Nieuw in Haarlem!

14-01-2015 13:58 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mede Haarlemmers!



Ik ben hier vorige maand voor de liefde komen wonen. Heb het hier enorm naar m'n zin, alleen ken ik, naast m'n partner en vriendengroep, hier zelf helemaal niemand. Zou het leuk vinden om wat contacten op te doen, vriendinnen in spe, waar ik bijvoorbeeld gezellig wat mee kan drinken, een leuke film in de bios mee kan kijken of een avondje mee kan stappen!



Ik ben 34 jaar, zou graag een sport willen beoefenen, spontaan, en altijd in voor een leuk uitje!



Groetjes Anna
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anna!



Ik ben Nadia, 25 jaar, zou ook graag willen sporten, ben enthousiast en ook idd woon ik hier samen met mijn vriend.

Had daarvoor wel een vrienden groepje maar druk geweest met werken en andere dingen dus t sociale gedeelte een beetje laten verwateren, nu spreek ik idd vooral de vrienden groep van mijn vriend maar zou graag zelf wat meer ondernemen.



Nu de zon gaat schijnen gaat Zandvoort roepen natuurlijk!



Liefs

Nadia
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mag ik me bij jullie aansluiten? Ben 36 jaar en altijd in om dingen te ondernemen...

Gr hester
Alle reacties Link kopieren
Hoi nadia en hester!



Sorry voor de late reactie! Heb sinds 2 maanden een baantje hier in Haarlem

En ben erg druk geweest. Nog steeds zin om samen iets leuks te gaan doen? Bv Zandvoort met mooi weer of zomaar een terrasje pakken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anna,



Voor mij geldt hetzelfde: ben hier ook komen wonen voor de liefde en zou graag mijn sociale kring uit willen breiden om leuke dingen te gaan doen.



Lijkt mij leuk om iets te horen.



Fijne dag,



Paulien
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anna,



Ik heb al even geleden gekeken op de site...ik kan je geen prive bericht sturen...moet je f je instellingen veranderen.



GR
Alle reacties Link kopieren
Hey veertje,



Als het goed is kan ik nu berichten ontvangen!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey AnnaSan,



Heb je privebericht gestuurd.



Gr
Alle reacties Link kopieren
Veertje ik heb geen bericht in m'n inbox van je! Tenzij je Karin heet...?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Nee zo heet ik niet haha

Nogmaals gedaan.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven