28 maart openhuizendag, TIPS?

01-03-2015 12:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,



Wij hebben ons mooie huis te koop staan in Rotterdam. (Vignolahof 11, te Rotterdam)



Nu is het 28 maart weer een officiële openhuizendag... Wij gaan hier, voor het eerst, aan meedoen.



Zijn er mensen die nog tips hebben?!

Wat moet je wel en wat vooral niet doen?!



Brochure's enz hebben we al gemaakt en een plattegrond gaan we nog toevoegen in ons Funda dossier...





Alle tips zijn welkom! :-)
Alle reacties Link kopieren
Bloemen op tafel en op balkon fleurt de boel op, zoals eerder geschreven.



Je kan ook koffie/thee zetten voor de geur. Vers gezette koffie ruikt heerlijk.

Ieder bezoeker krijgt een plastic bekertje koffie/thee.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Eventueel zou je in je woonkamer nog wat kleur kunnen brengen door wat gekleurde kussens, een gekleurd vaasje, kaarsje, en ik vind een vloerkleed onder de salontafel ook altijd veel warmte aan een huiskamer geven. En inderdaad het balkon zeker opvrolijken. Het is al een prima huis op zich, ziet er netjes uit. Bloemetje binnen zou ik sowieso neerzetten.
Alle reacties Link kopieren
@jonijoni thanks.. Ga ik zeker doen. Nieuwe kaarsen, plantjes buiten, kussens op de bank buiten ect ect.



Vind het heel spannend.

Nu hopen dat er een serieuze kopen bij zit :-)

Het loopt nu opzich ook goed, al aardig wat kijkers gehad maar nog geen bod gehad. DUIMEN!!
Alle reacties Link kopieren
quote:willie89 schreef op 01 maart 2015 @ 14:37:

haha watzalhetnuweereenszijn moet jij het ook even weghalen want nu kunnen ze het alsnog lezen Haha, lekker slim van mij
Alle reacties Link kopieren
Hahaha.. no problem @watzalhetnuweereenszijn
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoor. Nieuw huis nog. Goede wijk. Idd plattegrond kijk ik altijd naar, is wel handig om nog toe te voegen.



Mooie kleur vloer en muren mooi neutraal/ wit.

Zie idd dat jullie geen eettafel hebben. Daar is ruimte voor voor het keukenblok toch?
Alle reacties Link kopieren
@Misskatie ... dankjewel!

Ondertussen staat de plattegrond erbij..



Nee, de plek waar nu de grote stoel staat + de trap met prulletjes erop, daar is plek voor een tafel

OOK is het zelfs mogelijk het hele gedeelte keuken waar de bar aan vast zit weg te halen en een losse koelkast neer te zetten met een eettafel.

Onder het keukenblok zit gewoon dezelfde laminaat vloer het is net wat je zelf belangrijk vind.



Ben heel erg benieuwd, we staan nu 4 weekjes op funda.
Hoe is het gegaan TO?
Alle reacties Link kopieren
Haai @Annavanandelle : het is redelijk gegaan. 3 kijkers gehad.

2 afzeggingen en 1 stel heeft aangegeven dat het huis voldoet aan alle wensen alleen dat ze nog even verder willen kijken.

eigenlijk geen stap verder dus haha..



spannend !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven