Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
"Kliekjes" van ouders bij het schoolplein. Je zou zweren dat ze zelf de basisschool over aan het doen zijn.
Al die mannen tegenwoordig die te lui zijn om zich te scheren. Ik walg van baarden !
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij er aan dat op het VIVA forum topics regelmatig zogenaamd "vol" zijn en er een nieuw topic geopend moet worden waardoor er geen reacties meer volgen op het vorige deel, het dus allemaal los zand wordt.



Volgens mij is het VIVA forum het enige forum waar dit verschijnsel zich voordoet.
bitje93 wijzigde dit bericht op 16-03-2015 10:37
Reden: Typo
% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis
Ik zal maar niet los gaan over specifieke VIVA ergernissen... 😈
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2015 @ 10:29:

"Kliekjes" van ouders bij het schoolplein. Je zou zweren dat ze zelf de basisschool over aan het doen zijn. Inderdaad!!
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me élke dag druk over medeweggebruikers die echt niet weten wat ze doen... Pffff... zo'n giga stressbron voor me. Maar heb me voorgenomen me hier niet meer aan te ergeren, want ik heb alleen mezelf ermee en er verandert uiteindelijk toch niks met dat geërgerd zijn...
quote:Bitje93 schreef op 16 maart 2015 @ 10:37:

Ik erger mij er aan dat op het VIVA forum topics regelmatig zogenaamd "vol" zijn en er een nieuw topic geopend moet worden waardoor er geen reacties meer volgen op het vorige deel, het dus allemaal los zand wordt.



Volgens mij is het VIVA forum het enige forum waar dit verschijnsel zich voordoet.



Los zand? Dat valt toch wel mee? Dit is topic 2, voor al het voorgaande zand kan je lezen in topic 1 (waarnaar gelinkt is in de OP).



Topics zijn vol bij 3000 berichten, dat is 'de regel' hier.



Je hebt toch ook Seksklets deel 536 en Ik wil zwanger worden deel 18.
Check in😜
quote:heelveelblabla schreef op 16 maart 2015 @ 10:44:

Ik maak me élke dag druk over medeweggebruikers die echt niet weten wat ze doen... Pffff... zo'n giga stressbron voor me. Maar heb me voorgenomen me hier niet meer aan te ergeren, want ik heb alleen mezelf ermee en er verandert uiteindelijk toch niks met dat geërgerd zijn...



Ik ook, oww daar kan ik me zo aan ergeren. Ik heb geen auto maar brommer,

en fiets. Hoe vaak gebeurt het niet dat ik voorrang heb maar het niet krijg

omdat mensen meestal niet eens kijken.

En nog irritanter vind ik dat heel veel mensen blijkbaar hun theorie niet meer op orde hebben

en gewoon niet weten dat een bus binnen de bebouwde kom die aangeeft met richtingaanwijzer

dat hij gaat vertrekken VOORRANG HEEFT!

En dat onnodig links rijden ook niet mag...
Alle reacties Link kopieren
Tvp
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 16 maart 2015 @ 11:08:

[...]





Ik ook, oww daar kan ik me zo aan ergeren. Ik heb geen auto maar brommer,

en fiets. Hoe vaak gebeurt het niet dat ik voorrang heb maar het niet krijg

omdat mensen meestal niet eens kijken.

En nog irritanter vind ik dat heel veel mensen blijkbaar hun theorie niet meer op orde hebben

en gewoon niet weten dat een bus binnen de bebouwde kom die aangeeft met richtingaanwijzer

dat hij gaat vertrekken VOORRANG HEEFT!

En dat onnodig links rijden ook niet mag...Ja joh!!! Ernstig hè? Ik rijd veel, zowel met de auto als fiets en sta soms echt te kijken van de hoeveelheid onbenulligheid op de weg. Ik werd laatst door een asociale kerel in grote bestelbus uitgescholden voor stomme kut hoer, omdat ik hem geen voorrang gaf.. Terwijl HIJ juist degene was die MIJ voorrang moest geven. Zo onbeschoft om dan helemaal los te gaan met scheldwoorden
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet onbenullig, maar wel een ergernis.

Tegenwoordig is het heel normaal om tussen een woord en een komma een spatie te typen. En tussen een woord en een uitroepteken/vraagteken.

Dan krijg je dus zinnen als: ik heb op de basisschool gezeten , maar wat ik daar geleerd heb ben ik vergeten !



Als ik zulke dingen lees, begint het te kriebelen en lees ik niet meer verder. Ik vind het zo dom.
Alle reacties Link kopieren
quote:swimkim schreef op 16 maart 2015 @ 11:19:

Ik vind het niet onbenullig, maar wel een ergernis.

Tegenwoordig is het heel normaal om tussen een woord en een komma een spatie te typen. En tussen een woord en een uitroepteken/vraagteken.

Dan krijg je dus zinnen als: ik heb op de basisschool gezeten , maar wat ik daar geleerd heb ben ik vergeten !



Als ik zulke dingen lees, begint het te kriebelen en lees ik niet meer verder. Ik vind het zo dom.Ja vind ik ook irritant ja. Klopt toch ook niet?
quote:heelveelblabla schreef op 16 maart 2015 @ 11:19:

[...]





Ja joh!!! Ernstig hè? Ik rijd veel, zowel met de auto als fiets en sta soms echt te kijken van de hoeveelheid onbenulligheid op de weg. Ik werd laatst door een asociale kerel in grote bestelbus uitgescholden voor stomme kut hoer, omdat ik hem geen voorrang gaf.. Terwijl HIJ juist degene was die MIJ voorrang moest geven. Zo onbeschoft om dan helemaal los te gaan met scheldwoorden



Ja echt belachelijk. Ben er idd. wel achter dat ik beter rustig kan reageren of gewoon

bedenken dat het onwetendheid is dan dat ik boos ga worden aangezien mensen

dan toch wel makkelijk ook boos reageren. Lekker kinderachtig allemaal.

En ik zie toch regelmatig fouten dat ik echt denk bij welk pak wasmiddel sommige

mensen hun rijbewijs gekregen hebben..
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 16 maart 2015 @ 11:30:

[...]





Ja echt belachelijk. Ben er idd. wel achter dat ik beter rustig kan reageren of gewoon

bedenken dat het onwetendheid is dan dat ik boos ga worden aangezien mensen

dan toch wel makkelijk ook boos reageren. Lekker kinderachtig allemaal.

En ik zie toch regelmatig fouten dat ik echt denk bij welk pak wasmiddel sommige

mensen hun rijbewijs gekregen hebben..Ja precies, boos worden heeft geen zin... Mijn bloeddruk schiet toch wel regelmatig omhoog, ondanks dat ik me heb voorgenomen me niet meer zo druk te maken. Sommige mensen...
Alle reacties Link kopieren
Dat je voor je leven moet vrezen als je bij een zebrapad oversteekt.

En uitgescholden wordt, omdat je het waagt over te steken. Wat denk je wel. Die strepen zijn slechts decoratie.



Dat mensen over de stoep fietsen en vervolgens bejaarden met rollators de pas afsnijden omdat zij als eerste bij de rolstoelafgang willen zijn. Dat zie ik zo vaak gebeuren. En eerlijk gezegd vind ik het ook niet onbenullig.



Ook erger ik me aan mensen in scootmobiels die met een noodgang op me af komen crossen en blijkbaar willen dat ik opzij spring.

Of mensen die met drie of vier naast elkaar over de stoep lopen en niet van plan zijn een beetje in te schikken, zodat ik ook gewoon kan lopen. Die dan schrikken, omdat ik tegen ze op loop. Ja, dag. Ik ben alleen, jullie lopen met z'n drieën naast elkaar. Wat had ik dan moeten doen, met m'n rug tegen de muur gaan staan, zodat jullie comfortabel er langs kunnen?
Ja van die zebra's is helemaal belachelijk.

Het is overigens verplicht om te stoppen voor een zebra,

ook als fietser.
quote:phoebe1982 schreef op 16 maart 2015 @ 11:08:

[...]En nog irritanter vind ik dat heel veel mensen blijkbaar hun theorie niet meer op orde hebben

en gewoon niet weten dat een bus binnen de bebouwde kom die aangeeft met richtingaanwijzer

dat hij gaat vertrekken VOORRANG HEEFT!Dat die buschauffeur z'n knipperlicht aan doet en gelijk gaat als ik met m'n 50 km kom aanrijden en ik op te weinig afstand ben om nog te remmen en dus een noodstop moet maken vind ik nog irritanter.
Ik vind het irritant dat tijdens stofzuigen het er vaak meer op lijkt dat ik viezigheid voor me uitduw (met de stofzuigerkop) dan dat ze daadwerkelijk worden opgezogen! Heb ik dat als enige??
quote:clemance schreef op 16 maart 2015 @ 12:25:

Ik vind het irritant dat tijdens stofzuigen het er vaak meer op lijkt dat ik viezigheid voor me uitduw (met de stofzuigerkop) dan dat ze daadwerkelijk worden opgezogen! Heb ik dat als enige??Hahaha nee, heb ik ook....
Als mensen vragen waarom je iets wel of niet doet en geen genoegen nemen met je antwoord, waardoor je nog uitgebreider gaat reageren,waarop ze dan zeggen ;" Ow maar je hoeft het mij niet helemaal uit te leggen hoor... (inclusief wegwuifgebaar en nep glimlach) VRAAG ER DAN OOK NIET NAAR TRUT!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 16 maart 2015 @ 12:00:

Het is overigens verplicht om te stoppen voor een zebra,





Dit wil ik toch eventjes nuanceren.

Het is bij een zebra alleen verplicht om te stoppen voor voetgangers, evt voor een scootmobiel welke ook onder de voetgangers valt.



Een fietser heeft GEEN VOORRANG op een zebra, sterker nog, een fietser mag helemaal geen gebruik maken van een zebrapad, de officiële benaming is voetgangers oversteekplaats, het is dus een voetpad en geen fietspad.

Zodra een fietser met de fiets aan de hand oversteekt heeft hij weer wel voorrang, dan is het een voetganger.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Nee dat de fietser,

de voetganger voorrang moet geven
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat een fijn topic!

Mijn grootste ergernis op dit moment is dat ik een aantal collega's (trainees) heb, die vinden dat bepaalde standaardklusjes niet tot hun takenpakket behoren en ze daarom niet uitvoeren, waardoor ook mijn werk stagneert. Grrrrrrr.
Ik wil ook een motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven