunai schreef op 28 februari 2015 @ 14:24:

Ik heb een 'vriendin' op FB die, sinds ze een kind heeft, ineens weer hetero is. Eerst was ze dus niet hetero, maar 'overtuigd' lesbisch. Ik ben in de war. Nu zie ik statusupdates met 'ik ben zo blij weer normaal te zijn, man heeft me gered van de zonde'.

Ik word er boos van, en ik ben niet de eerste, veel homoseksuele gezamenlijke vrienden zijn haar al zat en hebben haar ontvriend.



Ik dacht, ik wacht even, ik ga haar niet ontvrienden terwijl ze zwanger is. Maar nu... Alles draait om haar en om haar kind. Alléén om haar en haar kind. Ik ben al maanden ziek, maar mag er niets over zeggen, want ze heeft geen zin in de verhalen van een ander, ze wil alleen aan haar kindje denken.

Behalve als er iets te halen valt, want zojuist postte ze een status met de woorden 'hallo, ik ben jarig, iemand moet even een cadeautje komen brengen'.

Nou nee. Ze vraagt al maanden lang om geld, kleding en cadeaus, en ze krijgt het ook nog. Ik ben het zat. Zat dat ze alleen wil praten als ze zelf iets wil vertellen, en zat dat ik afgeschreven word als abnormaal omdat ik niet hetero ben.

wat een aso.!

Om nog maar te zwijgen over het 'ik ben blij dat ik weer normaal ben' want dat is gewoon volkomen gestoord.!
Alle reacties Link kopieren
Nou Kunai zo'n persoon zou ik niet in mijn echte en ook niet in mijn online leven willen hoor!



Ik zou haar ontvrienden met de woorden''kom maar weer terug als je weer normaal doet''
Alle reacties Link kopieren
Kunai, ontvrienden dat mens! Lijkt me beter.



Ik heb een kennis (via-via, ze is geen rechtstreekse FB-vriendin) die vroeger nogal stoer was. Ze ging naar festivals, flink aan het bier, blowtje erbij, macaroni met smac eten, haar paars, kisten aan. Ze is nu moeder van een baby. Ik zag toevallig een reactie van haar bij een FB vriend en dacht: 'even op haar pagina kijken.' Nou die stond dus vol met berichten over dat je je kind niet moet laten vaccineren, of op zijn minst de vaccins moet laten ontstoren. Dat we vergif in onze kinderen stoppen en uitnodigingen van een of andere zweefteef die lezingen gaf over hoe het wel moest. Oh en een bewezen homeopatische behandeling tegen ADHD...



Zulke veranderingen in levenstijl bij mensen vind ik echt onbegrijpelijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 28 februari 2015 @ 17:16:

Kunai, ontvrienden dat mens! Lijkt me beter.



Ik heb een kennis (via-via, ze is geen rechtstreekse FB-vriendin) die vroeger nogal stoer was. Ze ging naar festivals, flink aan het bier, blowtje erbij, macaroni met smac eten, haar paars, kisten aan. Ze is nu moeder van een baby. Ik zag toevallig een reactie van haar bij een FB vriend en dacht: 'even op haar pagina kijken.' Nou die stond dus vol met berichten over dat je je kind niet moet laten vaccineren, of op zijn minst de vaccins moet laten ontstoren. Dat we vergif in onze kinderen stoppen en uitnodigingen van een of andere zweefteef die lezingen gaf over hoe het wel moest. Oh en een bewezen homeopatische behandeling tegen ADHD...



Och zo ken ik er ook 1, maar dan net even anders. Vroeger naar houseparty's en alles wat God verboden heeft. en precies wat jij zegt over vaccinaties nu ze een baby heeft.

Ik denk dat vaccinaties gezonder zijn dan XTC, om maar even wat te noemen of zou ze dat al hebben laten ontstoren.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. En wie weet Male.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 28 februari 2015 @ 11:21:

Bij mij wordt massaal weer dit bericht gedeeld op de tijdlijn. Zonder te kijken naar hoe oud dit al is.



[afbeelding]



Ik kom dit al 2 jaar steeds weer overal tegen. En ik snap het verband niet helemaal met PSV aangezien het ziekenhuis naast het WKZ in Utrecht komt.



pffffffffffffffff volgens mijn zijn veel FB gebruikers olie-koekie-dom zo circuleerde er ook plaatjes op FB van de GESPONSORDE

auto's waar ze voor serious request in reden en daar werd dan onder gezet: DIT GEBEURD MET U DONATIE
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon deze hele facebookpagina:



https://www.facebook.com/plaatjesvanhen ... fref=photo
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 01 maart 2015 @ 23:10:

Gewoon deze hele facebookpagina:



https://www.facebook.com/plaatjesvanhen ... fref=photo jemig wat een draken van plaatjes.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Koleregriep, wat erg!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
En ik heb ook iemand in mijn tijdlijn die steeds die gedrochten deelt
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 01 maart 2015 @ 23:10:

Gewoon deze hele facebookpagina:



https://www.facebook.com/plaatjesvanhen ... ref=photo4 van mijn FB vrienden vinden deze pagina leuk
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop maandag gezeur op die pagina zeg!
Alle reacties Link kopieren
en deze







beetje dubbelop he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 02 maart 2015 @ 00:31:

[...]





4 van mijn FB vrienden vinden deze pagina leuk Oh kijk, val ik nog mee.. ik zag dat 2 van mijn vrienden deze pagina leuk vinden. Die persoon van die plaatjes is dus van 6 uur 's morgens tot 01.40 uur 's nachts bezig met plaatjes posten
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik al vaker iets geschreven over deze jongen op FB. Hij is geestelijk wat beperkter, het is niet dat hij geestelijk gehandicapt is maar hij is zeg maar niet zo snel.

Hij is gescheiden en heeft 2 kinderen. Sinds zijn scheiding heeft 'ie elke week onderhand een nieuwe vriendin. Elke keer wordt de nieuwe dame in kwestie met een hoop bombarie aangekondigd op FB. Ze zijn dan dolverliefd, na 2 dagen verkering vliegen de 'ik hou van jou's' al over het scherm en de dame in kwestie wordt na een week vaak al door de camera vereeuwigd terwijl zij met zijn kinderen in één of andere speeltuin/pretpark is.



Laatst had deze jongen meegedaan met dat stuk tekst op FB plaatsen waarbij mensen dan moesten zeggen waar ze je van kenden. Ik zag werkelijk waar alleen maar reacties van vrouwen die schreven:



- Badoo

- Relatieplanet

- Lexa

- Facebook

- Paiq

- Tinder







Eigenlijk is het best zielig want hij wil volgens mij super graag een vriendin. Al die vrouwen zijn vaak ook een beetje 'typisch'. Dan wordt er op FB geschreven dat hij de liefde van zijn leven heeft ontmoet, 3 weken later is het dan alweer uit en dan komen er reacties van 'mwahhh was toch niks'



Denk dat er weer een nieuwe dame aan zit te komen want hij plaatst al een paar dagen suggestieve berichtjes in de zin van:



'Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Hihihihi ik weet het al .... (en dan een smiley met hartjes ogen"



Maar eigenlijk vind ik het best sneu als ik die 2 snoetjes van die kinderen weer op een foto zie staan met vriendin nummer 30. Hoewel hij wel goed lijkt te zijn voor zijn kinderen verder. Hij bedankt ze altijd uitgebreid op FB. Ze kijken alleen nooit zo heel blij en ze lijken niet veel vriendjes te hebben.
Een vriend van mij had een fotoshoot geliked van een vrouw die werkelijk niets uitstraalt. Denk aan een Ipie van Koefnoen in een lingeriesetje in het bos. Ik werd er een beetje treurig van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 02 maart 2015 @ 23:31:

Een vriend van mij had een fotoshoot geliked van een vrouw die werkelijk niets uitstraalt. Denk aan een Ipie van Koefnoen in een lingeriesetje in het bos. Ik werd er een beetje treurig van.
De laatste dagen al een aantal keren de post over de wonder combinatie van honing en kaneel voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren
Wat moet dat voor wonder zijn dan? (ik heb hem niet gezien)
quote:minnimouse schreef op 02 maart 2015 @ 00:31:

[...]





4 van mijn FB vrienden vinden deze pagina leuk Shit bij mij ook 2 (waarvan ik er 1 niet zo hoog heb zitten, die is niet erg )
quote:bankje schreef op 03 maart 2015 @ 12:29:

De laatste dagen al een aantal keren de post over de wonder combinatie van honing en kaneel voorbij zien komen.Dat het een wonderlijk gore smaakcombinatie is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven