Het ritme van de opruiming

01-03-2015 21:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of opruimingen/ sale / aanbiedingen een ritme hebben. De seizoensopruiming bij kleding is misschien het beste voorbeeld (al kom ik daar ook altijd pas achter als alleen maat 32 en 56 nog over zijn), maar bij andere goederen/ winkels zit er misschien ook wel een lijn in. Ik heb best wat dingen nodig (ga dit jaar verhuizen), maar daar wil ik best mee wachten tot het in de opruiming goedkoper is. Ik noem maar wat voorbeelden:



- Gereedschap

- Tuinartikelen (liggen nu in de schappen, maar wanneer gaan ze daar uit?)

- Verf

- van die specifieke acties bij de IKEA, zoals korting op kleine opruimers (nu geloof ik) of keukenapparatuur

- dingen als plastic opbergbakken bij de HEMA



Ik ken bijvoorbeeld een sanitairzaak die elke 6 week rouleert in assortiment, daarvan weet ik wanneer ze dingen 'weg' doen, maar er zijn vast meer ritmes te vinden.. kennen jullie ze?
Kleding: jan/febr en juli.
Tuinartikelen in het najaar

Gereedschap, voor vaderdag
Alle reacties Link kopieren
Kerstspullen in januari.



Ik ben altijd benieuwd hoe dat met drogisterijen en supermarkten zit.

Als ik wasmiddel of shampoo en dergelijke nodig heb, koop ik dat altijd in de aanbieding en sla ik meteen een voorraad in.

Maar of die aanbiedingen elke maand terug komen of elke 2 maanden?

Tegen de tijd dat de voorraad minder word, kijk ik alle folders weer na.

Het zou een stuk gemakkelijker zijn om gewoon in de agenda te kunnen zetten wanneer de aanbieding er weer is
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo folderig, dat vergeet ik, vandaar dit topic.: Ik ben er bijna van overtuigd dat er in wasmiddel net zo'n ritme zit als bij kleding, maar ik moet er alleen nog achter zien te komen.



Maar tpt nu toe dus:

Januari - Kleding en kerstartikelen (en speelgoed misschien?)

Februari - Kleding

Maart, april, mei - nog geen idee

Juni - gereedschap

Juli - Kleding

Augustus - nog geen idee

September - tuinartikelen

Okt-dec - nog geen idee



Ik kom er wel
Alle reacties Link kopieren
Televisies in januari/februari en rondom wk's.

Hema heeft eens per jaar goede gordijnaanbiedingen, ik vergeet alleen altijd weer wanneer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven