irritante reclame op Mobiel, Internet onbruikbaar

27-02-2015 12:22 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op mijn mobiel sinds een paar weken last van websites die ongevraagd geopend worden. Het zijn sekssites, goksites, enz. Ze openen uit zichzelf en ongevraagd en ik kan niet meer verder surfen. Super irritant!

Herkent iemand dit en wat is er aan te doen? Heb al een adblocker geinstalleerd, maar die helpt niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat zal wel niet. Je hebt namelijk een virus en geen reclameprobleem
Alle reacties Link kopieren
Kut zeg, een virus op je mobiel. Wat voor phone heb je (apple, android, windows?)
.
Alle reacties Link kopieren
Adware iig.

Even terugzetten naar de fabrieksinstellingen is de makkelijkste oplossing.
ik zou overwegen mijn telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (Wel eerst foto's en contacten backuppen etc).



Je bent blijkbaar geïnfecteerd met malware.
Alle reacties Link kopieren
Is er geen manier om eraf te komen zonder reset?
Alle reacties Link kopieren
Misschien, maar dat is zo niet te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hettieverzettie schreef op 27 februari 2015 @ 12:36:

Is er geen manier om eraf te komen zonder reset?



Misschien wel, met een deugdelijk Anti virus programma. maar de kans is dat je dat een hoop geld gaat kosten.

misschien wel meer als de phone waard is.

Dus terug naar fabrieksinstellingen lijkt mij de enige juiste optie.

Wel eerst de dingen doen die hier al werden aangeraden. backup foto's etc.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik heb het ook gehad, de oorzaak bleek te liggen in een bepaalde app. Toen ik die app verwijderd had, was het probleem opgelost.
Ik heb dit ook sinds een paar dagen! Ik kan wel naar een andere pagina surfen maar vind het evengoed erg irritant.

Renkie, welke app was bij jou het probleem?

En bij terugzetten naar fabrieksinstellingen, ben je dan alles (foto´s, appjes etc) kwijt?
Alle reacties Link kopieren
wat voor besturingssysteem hebben jullie? Android?
.
Alle reacties Link kopieren
Het antwoord op de laatste vraag is: Ja.

Dus zorgen voor een deugdelijke backup.

Dan is het een kwartiertje werk.

Bij mij dan toch de laatste keer. (Android)
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Ik heb ook Android. De app die het probleem veroorzaakte, was een zaklamp. Ik meen dat-ie Flashlight heette.
Ik heb ook Android.

En een zaklamp app (GS4Light) maar die heb ik allang, zonder problemen. Kan me niet voorstellen dat die het is. Maar ik kan ´m eraf gooien om te proberen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou, na gisteren allerlei zooi te hebben verwijderd van mijn telefoon (er stond onwijs veel troep op!) werkte bijna niks meer en mijn foto's waren ook verdwenen :( Het lukte me ook niet om verbinding met mijn pc te maken, zodat ik de boel nog kon redden. Ik heb nu een reset gedaan en alles werkt weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er gewoon nog steeds last van, zelfs na de reset. Shit, how kom in ervan af??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven