Welke telefoon?

02-03-2015 12:23 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn abonnement verloopt deze week en ik ben altijd wel blij geweest met mijn iPhone 5, maar ik wil wel een keer wat anders. Ik ben altijd wel een beetje van het uitproberen. Tot nu toe heb ik al eens een Samsung, Nokia en iPhone gehad. Ik zit eigenlijk te denken aan de Sony Z3 Compact omdat deze ook tegen water kan en ik eind dit jaar van plan ben om naar Indonesië te reizen (lijkt me wel gaaf om onder water te kunnen filmen/fotograferen) of de Sony Aqua, maar ik weet niet goed wat ik moet kiezen. Iemand ervaring met één van deze telefoons of beide?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf heel tevreden over Motorola. Binnenkort komt er een nieuw toestel op de markt en die gaat minder van ¤ 200 kosten, een heel compleet toestel, zeker voor die prijs.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
mijn volgende word de Samsung note 4 !
Alle reacties Link kopieren
Stoer dat je zo veel verschillende merken uit hebt geprobeerd. Lijkt me elke keer echt gigantisch wennen. Heb je nooit spijt gehad dat je een switch hebt gemaakt? Ik heb een HTC gehad (eentje van 'maar' 200 euro) en dat was echt een drama. Nu al twee jaar een iPhone 4s en ik wil nooit meer terug naar een Android toestel. Kan je verder geen advies geven.. Denk wel dat een toestel dat onder water kan heel tof is!

Alle reacties Link kopieren
HTC heb ik ook eens gehad, HTC ChaCha. Vond hem heel mooi eruit zien (3/4 jaar geleden?), maar daar was ook alles mee gezegd.

De iPhone vind ik ook heel mooi hoor, maar ik raak bijvoorbeeld liever mijn Sony kwijt of dat die kapot gaat in Indonesië dan deze telefoon en inderdaad wat je zegt, dat hij onder water kan vind ik heel gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Dei Z3 heeft opvallend veel gebroken schermen :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de z3 compact en ben er heel blij mee! Heb ook van alles geprobeerd en dit is een blijvertje.

Ik heb gelukkig geen last van een gebroken scherm. Zie overigens vooral veel iphones met een gebarsten scherm.
Chinese telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb momenteel de HTC OneM7, erg blij mee. Vooral het geluid!

Ik mag bijna verlengen en denk dat ik ga voor de M8.



De OnePlus1, is op dit moment het goedkoopste wat betreft nieuwe en goede technologie, hij is alleen wel erg groot.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Heb zojuist de z3 compact white besteld. Ben benieuwd. Over die schermen lees ik vooral over de z3. De compact niet zozeer.
Alle reacties Link kopieren
De achterkant is trouwens wel heel glad, waardoor de telefoon makkelijk spontaan overal vanaf glijdt. Ik heb een transparante dunne case gekocht waardoor hij niet meer glijdt en menig val heeft overleefd.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodwitblauw schreef op 04 maart 2015 @ 12:14:

De achterkant is trouwens wel heel glad, waardoor de telefoon makkelijk spontaan overal vanaf glijdt. Ik heb een transparante dunne case gekocht waardoor hij niet meer glijdt en menig val heeft overleefd.Ik heb de telefoon nog niet, maar idd ook een case aangeschaft. Heb jij nog een schermbeveiliger?
Alle reacties Link kopieren
Motorola Moto G ben ik heel blij mee. Niet duur en een smartphone zonder extra software van fabrikanten, zoals Samsung.
Alle reacties Link kopieren
quote:gopit schreef op 04 maart 2015 @ 20:35:

Motorola Moto G ben ik heel blij mee. Niet duur en een smartphone zonder extra software van fabrikanten, zoals Samsung.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Over de Z3 lees ik heel veel slechte recensies ivm scherm. Ik zou zeker gaan voor iPhone 6.
Alle reacties Link kopieren
quote:gopit schreef op 04 maart 2015 @ 20:35:

Motorola Moto G ben ik heel blij mee. Niet duur en een smartphone zonder extra software van fabrikanten, zoals Samsung.Super toestel zeker voor het geld
Alle reacties Link kopieren
quote:Monkey1992 schreef op 04 maart 2015 @ 16:56:

[...]



Ik heb de telefoon nog niet, maar idd ook een case aangeschaft. Heb jij nog een schermbeveiliger?Nee,die heb ik niet. Heb ik voorheen wel op andere telefoons gehad, maar bij deze duurde het lang voor ze beschikbaar waren en nu ben ik te lui. Heb nog geen kras of zo op mn telefoon of scherm. Als je m zonder hoesje in je tas mikt zou ik het wel doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven