Camera op tablet

05-03-2015 11:48 11 berichten
Hoi, ik heb een lenovo tablet. Daar zit een front camera (voor selfies zeg maar) maar het zou ook mogelijk moeten zijn om "gewoon" foto's te maken. Ik weet niet waar dit in te stellen is. De mogelijkheid om te wisselen zit in ieder geval niet bij de instellingen van de camera. En in de handleiding staat wel dat er een front en een maincamera op zit maar verder niets over te vinden. Wie o wie heeft de oplossing?
http://support.lenovo.com/en/documents/ht051017
Thanks poezie maar de mogelijkheid om te switchen heb ik dus niet. Het gaat om een lenovo 6000.



'Your pad provides you with two cameras. On cameras interface, tap Figure 2 / Figure 3 to switch between front /back cameras. 6000'..... Switchen lukt niet.
Alle reacties Link kopieren
Kun je dat niet gewoon op het scherm instellen? Mijn i-pad heeft dezelfde mogelijkheden en die stel ik gewoon vanaf het scherm in.
verba volant, scripta manent.
Nope. Ik krijg wel een instellingen menu maar de optie om te switchen kan ik nergens vinden. Ook niet op mijn scherm.
Alle reacties Link kopieren
quote:dianavankrimpen schreef op 05 maart 2015 @ 12:05:

Nope. Ik krijg wel een instellingen menu maar de optie om te switchen kan ik nergens vinden. Ook niet op mijn scherm.



Die optie moet makkelijk te bedienen zijn en niet via het menu volgens mij, ik kan in een onderdeel van een seconde switchen van selfie naar een gewone foto-opname, naar inzoomen of naar video, allemaal via het scherm.

Zit je apparaat in een omslag? Als je de klep terugslaat, zoals je misschien doet als je het ding op je knieën legt, sluit je het "oog" aan de achterkant/zijkant van je tablet af.
verba volant, scripta manent.
Heb het uit de hoes gehaald maar kan nog niet switchen.
Alle reacties Link kopieren
Van dit merk zijn apparaten waar geen camera is ingebouwd. Zoek op het internet op type.
verba volant, scripta manent.
Ja nu je het zegt...ik zie ook helemaal geen "oog' op de achterkant. Wel een heel klein gaatje maar volgens mij een reset gaatje.

Lekker zeg, het stond wel bij de beschrijving en bij de reviews toen ik het kocht. Dan zal dit idd wel de simpelere versie zijn. Kostte ook bijna niets, dus kun je niet veel verwachten misschien.



Thanks voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je hem inruilen tegen een ander type? Ik zeg maar wat want ik weet niet of zo'n zaak dat ook doet.
verba volant, scripta manent.
Ik heb de tablet al een tijdje maar nog niet zo heel veel met de camera bezig gehouden. Dus inruilen zal wel niet meer gaan. Ik vind het ook niet het meest belangrijk op een tablet. Het had wel handig geweest. Beetje raar ook. Aan een front camera heb je niet zo heel veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven