Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 09:31:

[...]

Lieverd, die postorderbruidjes leren nooit geen woord Nederlands. Dat is gewoon een Nederlandse trol die wil rellen.Een Nederlandse trol die als Belg wil overkomen is wel origineel.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, hier al veel vaker gezien.



Zoals het bij jullie na 5 zinnen opvalt dat ik een Belg ben, valt het bij mij binnen 5 zinnen op dat je geen Vlaming bent.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 09:31:

Lieverd, die postorderbruidjes leren nooit geen woord Nederlands. Dat is gewoon een Nederlandse trol die wil rellen.Zelfs in België geldt een dubbele negatie als een bevestiging, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:HuLang schreef op 03 maart 2015 @ 09:42:

[...]



Zelfs in België geldt een dubbele negatie als een bevestiging, toch?

Sorry, spreektaal.



Zie je, max 5 zinnen
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 02 maart 2015 @ 13:29:

[...]





Dat is ook het verschil. Wij gaan ergens naartoe om gezien te worden . Mijn man kiest waar ik zit zodat het zichtbaar isIk vind dit dan weer zo tegenstrijdig. De ene keer word je gelukkig als andere mensen je kut zien. En dan ineens zit je weer zo dat je man je kut kan zien. Nog steeds heb ik geen beeld bij koffiedrinken aan een tafeltje, zit je man dan onder tafel? Of jij erop, met zijn neus tussen je benen?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 03 maart 2015 @ 11:15:

[...]





Ik vind dit dan weer zo tegenstrijdig. De ene keer word je gelukkig als andere mensen je kut zien. En dan ineens zit je weer zo dat je man je kut kan zien. Nog steeds heb ik geen beeld bij koffiedrinken aan een tafeltje, zit je man dan onder tafel? Of jij erop, met zijn neus tussen je benen?



Ik wel. Cebu zit aan tafel 6, man aan tafel 18. Er staan dus nog wat tafels tussen.

Cebu zit wijdbeens ( droge kut, ze laat immers geen sporen na) en man zit met verrekijker te kijken en zet ondertussen zijn tent op in zijn broek.

Met verrekijker kijkt man rond terwijl Cebu koffie nipt. Als er dan een toekomstig slachtoffer aan komt ( liefst iemand met vrouw aan arm) zwaait man naar Cebu zodat ze kan gaan verzitten en het slachtoffer kan flashen terwijl ze verleidelijk lacht en knippert met haar ogen.

Slachtoffer is zwaar onder de indruk van blote poes en trakteert Cebu op koffie met gebak.



Zoiets.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
De conclusies die jullie hier trekken zijn echt wel lachwekkend haha
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 09:31:

[...]



Lieverd, die postorderbruidjes leren nooit geen woord Nederlands. Dat is gewoon een Nederlandse trol die wil rellen.Iedere filipina spreekt nederlands. Dit hoort bij inburgeringscursus . En postorderbruid? I dont think so. Niet praten over iets waar je niks van af weet aub .
Alle reacties Link kopieren
En dat ik graag mijn kut publiekelijk show staat los van het feit dat ik een filipina ben !
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 12:43:

[...]





Iedere filipina spreekt nederlands. Dit hoort bij inburgeringscursus . En postorderbruid? I dont think so. Niet praten over iets waar je niks van af weet aub .

Je weet toch dat België drie landstalen heeft?

En zelfs engels kun je niet foutloos schrijven.

Wordt steeds erger met je.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Wat nu als je hier 200 berichten hebt geplaatst? Wat wilt U dan, een lintje?
Open your eyes & live your dream
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 12:43:

[...]





Iedere filipina spreekt nederlands. Dit hoort bij inburgeringscursus . En postorderbruid? I dont think so. Niet praten over iets waar je niks van af weet aub .



Bij de inburgeringscursus zat geen les hoofdletters?

En natuurlijk spreekt niet iedere Filipina Nederlands.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Drops-hot schreef op 03 maart 2015 @ 13:06:

Wat nu als je hier 200 berichten hebt geplaatst? Wat wilt U dan, een lintje?Een gratis onderbroekje
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 03 maart 2015 @ 13:10:

[...]





Bij de inburgeringscursus zat geen les hoofdletters?

En natuurlijk spreekt niet iedere Filipina Nederlands.Geef haar weer even om te googlen. Ze vindt het nogal moeilijk
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 13:10:

Een gratis onderbroekje
Open your eyes & live your dream
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 13:11:

[...]



Geef haar weer even om te googlen. Ze vindt het nogal moeilijk Ik spreek bisayan. Tagalog . Engels en Nederlands .Duits en Frans niet neen ik heb dit dan ook niet nodig
Alle reacties Link kopieren
En nu moet ik verder werken. salamat !!
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 13:10:

[...]



Een gratis onderbroekje
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 12:43:

[...]





Iedere filipina spreekt nederlands. Dit hoort bij inburgeringscursus . En postorderbruid? I dont think so. Niet praten over iets waar je niks van af weet aub .Nu tutoyeer je opeens.
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 13:15:

[...]





Ik spreek bisayan. Tagalog . Engels en Nederlands .Duits en Frans niet neen ik heb dit dan ook niet nodig

Maar geen Vlaams .

Ben je dom of doe je dom?



(En erg genoeg had elke andere Vlaamse provincie gekunt, zo jammer dat TO West-Vlaanderen nam )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 13:10:

[...]

Een gratis onderbroekje
Alle reacties Link kopieren
quote:cebufriend schreef op 03 maart 2015 @ 13:19:

En nu moet ik verder werken. salamat !!Me love you long time Cebu
Hierbij nomineer ik Cebufriend als forummer van de maand!

Ik lach me slap om alle reacties die ze uitlokt en ontvangt...doet ze goed!



Kan mij nl. niet voorstellen dat er echt zo'n slet rondloopt die het elke keer kan flikken haar 'filipy' spleet te tonen.... Of je moet een IQ hebben<50
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 03 maart 2015 @ 13:35:

Hierbij nomineer ik Cebufriend als forummer van de maand!

Ik lach me slap om alle reacties die ze uitlokt en ontvangt...doet ze goed!



Kan mij nl. niet voorstellen dat er echt zo'n slet rondloopt die het elke keer kan flikken haar 'filipy' spleet te tonen.... Of je moet een IQ hebben<50

Dat van die spleet tonen zou ik nog wel geloven. Maar dat er iemand rondloopt die zó slecht kan googlen...



Jammer ook dat ze maar een paar zinnetjes heeft, en amper kan inspelen op commentaar.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 03 maart 2015 @ 13:41:

[...]

Jammer ook dat ze maar een paar zinnetjes heeft, en amper kan inspelen op commentaar.Meer schrijven is lastig met één hand...de andere zit om zijn pik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven