Tips, hoe kom je aan een 'friend with benefits'?

14-02-2015 23:27 218 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Vraagje. Ik ben eind dertig, vrouw, kids, 6 maand single en zin in een man. Ik hoef geen relatie, in de zin van huisje boompje beestje, maar heb wel ongelooflijk zin in seks en aandacht. Ik ben geen uitgaanstype, internet past denk ik niet bij me, ik wil liefst real life checken of het ok is/voelt, maar dan moet ik dus een man versieren.... Ehhhh.... .!?! Hoe dan andere vrouwen dat? Ik zal toch een beetje mn horizon moeten verbreden, anders gebeurt er nooit meer iets, ben ik bang
Alle reacties Link kopieren
Vince is een man. lieverd. Een heule echte!!!!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 03 maart 2015 @ 00:11:

Vince is een man. lieverd. Een heule echte!!!!

Nee! Waarom is hij dan een hoer met uitgezakte lippen?



Ach, mvv is altijd erg leuk, ik doe mee
Alle reacties Link kopieren
Vince, waarom ben jij een hoer met uitgezakte lippen?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 03 maart 2015 @ 00:09:

[...]



Natuurlijk ben ik dat.

En ik heb nog nooit een vvv gedaan, dus mijn lippen kunnen nog wat hebben.VVV? Daar heb ik nog een bon van! 15 euro volgens mij. Koop ik daar wat interessants voor denk je?
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 22:34:

[...]





Als ik mij zelf zo zou geven aan iemand gewoon om de sex zou ik zooo goedkoop vinden waardoor mijn eigenwaarde naar beneden word gehaald. nogmaals sex is iets speciaals en het lijkt wel alsof het voor jou of jullie gewoon niets meer voorstelt. dat vind ik best jammer om te lezen ook al heb ik niks met jullie te maken doet het me wel wat.Stelt ook niet zo veel voor, net zo iets als een hand geven joh
quote:Amaqanda schreef op 03 maart 2015 @ 00:17:

[...]





VVV? Daar heb ik nog een bon van! 15 euro volgens mij. Koop ik daar wat interessants voor denk je?Hoerenloper!
Alle reacties Link kopieren
quote:allofthelights schreef op 02 maart 2015 @ 23:52:

[...]



je schaamlippen wel

Groot gelijk!

Vroeg me al af waarom ik driemaal op mijn bek ging toen ik hier binnenwandelde.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 00:18:

[...]



Groot gelijk!

Vroeg me al af waarom ik driemaal op mijn bek ging toen ik hier binnenwandelde.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 03 maart 2015 @ 00:18:

[...]



Hoerenloper!



Die heb ik gekregen voor het geven van een paar presentaties op een mbo.



Wat denken die mensen wel niet van me!
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 00:18:

[...]



Groot gelijk!

Vroeg me al af waarom ik driemaal op mijn bek ging toen ik hier binnenwandelde.
quote:Amaqanda schreef op 03 maart 2015 @ 00:20:

[...]





Die heb ik gekregen voor het geven van een paar presentaties op een mbo.



Wat denken die mensen wel niet van me!Dat is wel duidelijk toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 03 maart 2015 @ 00:12:

[...]



Nee! Waarom is hij dan een hoer met uitgezakte lippen?



Ach, mvv is altijd erg leuk, ik doe mee





Geen idee? misschien omdat ik door mijn losse seksuele moraal geen eigenwaarde meer heb?

vvv kan ik je niet mee helpen, maar een mvv moet lukken, toch Rooss?



tot zo ver mijn bijdragen, ik ga slapen.

Truste allemaal.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een discussie, wel leuk om te lezen iig. Wel jammer dat zulke mensen door hun mening proberen te kwetsen maar gelukkig zijn de vrouwen hier sterk genoeg.

Ik voel me iig niet aangesproken, iedereen doet wat hij of zij wil. Ik geniet van mijn fwb, en ondertussen is hij heel erg speciaal voor mij.
Alle reacties Link kopieren
@Pearl: bedoel je dat je verliefd op hem aan het worden bent? Ben je er nog blij mee dat hij je FWB is of zou je liever een volwaardige relatie hebben met alles erop en eraan?
"Mysteriemanning".... heb jij het in je?
Alle reacties Link kopieren
Wederzijdse gevoelens zijn er zeker, het voelt super tussen ons. We zien het als een relatie naast onze bestaande relatie maar meer dan dat wordt het niet en dat is prima.

We wonen zowizo erg ver van elkaar en dat maakt het misschien wel veiliger.

Hij heeft een open relatie en heeft het thuis verder gewoon goed, bij mij ligt dat wel anders maar dan nog is hij, ondanks dat we het erg leuk hebben samen, geen type waar ik echt mee samen zou kunnen leven.

Ik heb nog een fwb en ook daar zijn behoorlijke gevoelens, ook ver weg maar wel gevaarlijker omdat ik denk dat wij wel goed samen zouden kunnen leven en dat denkt hij ook. Gevaarlijk maar oh zo lekker☺️
Alle reacties Link kopieren
...
Genieten van alles wat lekker is
Alle reacties Link kopieren
Zeg Jajajade49 en Hansy, dat jullie seks met elkaar willen is ons wel duidelijk maar als het dan niet zo is en jullie zijn gefrustreerd omdat jullie beide liegen vecht het dan privé uit.

Mail elkaar terug en doe niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een gfwb wel zien zitten, maar ja, ook mannen kunnen dan voor de bijl gaan en verliefd worden, niet zo'n strak plan voor mij dus...
Live like there is no tomorrow, love everlasting, laugh as often an loud as you want, because you don’t know when your last day will come.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven