Hoe vaak mastruberen jullie jezef

12-08-2008 15:03 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo benieuwd hoe vaak iemand anders zichzelf bevredigd?Omdat ik hetzelf altijd zo vaak doet namelijk.Ik weet niet hoe dat komt maar soms ben ik zo ontzettend geil enzo dat ik de hand aan mezelf moet slaan.Het is vaak ook zo gebeurt kwestie van een minuutje ofzo.Vaak als ik alleen thuis ben of soms als iedereen beneden tv zit te kijken ga ik snel naar boven om me even snel klaar te vingeren.Altijd alleen met mijn vinger nooit met een vibrator.Ben ik nou abnormaal of nymfomaan of hoe zit dat!!!!Hebben andere dat nou ook???
Sorry dat ik het zeg maar: Leer eerst spellen.

Die topictitel staat wel heel erg fout!
Viva naar de knoppen.
:rofl:

EAUSM jij of EAUSM ik Arthemis?
Hey! Die is nie fan onse freemtgraan tropic...

Je bent nimfromaan denkt ik.
Jouw school is deze week nog niet begonnen?
Mastruberen is geen overgankelijk werkwoord.

Verder on topic: niet zo vaak als jij.
Leuk, zo'n nieuw woord, daar kun je nog zo lekker helemaal je eigen invulling aan geven;

Ik mastrubeer meestal op maandag en donderdagavond. Omdat je lichaam tussendoor moet herstellen heb ik weleens gelezen. Ik gebruik overigens gewone huis, tuin en keuken azijn, dat kan heel goed. En mastruberen is ook heel goed te combineren met Nordic Walken, dat weten niet veel mensen maar volgende week heeft de Margriet er een heel artikel over.

Nee, mastruberen, ik zou niet meer zonder kunnen.....
Mastrubben is op een zeilboot trouwen behoorlijk spannend. Wel zorgen voor een metalen mast. Dat plastic gaat anders zo plakken.
Hahaha nou in het Freemtgraan tpoic magh ut dus wel.

De hant aan jezelluf slaan is levensgevaarlijk :)
Viva naar de knoppen.
eleonora schreef op 12 augustus 2008 @ 15:09:

Leuk, zo'n nieuw woord, daar kun je nog zo lekker helemaal je eigen invulling aan geven;

Ik mastrubeer meestal op maandag en donderdagavond. Omdat je lichaam tussendoor moet herstellen heb ik weleens gelezen. Ik gebruik overigens gewone huis, tuin en keuken azijn, dat kan heel goed. En mastruberen is ook heel goed te combineren met Nordic Walken, dat weten niet veel mensen maar volgende week heeft de Margriet er een heel artikel over.

Nee, mastruberen, ik zou niet meer zonder kunnen.....
n.b. Kijk wel heel goed uit met de punt van die nordic stokken, dat kán blessures opleveren!
On topic:

als ik vrij ben 3x (gemiddeld) op een dag. Als ik moet werken of andere verplichten niet of 1x.
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
Wat lopen jullie allemaal te zeiken zeg!!!!!!!! Een paar spelfouten is dat zo erg, ik wist niet dat dit forum zo kinderachtig was zeg!!

IS HET NU GOED GESPELD???????
Dit topic escaleert vast helemaal uit de hand!! X-D Ik denk dat je jezelf best vaak mastrubbbert trouwens
nee
dirtsa41 schreef op 12 augustus 2008 @ 15:03:

Ik ben zo benieuwd hoe vaak iemand anders zichzelf bevredigd?Omdat ik hetzelf altijd zo vaak doet namelijk.Ik weet niet hoe dat komt maar soms ben ik zo ontzettend geil enzo dat ik de hand aan mezelf moet slaan.Het is vaak ook zo gebeurt kwestie van een minuutje ofzo.Vaak als ik alleen thuis ben of soms als iedereen beneden tv zit te kijken ga ik snel naar boven om me even snel klaar te vingeren.Altijd alleen met mijn vinger nooit met een vibrator.Ben ik nou abnormaal of nymfomaan of hoe zit dat!!!!Hebben andere dat nou ook???
Wrom geen fibrator?
Mijn god, kun je niet spellen.... Wist dat je van masturberen doof werd, maar kennelijk gebeurt er ook iets met je hersenen. Ik zeg: vooral doorgaan!
dirtsa41 schreef op 12 augustus 2008 @ 15:18:

Wat lopen jullie allemaal te zeiken zeg!!!!!!!! Een paar spelfouten is dat zo erg, ik wist niet dat dit forum zo kinderachtig was zeg!!

IS HET NU GOED GESPELD???????
NEE !! :cry:
Parnell schreef op 12 augustus 2008 @ 15:11:

Mastrubben is op een zeilboot trouwen behoorlijk spannend. Wel zorgen voor een metalen mast. Dat plastic gaat anders zo plakken.
Wordt een metalen mast niet heel warm?
Omdat de battureien ut nie doen
Viva naar de knoppen.
Was je je vinger daarna wel?
Het lijkt me zo zonde als je er eelt op krijgt....
jawel toch..?
misschicken schreef op 12 augustus 2008 @ 15:23:

Het lijkt me zo zonde als je er eelt op krijgt....
haha, eelt is anders wel lekker ... ribbelig.. :-d
egnie X-D
vingeren??

Evameisje had ook al een vingertopic.
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven