Is masturbatie net zo lekker als seks met een ander?

01-03-2015 17:57 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees regelmatig adviezen aan mannen om maar wat trekwerk te verrichten als er een verschil in libido speelt.

Vandaar mijn vraag: vinden jullie zelfbevrediging gelijkwaardig aan seks met een levend, ademend, pratend, denkend, voelend, zwetend, hijgend, kreunend etc e tc persoon?

zie topic

Totaal aantal stemmen: 55

Ja (11%)
Nee (67%)
Soms (18%)
Overig, licht toe (4%)
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 01 maart 2015 @ 19:11:

A) neem niet alles zo letterlijk

B) wat doe je dan hier?

C) ik weet al wat ik zelf vind.



Jij zult wel heel moe worden van jezelf...



Ohw, ja, tuurlijk, klopt! Wow! Àrme ziel. Je hebt hélemaal gelijk hoor! Confronterend zeg, sodeju. Life 's a bitch.



.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik opperde sex met een Real Doll. Dat is een hoogstaand niveau van masturbatie. De pop is net zo zwaar en groot als een echte vrouw en ze zijn bloedjemooi. Helemaal te personaliseren naar persoonlijke voorkeur qua figuur, borsten, schaamhaar etc. Als de siliconen vagina stukgaat, kun je ze laten repareren. Bij de poppendokter. Ze beweegt mee tijdens sex door de siliconen armen en benen met echte gewrichten. Ze hebben een verwijderbare tong die heel levensecht is. Maar je zou er een apparaatje in kunnen doen zodat ze hijggeluiden maakt. Ze hebben een haak achter in hun nek waardoor je ze op kunt hangen. Voor staande sex. Ze voelen alleen wat kouder aan dan echte mensen. Dus het is dan wel masturbatie maar dan wel vijf sterren, zeg maar. Ze zijn wel wat prijzig, ik dacht iig meer dan 10.000 euro.



Ik denk alleen niet dat ze een mannenversie hebben dus geen idee hoe dat is, sex met een hele levensechte pop. Maar ze zegt iig nooit nee.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
Nee, masturbatie is puur om een orgasme te krijgen, quick en dirty, snelle bevrediging.



Sex met een ander zou een wisselwerking moeten zijn, een samenspel waarbij er een stuk wederzijdse bevestiging zit als mens zijnde. Of dit nu de snelle wip uit pure lust is of een urenlange vrijpartij met tedere momenten desnoods afgewisseld door energieke momenten, in al die gevallen is het alsnog het gevoel dat er iemand is die jou waardeerd voor wat je dan te bieden hebt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen vriend hebt, dan is de keus niet moeilijk natuurlijk. Een lover heb je tenslotte ook niet zo snel bij de hand.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 01 maart 2015 @ 18:09:

Seks met een ander is niet te vergelijken met seks met jezelf. Masturbatie is als krabben als je jeuk hebt. Helemaal niet opwindend en geil, vergeleken met seks met een ander. Seks met een ander is een uitwisselingsspel, actie en reactie, intimiteit en plezier.



Trekken bij verschil in libido is mijns inziens een slecht advies. Je kunt beter op zoek gaan naar iemand met wie het seksueel wel klikt.Inderdaad, veel lekkerder als iemand anders het doet. Zo ervaar ik het ook met aftrekken.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met sproetenmeisje eens
weest eerlijk en oprecht.
Weer zo'n vraag die je weer niet met ja of nee kunt beantwoorden. Goede sexpartner is fijner dan altijd maar handwerk, maar ik heb ook vrouwen mee gemaakt die zo verschrikkelijk slecht konden neuken, dat ik spijt had dat ik niet voor handwerk had gekozen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven