ongesteld door de pil heen

01-03-2015 22:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Dit is mijn eerste keer op deze site, en heb me hier geregistreerd omdat ik ondertussen al 2 jaar loop te tobben met de anticonseptiepil. Ik ben nu bezig aan mijn 3e merk maar wordt altijd gewoon ongesteld door iedere pil heen. Ik slik de pil van 30 (mg is denk ik de eenheid). Zijn er meer mensen die dit probleem hebben vanaf het begin? Of heeft iemand misschien tips of een pil aan te raden?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je hierover al contact gehad met je huisarts?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Jaa, hij zegt altijd dat ik een ander merk kan proberen, maar ik heb het idee dat ik echt de enige ben in deze wereld met dit probleem. Nou zal dat wel niet zo zijn, maar ik zie nergens op het internet mensen met het zelfde probleem en ken ook verder niemand die dit probleem heeft.
Alle reacties Link kopieren
Heeft je huisarts een uitstrijkje en/of soatest gedaan bij je?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Slik je de pil een aantal strippen door?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad wel eens een uitstrijkje laten doen, maar dat was voor een ander probeem het was toen niet helemaal in orde en moest dit een jaar later herhalen dus dat is over een paar maanden. Ik slik de pil nooit door omdat dat geen zin heeft aangezien ik toch wel ongesteld wordt
Alle reacties Link kopieren
Laat je doorverwijzen naar een gynaecoloog. Ik had er ook last van en ben uiteindelijk gecuretteerd. Tijdens die behandeling kwamen ze ook wat poliepen tegen. (dat was hier de oorzaak van tussentijdse bloedingen)
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat precies en wat hebben ze daar aan gedaan?
Alle reacties Link kopieren
http://www.erasmusmc.nl/c ... 2/6187357-05_09iCurettage





Maar ga eerst weer in gesprek met je huiarts. Vertel hem dat je nog steeds dezelfde klachten hebt en dat je wil dat er naar gekeken wordt.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook onttrekkingsbloedingen door de pil heen, heb toen een hogere dosering gehad. Dus in plaats van 30 kreeg ik 50. Toen was het bij mij verholpen en kon ik zelfs de pil doorslikken.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
quote:ditgaikvergeten schreef op 01 maart 2015 @ 23:24:

Ik heb inderdaad wel eens een uitstrijkje laten doen, maar dat was voor een ander probeem het was toen niet helemaal in orde en moest dit een jaar later herhalen dus dat is over een paar maanden. Ik slik de pil nooit door omdat dat geen zin heeft aangezien ik toch wel ongesteld wordtMaar als je hem niet doorslikt, dan is het toch logisch, dat je ongesteld wordt??
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook. Sinds ik de Mirena heb, ben ik nog maar eens per 2 of 3 maanden ongesteld. Misschien een idee?
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 02 maart 2015 @ 08:39:

[...]



Maar als je hem niet doorslikt, dan is het toch logisch, dat je ongesteld wordt??Jaa, maar normaal wordt je ongesteld in je stop week maar ik wordt altijd buiten mijn stop week ongesteld
Alle reacties Link kopieren
quote:polkat schreef op 02 maart 2015 @ 09:17:

Ik had het ook. Sinds ik de Mirena heb, ben ik nog maar eens per 2 of 3 maanden ongesteld. Misschien een idee?Maar die moet om de zoveel maanden door de dokter geplaatst worden is het niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:ditgaikvergeten schreef op 02 maart 2015 @ 14:47:

[...]





Maar die moet om de zoveel maanden door de dokter geplaatst worden is het niet?nee joh, 5 jaar betrouwbaar
Alle reacties Link kopieren
Ooh dat klinkt ook niet verkeerd!
Alle reacties Link kopieren
eet je toevallig speltbrood? daar kan het namelijk ook van komen weet ik uit eigen ervaring
Alle reacties Link kopieren
[quote]miedo schreef op 02 maart 2015 @ 20:36:

eet je toevallig speltbrood? daar kan het namelijk ook van komen weet ik uit eigen ervaring[/quote



Ooh wat raar dat het daar van kan komen! Maar nee nog nooit gegeten eigelijk
prikpil dan?



implanon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven