Problemen met Adobe CC

11-03-2015 13:39 5 berichten
Hallo allemaal,



Ik hoop dat iemand mij kan helpen met Adobe CC, anders heb ik over 30 dagen een probleem.

Ik was vanochtend bezig in Dreamweaver en wilde de functie "extract" gebruiken. Ik kon echter geen PSD-bestand uploaden en er stond bij dat ik me moest afmelden bij CC en me weer moest aanmelden (dan zou het weer moeten werken).

Zo gezegd, zo gedaan. Helaas werkte het nog steeds niet, maar dat terzijde.



Nu zag ik net een uitroepteken bij mijn CC appmanager(?) staan boven in beeld bij mijn mac.

Tot mijn grote verbazing zijn alle versies die ik van adobe gedownload heb ineens omgezet naar proefversies van 30 dagen! Terwijl ik wel gewoon met mijn adobe-id ben aangemeld en er op internet bij "mijn account" van Adobe ook gewoon te lezen is dat ik een betaalde studentenversie heb.



Hoe krijg ik alles weer zoals het hoort?
Oke, probleem opgelost!

Na het openen van photoshop gaf hij aan dat het om een proefversie van 30 dagen ging. Maar bij het openen van Lightroom moest ik me ineens aanmelden met mijn adobe-id (waar ik al mee aangemeld was volgens de app) en activeerde hij alles weer.



Hier mag dus een slotje op!
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen!

2 vragen:

Wat is Adobe CC?

En waarom had je geen contact opgenomen met de helpdesk van Adobe?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Adobe CC is het creatieve cloud pakket van Adobe met oa Photoshop, indesign, lightroom etc. (Voor oa digitale bewerkingen van foto's, animaties en film).

Ik heb geen contact opgenomen met Adobe zelf omdat dat zeer omslachtig is. Je krijgt dan uiteindelijk zo'n miep uit een Engelstalig land aan de telefoon. Lastig uitleggen. Had gehoopt hier sneller een antwoord te vinden.

Maar uiteindelijk heeft het probleem zichzelf opgelost!
Alle reacties Link kopieren
Tip voor een volgende keer ipv het VIVA forum:

http://www.onemorething.n ... o/grafisch-en-fotografie/



Daar weten ze wat je bedoelt met CC

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven