ik kom altijd best wel snel klaar

13-08-2008 14:29 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

mischien een beetje raar als man zijnde op dit forum, maar ik heb eigelijk een probleem, elke keer als ik sex heb met mijn vriendin kom ik best wel snel klaar en ik irriteer me er eigelijk wel aan. Zijn we net lekker bezig en is het al bijna gebeurd. Wat zou ik hier aan kunnen doen?

al vast bedankt voor jullie reacties.
Roland1971 schreef op 13 augustus 2008 @ 15:06:

Dan masturbeer je toch eerst een keer op jezelf voor je met je vriendin gaat spelen?
Precies. Als je je daaraan irriteert, dan masturbeer je jezelf toch eerst even...?

8-P
joepkke schreef op 13 augustus 2008 @ 15:44:

daar kan ik niet echt een hoogte van krijgen, ze zegt wel eens dat ze het prima vind maar dan op een manier waar ik een twijfel krijg..
Ik denk dat als ze al is klaargekomen of jij zorgt er na jouw orgasme alsnog voor dat ze klaarkomt dat dat orgasme door penetratie haar gestolen kan worden. En ik weet ook niet hoe snel je klaarkomt? Als jij een half uur bezig bent zonder dat je haar tot een hoogtepunt hebt geneukt dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze het wel prima vindt als je zelf klaarkomt omdat het haar dan gewoon te lang duurt. Als je echter zo opgewonden bent dat je binnen een paar seconden begint te spuiten dan moet je gewoon je tong en vingers gebruiken om je vriendin te plezieren.
Roland1971 schreef op 13 augustus 2008 @ 15:21:

Nou ja, nog een keer trekken dan?
:rofl: Laat die arme jongen nou geen eelt kweken ;-]
joepkke schreef op 13 augustus 2008 @ 15:44:

[...]

daar kan ik niet echt een hoogte van krijgen

Nee je moet ook een stijve krijgen van je vriendin.

(maar ff serieus: P-R-A-T-E-N! )
Capibara schreef op 13 augustus 2008 @ 15:57:

[...]

Ik denk dat als ze al is klaargekomen of jij zorgt er na jouw orgasme alsnog voor dat ze klaarkomt dat dat orgasme door penetratie haar gestolen kan worden. En ik weet ook niet hoe snel je klaarkomt? Als jij een half uur bezig bent zonder dat je haar tot een hoogtepunt hebt geneukt dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze het wel prima vindt als je zelf klaarkomt omdat het haar dan gewoon te lang duurt. Als je echter zo opgewonden bent dat je binnen een paar seconden begint te spuiten dan moet je gewoon je tong en vingers gebruiken om je vriendin te plezieren.
het duurt ongeveer 5 min voordat ik begin te spuiten ik laat haar ook wel eens komen door te vingeren of mijn tong te gebruiken want ik gun haar ook een plezier. ik zou gewoon graag willen dat we er allebij langer van kunnen genieten.
joepkke schreef op 13 augustus 2008 @ 16:03:

ik laat haar ook wel eens komen door te vingeren of mijn tong te gebruiken want ik gun haar ook een plezier
Ook wel eens? :no:
joepkke schreef op 13 augustus 2008 @ 16:03:

[...]

het duurt ongeveer 5 min voordat ik begin te spuiten ik laat haar ook wel eens komen door te vingeren of mijn tong te gebruiken want ik gun haar ook een plezier. ik zou gewoon graag willen dat we er allebij langer van kunnen genieten.

Seks hoort toch plezierig voor beiden te zijn?

Enneeeeh.....jij vindt met je vinger of tong dus niet plezierig?
ik wil dat wel elke keer doen maar daar heeft mijn vriendin dan niet zon behoefte aan die wil soms gewoon ff neuke en daar is de zaak dan mee afgedaan terwijl ik haar dan ook wil verwennen
Sarah Scott schreef op 13 augustus 2008 @ 16:07:

[...]

Seks hoort toch plezierig voor beiden te zijn?

Enneeeeh.....jij vindt met je vinger of tong dus niet plezierig?
zeker wel vind het leuk om te doen en dan haar zien genieten..
joepkke schreef op 13 augustus 2008 @ 16:19:

ik wil dat wel elke keer doen maar daar heeft mijn vriendin dan niet zon behoefte aan die wil soms gewoon ff neuke en daar is de zaak dan mee afgedaan terwijl ik haar dan ook wil verwennen
Dit klinkt alsof ze er sowieso niet zoveel aan vindt en het wel prima vindt dat jij lekker snel klaarkomt, des te eerder is ze er van af.
Capibara schreef op 13 augustus 2008 @ 16:29:

[...]

Dit klinkt alsof ze er sowieso niet zoveel aan vindt en het wel prima vindt dat jij lekker snel klaarkomt, des te eerder is ze er van af.
Ik zou net zeggen, wat is uiteindelijk het probleem dan?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Hoe snel je klaar komt hangt ook van het standje af. Als zij boven zit, duurt het dan langer? Dan kan ze ook met zichzelf bezig zijn, twee vliegen in 1 klap!

Je kunt je zelf ook in toom houden. Als je in het wilde weg gaat zitten bonken dan kom je inderdaad sneller klaar dan als je je tempo reguleert... Als je dit goed doet dan kun je na een tijdje bijna ongelimiteerd op tempo doorgaan (je pik raakt dan een beetje verdoofd, het klaarkomen voelt dan ook stukken minder)

Verder, als het voelt alsof je de boel niet meer kan tegenhouden...effe doen alsof je gaat plassen m.a.w. zet druk op je blaas. (met een lege blaas komt er echt niks uit). Het gevoel wordt dan weer een stuk minderd en na een kleine pauze kun je weer 'bonken'!

Zie het maar zo, de meeste mannen kunnen binnen dertig seconden klaarkomen als ze dat willen. In de prehistorie zal het wel een pre geweest zijn om zo snel mogelijk je kwakkie kwijt te kunnen (voordat het stamhoofd je van wijffie nummer 5 afknuppelt)... Beheersing speelt nu dus gewoon een grotere rol.

Last but not least, de ene man is nou eenmaal iets gevoeliger dan de andere. En hoe vaker je in de week neukt, hoe minder gevoelig het wordt.

Hope this helps.
JohnnyCake schreef op 13 augustus 2008 @ 16:48:

Hoe snel je klaar komt hangt ook van het standje af. Als zij boven zit, duurt het dan langer? Dan kan ze ook met zichzelf bezig zijn, twee vliegen in 1 klap!

Je kunt je zelf ook in toom houden. Als je in het wilde weg gaat zitten bonken dan kom je inderdaad sneller klaar dan als je je tempo reguleert... Als je dit goed doet dan kun je na een tijdje bijna ongelimiteerd op tempo doorgaan (je pik raakt dan een beetje verdoofd, het klaarkomen voelt dan ook stukken minder)

Verder, als het voelt alsof je de boel niet meer kan tegenhouden...effe doen alsof je gaat plassen m.a.w. zet druk op je blaas. (met een lege blaas komt er echt niks uit). Het gevoel wordt dan weer een stuk minderd en na een kleine pauze kun je weer 'bonken'!

Zie het maar zo, de meeste mannen kunnen binnen dertig seconden klaarkomen als ze dat willen. In de prehistorie zal het wel een pre geweest zijn om zo snel mogelijk je kwakkie kwijt te kunnen (voordat het stamhoofd je van wijffie nummer 5 afknuppelt)... Beheersing speelt nu dus gewoon een grotere rol.

Last but not least, de ene man is nou eenmaal iets gevoeliger dan de andere. En hoe vaker je in de week neukt, hoe minder gevoelig het wordt.

Hope this helps.
thanks zal us het een en ander gaan uit proberen.
[quote]JohnnyCake schreef op 13 augustus 2008 @ 16:48:

. In de prehistorie zal het wel een pre geweest zijn om zo snel mogelijk je kwakkie kwijt te kunnen (voordat het stamhoofd je van wijffie nummer 5 afknuppelt)... Beheersing speelt nu dus gewoon een grotere rol.

werd ik geroepen??
Maar wat is nu je probleem? Je vriendin vindt er blijkbaar niet zoveel aan. Niet aan vingeren of beffen en al helemaal niet aan penetratie. Het liefst zou ze willen dat het zo snel mogelijk voorbij is. Dus dan pas jij straks allemaal tips toe waardoor je het met gemak drie kwartier volhoudt. Ligt je vriendin daar drie kwartier af te zien en te hopen dat je nu eindelijk maar eens klaarkomt omdat ze helemaal schraal wordt en het nu wel weer lang genoeg geduurd heeft.

Volgens mij spelen er veel grotere problemen in bed dan het feit dat je na een minuut of vijf je kwakkie niet meer in kan houden, bijvoorbeeld dat je vriendin het sowieso niet erg lekker schijnt te vinden in bed. En ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor, dat kan ik niet beoordelen, maar het lijkt me wel iets om eerst op te lossen voor je je uithoudingsvermogen tot ongekende hoogten gaat opschroeven.
Roland1971 schreef op 13 augustus 2008 @ 15:21:

Nou ja, nog een keer trekken dan?

Overigens heb ik ooit van spul gelezen wat je op je eikel kunt smeren zodat-ie minder gevoelig wordt; wie o wie?

Durex Performa... Wel even een paar minuutjes in laten werken, anders werkt het niet zo goed.

Zou het trouwens ook tegen hoofdpijn werken, vraag ik me opeens af ;-).
Girl_Next_Door schreef op 13 augustus 2008 @ 22:47:

[...]

Durex Performa... Wel even een paar minuutjes in laten werken, anders werkt het niet zo goed.
Verdomd, bedankt meid! Ik haal het morgen meteen, anders klieder ik de trap er al onder ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Da's naast vreselijk ongezellig ook nog knap gevaarlijk X-D.
Capibara schreef op 13 augustus 2008 @ 18:46:

Maar wat is nu je probleem? Je vriendin vindt er blijkbaar niet zoveel aan. Niet aan vingeren of beffen en al helemaal niet aan penetratie. Het liefst zou ze willen dat het zo snel mogelijk voorbij is. Dus dan pas jij straks allemaal tips toe waardoor je het met gemak drie kwartier volhoudt. Ligt je vriendin daar drie kwartier af te zien en te hopen dat je nu eindelijk maar eens klaarkomt omdat ze helemaal schraal wordt en het nu wel weer lang genoeg geduurd heeft.

Volgens mij spelen er veel grotere problemen in bed dan het feit dat je na een minuut of vijf je kwakkie niet meer in kan houden, bijvoorbeeld dat je vriendin het sowieso niet erg lekker schijnt te vinden in bed. En ik zeg niet dat het aan jou ligt hoor, dat kan ik niet beoordelen, maar het lijkt me wel iets om eerst op te lossen voor je je uithoudingsvermogen tot ongekende hoogten gaat opschroeven.
daar heb ik ook al aan gedacht en heb het vanavond ook met haar er over gehad en gewoon to the point na gevraagt maar zij zegt gewoon niet zo veel zin er in te hebben dan ik en dat ze daar eigelijk wel van baalt ze zegt dat ik het verder allemaal goed en lekker doe, ik begin er nou wel onzeker over te worden of het niet aan mij ligt dat ik gewoon slecht ben in bed.
Joepkke:

Zelf kwam ik ook snel klaar en ik ben bij de huisarts geweest.

Mijn vrouw vond het allemaal wel prima als het lekker snel ging,

met mijn vingers/mond bereikt ze haar hoogtepunt en zegt daarvan te genieten. Echter enige reactie van haar naar mij toe blijft achterwege. Haar mond/handen wil zij niet gebruiken en een tweede ronde zat er ook niet in. (ik weet niet hoe dat bij jullie is)

Daar baalde ik dus enorm van en ben dus bij de huisarts geweest. Nu hou ik het makkelijk 20-25 minuten vol.

Mijn vrouw vindt dit niet altijd even leuk. Zolang zij geen reactie naar mij toe verricht ben ik juist blij met die 20-25 minuten.

Dit komt misschien een beetje EGO over van mijn kant maar ik geniet ervan. Ondanks dat je er beide van wil genieten.
rh1968 schreef op 14 augustus 2008 @ 13:00:

Joepkke:

Zelf kwam ik ook snel klaar en ik ben bij de huisarts geweest.

Mijn vrouw vond het allemaal wel prima als het lekker snel ging,

met mijn vingers/mond bereikt ze haar hoogtepunt en zegt daarvan te genieten. Echter enige reactie van haar naar mij toe blijft achterwege. Haar mond/handen wil zij niet gebruiken en een tweede ronde zat er ook niet in. (ik weet niet hoe dat bij jullie is)

Daar baalde ik dus enorm van en ben dus bij de huisarts geweest. Nu hou ik het makkelijk 20-25 minuten vol.

Mijn vrouw vindt dit niet altijd even leuk. Zolang zij geen reactie naar mij toe verricht ben ik juist blij met die 20-25 minuten.

Dit komt misschien een beetje EGO over van mijn kant maar ik geniet ervan. Ondanks dat je er beide van wil genieten.
bij ons het het ongeveer het zelfde alleen zij wil wel haar mond en handen gebruiken, wat heb je dan van de dokter voorgeschreven gekregen? 20-25 min zie ik wel zitten..
joepkke schreef op 14 augustus 2008 @ 17:37:

[...]

bij ons het het ongeveer het zelfde alleen zij wil wel haar mond en handen gebruiken, wat heb je dan van de dokter voorgeschreven gekregen? 20-25 min zie ik wel zitten..

Clomipramine.

De eerste 2x voelde ik mij er niet prettig bij, de bijwekingen.

Daarna geen last meer van gehad, dus voor mij een echte aanrader. (verschilt natuurlijk van persoon tot persoon).

Advies is wel dat je bij de huisarts aangeeft dat je beide problemen hebt met deze situatie. Als je aangeeft dat het 5 minuten duurt en je partner er geen probleem mee heeft kan je huisarts ook zeggen dat er misschien wel geen probleem is.

Je hoeft je echt niet te schamen bij de huisarts, die is echt wel wat gewend. Ik was nog nooit bij deze beste man geweest en toen kwam ik dus met dat probleem. Beter zo, dan aanblijven modderen.

Dat is toch een antidepressiva?

wat voor bijwerkingen krijg je daarvan dan?
Charr schreef op 15 augustus 2008 @ 00:56:

[...]

Dat is toch een antidepressiva?

wat voor bijwerkingen krijg je daarvan dan?

Klopt, soort misselijkheid alsof je bijna moet spugen.

Dat gevoel had ik in hele lichte mate, maar ben er blijkbaar nu aan gewend. Je hoeft het alleen te slikken als je seks gaat hebben.

Op de bijsluiter staan bij wijze van nog 1000 mogelijke bijwerkingen, heel frappant impotentie is er 1 van.
Als je in de boekjes van de pabo kijkt er staan ook div soorten pillen die je kan slikken.

Weet niet of het werkt en wat het verder met je lichaam doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven