na-beffen

03-03-2015 11:43 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kan heerlijk beffen, hij geniet er zelf ook van. Dat blijkt. Als ik ben klaargekomen blijft hij makkelijk 5,6,7,8 minuten na'sabbelen'. Ik vind dit wel lief en leuk, hij doet het echt voor zichzelf, omdat hij het lekker en fijn vindt daar. Hij weet gelukkig wel dat ie rustig aan moet doen met mijn clitoris, die is dan te gevoelig.



Dit is dus geen probleem haha, maar ik ben zo benieuwd, herkennen andere meiden dit?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik herken het wel.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
He bah moet er niet aan denken dat er nagesabbeld wordt
Alle reacties Link kopieren
Mijn kloris kan er ook geen genoeg van krijgen. Soms roep ik hem maar even naar boven omdat ik een koud bovenlijf krijg en enorme zin heb in een knuffel. Ik denk dat ik hem met een gerust hart 2 dagen tussen mijn benen kan leggen!
...
Alle reacties Link kopieren
Nagesabbeld wat een woord eigenlijk zeg
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch als hij niet kan stoppen, verveeld nooit
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat dit ook echt lekker was. Bij mij als man moet je stoppen nadat je ben gekomen anders is het niet fijn. Ik had laatst juist een date en zij wilde 50 shades of grey. Ik denk, dat doen we dan maar, u vraagt wij draaien, zoiets. Heb haar vastgebonden en eerst geneukt maar daarna gelikt en gevingerd. Toen kwam ze klaar en ben ik doorgegaan een aantal minuten. Ze wilde gedomineerd worden dus dit leek me wel leuk. Ze lag te kermen omdat het gevoelig was zei ze maar nu ga ik dus denken.... was dat allemaal fake en genoot ze er gewoon van? Want toen we klaar waren en wat gingen roken zei ze dat ze wel vaker 50 shades wil doen. Moet ik toch iets anders gaan verzinnen om haar te straffen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het zeker geen straf 😜
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 03 maart 2015 @ 12:08:

Ik wist niet dat dit ook echt lekker was. Bij mij als man moet je stoppen nadat je ben gekomen anders is het niet fijn. Ik had laatst juist een date en zij wilde 50 shades of grey. Ik denk, dat doen we dan maar, u vraagt wij draaien, zoiets. Heb haar vastgebonden en eerst geneukt maar daarna gelikt en gevingerd. Toen kwam ze klaar en ben ik doorgegaan een aantal minuten. Ze wilde gedomineerd worden dus dit leek me wel leuk. Ze lag te kermen omdat het gevoelig was zei ze maar nu ga ik dus denken.... was dat allemaal fake en genoot ze er gewoon van? Want toen we klaar waren en wat gingen roken zei ze dat ze wel vaker 50 shades wil doen. Moet ik toch iets anders gaan verzinnen om haar te straffen.Ik denk dat als je op een verkeerde manier door gaat met likken, het wel heel vervelend kan zijn. Zoals ik al zei, hij weet wel dat ie voorzichtig moet zijn met de gevoeligheid. Ik ben er 1 keer opnieuw van klaargekomen, maar dat is meestal niet mogelijk hoor. Meestal is het alleen voor hem prettig en voor mij lekker warm en lief. Niet 50 shades dus.haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 maart 2015 @ 12:00:

Mijn kloris kan er ook geen genoeg van krijgen. Soms roep ik hem maar even naar boven omdat ik een koud bovenlijf krijg en enorme zin heb in een knuffel. Ik denk dat ik hem met een gerust hart 2 dagen tussen mijn benen kan leggen! Twee dagen maar?
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me stierlijk vervelen.. 2 dagen? ben er na 10 minuten al wel klaar mee eigenlijk..
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik hoef er ook geen uren tussen hoor, even is leuk maar dan mag er een nieuw filmpje in de DVD speler!
...
Na-beffen....doen wij eigenlijk nooit.

Ik heb dan liever nog na-wippen.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens. Afwisseling is belangrijk.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Ja dat!



@Tolbe... En een 50 shades of grey "dominante" man die zegt..: U vraagt wij draaien??? Beetje vastbinden en verblinden? Solly schat.. maar dan is daar de deur! een gespeelde dominantie werkt echt niet...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Enjoy, je bedoelt neuken na het beffen?

Jaaaa, dat is het lekkerste dat er is!!
...
quote:tobe2014 schreef op 03 maart 2015 @ 12:08:

Want toen we klaar waren en wat gingen roken zei ze dat ze wel vaker 50 shades wil doen.



Ik 50shades

Hij 50shades

Wij 50shaden

Zij 50shaden

Jullie 50shaden



Het woord voor de DVD 2016!
Ja en sowieso neuken na het klaarkomen....damn
Alle reacties Link kopieren
Ow Yess!!
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, das zo lekker! Giga-geil!
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Best een opgave.. als man klaargekomen is.. en dan doorneuken... zorgen dat hij het nog lang doet zeg maar
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Die van mij gaat gewoon door tot ik nog een keer klaarkom en als die het erg naar z'n zin heeft nog een keertje daarna.. Dus ja herkenbaar:-)
Alle reacties Link kopieren
Bah ! Gatverdamme wie zit nou met zijn mond daar lekker smakelijk dan wat zijn er rare mensen op het forum.
Klaarkomen is geen reden om te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi demetsivrihisar1991



Het is vast je jeugdige onervarenheid of je moeilijkheden in de omgang met jongens dat je zo negatief reageert, waar of niet?

Het wordt vast weer gezellig vanavond.
Trahit sua quemque voluptas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven