Ik hou van grote piemels

27-06-2014 12:50 134 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van grote piemels en ik heb zin om dat zomaar eens anonmiem ergens op te schrijven en dan reacties te krijgen en erover te praten. Dus vandaar deze topicstart.
Alle reacties Link kopieren
Ach de omvang van de piemol is van ondergeschikt belang. Volgens een collega van mij gaat het vooral om de massa dat er aan vast zit.



Hoe zwaarder het heiblok, hoe dieper de paal.
quote:ScarlettO66 schreef op 02 maart 2015 @ 23:04:

Uit de Telegraaf van 24-02-2015 :

Stijgende verkoop XL-condooms

"De afgelopen vijf jaar zijn er bijna twee keer zoveel XL-condooms verkocht, terwijl de gemiddelde penislengte niet is toegenomen.

Dat blijkt uit een onderzoek dat werd uitgevoerd door de webshop Condoomfabriek.nl.

Robin Weesie, de co-CEO van de Nederlandse webshop laat weten: ,,Op zich is er niks mis met het kopen van XL-condooms maar het zal meer risico's met zich meebrengen. Het kan natuurlijk sneller afglijden en scheuren door extra wrijving.''Ze moeten condooms ook niet als "Medium", "Large" en "Extra large" proberen te verkopen maar beginnen bij "Extra large" (en dat dan de kleinste maat maken) en dan "Super extra large XXL" (middelmaat) en "Super enormous huge largest ever XXXXL" dat dan de gewone "large" is.
Alle reacties Link kopieren




Ja, goed idee! Dan voelt iedere man zich goed! Ik zou het als ik in de condoom branche zat zo gaan doen. Volgens mij werkt die schone schijn prima en levert dan dus vanzelf meer dan genoeg op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Alhoewel.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zo blijkt maar weer dat het enige wat echt flink gegroeid is de afgelopen jaren :

het mannelijk ego ;)
Alle reacties Link kopieren
'Zeg schat wacht even want ik moet even een "Super enormous huge largest ever XXXXL" aantrekken'....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren




Nee, doe maar niet.

Ik verzeker je dat de reactie van de vrouw niet goed voor het ego is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Wie niet?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Misschien komt het wel omdat je nu meer verschillende maten kunt kopen dan in het verleden. Hier kopen we het merk My Size die heeft 7 verschillende maten. Het grootste verschil bij de maten is dat het meer om de omtrek gaat dan om de lengte. Hier een maat besteld die net iets breder is, de normale durex of die in een club liggen zijn aan de strakke kant en die zaten gewoon weg niet prettig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven