World of Warcraft

10-06-2010 10:46 492 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!



Zijn er hier meer mensen die wow spelen?

lijkt me leuk om erover te praten en misschien/eventueel samen te spelen!

Ik heb een lvl 56 hunter en een lvl 19 druid..(horde)

wat vind jij van wow?

Totaal aantal stemmen: 91

leuk! (63%)
echt iets voor nerds! (25%)
beetje saai (12%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de elder scrolls beta gespeeld en vond er geen barst aan. En mijn man vond er ook niks aan en die wou het juist gaan spelen ;) Ik geloof dat EsO al redelijk gauw uitkomt (krijg emailtjes binnen met bestel nu de limited edition etc)



Ik vond diablo juist leuk ;) Maar wij hebben alleen gespeeld tot lvl30 als ik het goed heb. Mijn man zijn oude computer kon diablo niet aan :S Fps 1 and bleeft maar vasthangen.



Hebben jullie Hearthstone geprobeerd btw?
Haha ja elder scrolls online is echt bagger, mijn vriend speelde het vroeger samen met Skyrim en hij zegt ook, dit gaat niet werken, het is echt niet boeiend.



Mijn man speelde vroeger Diablo dus was heel enthousiast toen 3 uitkwam, maar dat was echt een hele teleurstelling volgens hem.

Haha 1 Fps? das wel heul erg



Nee heb hearthstone nog niet geprobeerd, trekt mij eigenlijk niet zo,ze zijn wel heel erg aan het lokken met mounts die verkrijgbaar zijn als drop bij een set kaarten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hearthstone leuk. En diablo 3 is de 1ste diablo die ik ben gaan spelen maar hoorde van andere dat ze diablo 3 ook niks aan vonden.



Had niet gezien dat je mounts in die kaarten kon krijgen. En mini pets? Mis nog 4 tcg mini pets namelijk :P
quote:valisha schreef op 08 maart 2014 @ 17:35:

Ik vind hearthstone leuk. En diablo 3 is de 1ste diablo die ik ben gaan spelen maar hoorde van andere dat ze diablo 3 ook niks aan vonden.



Had niet gezien dat je mounts in die kaarten kon krijgen. En mini pets? Mis nog 4 tcg mini pets namelijk :P



Oh wat erg 4 nog maar Ik ben voor het eerst naar mounts aan het kijken, en heb dus een lijst gemaakt van de mounts die ik wil hebben...allemaal super rare weer natuurlijk

Ik heb trouwens even gekeken voor je en ik had het fout,de oude tradingcard game had loot codes maar die zijn dus niet overgebracht naar hearthstone.
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Ja die mounts wil ik ook maar wil er geen geld aan uitgeven en om nou 300k en soms wel meer gold eraan uit te geven zie ik ook niet zo zitten.



Ik heb op dit moment ook een lijst haha alle mounts die ik nog mis in MoP ;) En nog de tournaments mini pets, had er nog geen zin in om die te gaan farmen en een wildpet op de timeless isle
Alle reacties Link kopieren
Om eerlijk te zijn bekoort Diablo III mij ook niet, hoor. Diablo II vond ik veel beter, heeft ook betere muziek vind ik, ondanks de enigszins ouderwetse graphics.



Soms kan een opvolger van een spel wat minder leuk uitvallen... de realiteit van menig gamer, denk ik zo.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Pre orders van WoD begonnen. Er staat dat WoD uitkomt of op 20December2014 of eerder maar om heel eerlijk te zijn als het pas in December uitkomt dan denk ik dat er velen gestopt zullen zijn. Ik ga ook geen 9maanden meer MoP spelen ben er wel klaar mee dus hoop dat het eerder uitkomt dan die datum. + in December ben ik 3weken in Nederland dus dan kan ik ook niet spelen ;)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip over die pre-orders, Valisha. En dat heb ik dan ook zojuist gerealiseerd.



Ik vermoed dat het een paar maand eerder uitkomt, maar waarschijnlijk niet voor september. Ik baseer mijn ervaringen dus op de voorgaande uitbreidingen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht het ook eigenlijk wel maar van wat ik nu heb gezien zijn er bij ons in de guild al velen die hun subscription stop hebben gezet omdat ze niet tot December MoP willen spelen.



Hans66 op welke server speel jij? En alliance of horde?
Alle reacties Link kopieren
Ik speel vooral op Scarshield Legion en Sporeggar. Dat zijn RP-PvP servers.



Ik vernam dit weekend dat vanaf 3 april de alfa-versie van Warlords of Draenor van start is gegaan. Daar wordt op het officiële forum van eu.battle.net uitvoerig over gesproken. Door sommigen wordt het spel al afgeschoten voordat het spel voor een groep mensen als Closed Beta beschikbaar is en voordat het spel voor het grote publiek als officiële versie beschikbaar is.



Ik heb dat nooit begrepen. Mensen geven kritiek op iets wat ze nog niet kennen. Totdat het spel daar is zal ik voorzichtig zijn in mijn oordeel. Kleine details zou ik kunnen vergelijken met hoe het nu in Mists of Pandaria is. Maar het hele spel afschieten...? Dat vind ik een bottebijltaktiek.
World of Warcraft: Legion
For the Horde!!
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook al heel lang WoW!



Heb nu al meerdere characters hoogste level. Vond zojuist iets leuks op internet om je character te laten 3d printen. Lijkt me wel grappig, heb je gewoon je eigen character in je huiskamer staan. Kosten zijn wel wat hoger, maarja ach!



Ik zal zo eens zoeken of ik die link heb, dan zal ik hem nog een keer posten.
Alle reacties Link kopieren
Warlords of Draenor gaat dadelijk in de beta-fase.



Ik heb zojuist een uitnodigingsmail gekregen van Blizzard Entertainment met instructies hoe ik de client van deze versie kan downloaden.



Er wordt echter gezegd dat de servers morgen pas beschikbaar zijn om erop te spelen.



Je begrijpt wel dat ik nu ontzettend blij ben met deze mail!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik speel ook wow! Ik heb 1 character. Een level 90 hunter. Ondertussen wel al full epic gegeard. Vind heel leuk spel maar wel lastig. Je hebt echt je halve toetsenbord nodig. Mijn eerste spel was league of legends, had je maar vier toetsen echt vaak nodig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens wel om mijzelf gelachen tijdens de bètatest.



Ik heb wat level 90s en die wilde ik gebruiken om te testen, maar het kopiëren van karakters lukte nog niet. Dan maar twee level 1s maken en dan de low level-quests doen. In het begin lukte het nog wel, maar het werd steeds moeilijker en moeilijker. Het is nog steeds speelbaar maar het is een stuk moeilijker dan op de live-realms.



En wat bleek: mijn life (het aantal hitpoints van mijn karakter) nam niet zo sterk toe, en zo ook mijn stats en mijn DPS. De HP van de mobs nam ook niet zo sterk meer toe, maar wel hun damage. Mijn Armor van mijn Blood Elf Mage was slechts 10 in totaal op de beta (en misschien honderd-nog-wat wat ik op de live-realms zou hebben). Ik ging diverse keren dood vanwege de niet-aangepaste damage van de mobs.



Later zag ik een bericht van Blizzard dat aangaf, dat ik die low-level-gebieden niet moest gaan testen, omdat mijn karakter het niet zou overleven.



http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10831674262



Wat ben ik soms toch ook een oen, of niet dan?
World of Warcraft: Legion
Live stream WOW!!!!
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht om 0:00 werd Warlords of Draenor gelanceerd. Maar de meesten gingen kort daarna naar bed. Nu is het avond en dan probeert iedereen in te loggen... allemaal tegelijk! En de arme servers krijgen heel wat voor hun kiezen.



Op de realm Scarshield Legion is er een rij van ruim 3000 spelers die allemaal tegelijkertijd willen inloggen...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
komt me bekend voor van andere uitbreidingen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind WoD erg tegenvallen en zit er ook aan te denken om er na 8jaar mee te stoppen. Ik log eigenlijk alleen nog maar in wanneer mijn man wilt spelen en voor de rest kijk ik er niet meer naar om. En dat terwijl ik er voorheen elke dag online was. Vind het jammer dat ze nelfs female zo lelijk en hoekig hebben gemaakt. We hebben morgenavond de 1ste raid gepland staan. Hopelijk krijg ik dan weer plezier in het spelen van WoW! Hoe vinden jullie het zover?
Vond MoP leuker en mooier ook ondanks dat je overspoeld werd door daillies . Ik zit nu merendeel in de Garrison te niksen. De instance daillies die je daar kan vinden doe ik niet meer. Alleen de prof.

De heroics waren in het begin wel moeilijk maar nadat ik wat gear had was ik die zat.



Wij zijn woensdag begonnen met raiden (nieuw raid team) en we zijn nu bij de Twin Ogres normal(weet de namen zo gauw niet meer). Een paar wipes op 3de en 4de baas gehad maar niet echt moeilijk. Ik wil de hele raid wel doen maar zal daarna wel een WoW pauze nemen.



Ik main een Resto Druid en haar gezicht (night elf) is nu inderdaad lelijk . XD
Alle reacties Link kopieren
Ik was main night elf hunter maar ze is nu een human hunter ;)



Ik ben nu zelfs al 2dagen niet meer online geweest en zie er gewoon tegen op dat ik vanavond moet raiden. Tis maar goed dat we volgende week vrijdag 3weken naar Nederland op vakantie gaan ;) Heb al tegen mijn man gezegd dat als ik nog steeds geen zin hebt om te spelen als we weer thuis zijn dat ik er dan mee stop.



Ik denk dat ik een afkeer tegen WoD hebt gekregen vanwege het feit dat ik raidorganiser/co-raidleader ben maar dat iedereen met zijn problemen naar mij toe komt. En omdat wij op Silvermoon-eu zitten hadden wij nogal gedoe met lag en net zoals bijna elke server 4/8uur lange que's. Dus velen van de raidteam wilden van de server af en dat gezeur is mij nogal tegen gaan staan! Vooral omdat wij van een dooie server naar een drukke server zijn verhuisd met alle raiders en ze wisten wat ze konden verwachten!



Ben wel blij dat ik nog maar 2 night elfs had :P Mijn druid is nu een worgen.
Kan me voorstellen. Een van onze Guild regels is dat gezeur niet mag

Silvermoon is de drukste Pve-realm toch? Dan kan je die drukte helemaal aan het begin wel verwachtten.

Zit zelf op Magtheridon. Wel een drukke realm maar heb max 40 minuten moeten wachten tot ik kon inloggen. Scheelt wel dat ik de spitstijden heb ontweken.;



Wanneer je verhuist met een Guild, moet iedereen die mee wil dan betalen voor de transfer? Of krijg je korting oid?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen betaald iets van 20euro per char. Je krijgt geen korting :( En om de guild zelf te verplaatsen betaal je 25euro. Dat is met de gm inbegrepen en alles wat er in de gbank zat etc.



Het leuke van onze guild is dat 'we' als sinds vanilla bestaan. En nog steeds komen er oude guildies over naar Silvermoon. Silvermoon is idd de grootste pve server. Ik heb 1 avond 4uur in que gezeten en toen heb ik het opgegeven. En wij zaten hierzo doodangsten (lol) uit als we een dc kregen.



Ik heb geloof ik nog op magtheridon een level 20 horde gehad. We waren toen op zoek naar een server om een aantal horde te levelen maar dat is uiteindelijk chamber of aspects geworden
Alle reacties Link kopieren
19 uur WoW spelen dodelijk? Het volgende artikel beweert dat:



https://www.reddit.com/r/ ... er_dies_after_playing_19/



Maar ik twijfel of dat voor een gezond persoon echt zo is. Mijn langste tijd dat ik WoW heb gespeeld is 18 uur met enkele minuten onderbrekingen voor eten, WC en een beetje heen en weer lopen. Ik speelde van 8:00 ('s ochtends dus) tot 2:00 (in de nacht). 18 uur dus. Afgezien dat ik ontzettend gaar was en behoefte aan slaap, had ik echt niet het idee dat mij wat mankeerde...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook weleens hele dagen wow gespeeld. En ook weleens nachten doorgehaald. Maar dan was ik iid alleen gaar en een beetje stijf van het zitten. Nu doen we dat trouwens niet meer. Denk dat het max wat we spelen is 3/4uur tijdens een raid en dan lopen we tussendoor ook eventjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven