Maatje voor hardlopen (en gezelligheid!) gezocht in Zwolle!

10-02-2015 17:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



In mijn huidige vriendenkring kan ik helaas niemand overhalen om met mij te gaan hardlopen. Ik ben zelf beginner en wil het graag weer opbouwen, maar dit lijkt me toch gezelliger samen met iemand!



Ik ben een vrolijke en spontane meid, die ook graag andere gezellige activiteiten onderneemt, van koffie leuten tot lekker op stap gaan. Ik ben op zoek naar een gezellige meid tussen de 20-30 jaar die ook in Zwolle woont en spontaan kan afspreken. Ik woon aan het Wezenlanden park in Zwolle, waar ik graag zou willen gaan hardlopen. Wie doet er mee?!
Alle reacties Link kopieren
Hmm, als ik zou gaan beginnen met hardlopen zou ik dat juist in je uppie doen

Omdat je in je eigen tempo moet opbouwen.

Anders ga je met een ander meerennen.

Vond ik tenminste hoor

Nu ik wat geoeffender ben merk ik dat ik nog steeds het liefste alleen loop
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Summerdance.

Sluit je anders aan bij een loopgroepje, heb ik ook gedaan. Ik loop 2x per week zelf, en op zaterdagochtend met het loopgroepje van de plaatselijke atletiekvereniging. Erg gezellig en bovendien nuttig, ik leer heel veel over looptechniek. Er zijn loop cursussen voor absolute beginners.

Aanrader hoor!
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Hoi Summerdance en Flowerspowers,



De moeilijkheid zit hem voor mij niet in het opbouwen, maar in de motivatie om te gaan. Ik deed het eerder samen met een vriendin, wat prima ging en je motiveert elkaar toch om het door te zetten. Daarnaast gaat het me ook om de gezelligheid. Vandaar ook het oproepje.. Maar zeker bedankt voor je tip!
Alle reacties Link kopieren
sharda_1988 Ik hoop dat je een gezellig loopmaatje vind!
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sharda,