Nieuwe telefoon uitkiezen

22-03-2015 17:26 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als jullie nu een nieuwe telefoon uit mochten kiezen, welke zou dit dan zijn en waarom?



Mijn telefoon laadt niet meer op dus ik moet op zoek naar een nieuwe telefoon. Er zijn op het moment alleen zoveel telefoons, dat ik er geen idee van heb wat nou wel of niet goed is. Sinds mijn nokia 3410 heb ik eigenlijk alleen maar samsung gehad. Ik wil daarom sowieso een telefoon wat op android draait.



Of heeft iemand eventueel afraders en waarom?
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je uitgeven?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe accu? Als het tenminste de accu is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat het precies is, maar ik denk niet de accu. Mijn telefoon wilde steeds niet opladen, hij pakte de lader niet (meerdere laders geprobeerd). Hij verloor steeds verbinding tijdens het opladen, dus ik dacht het iets met het poortje was. Alleen nu stond er net de hele tijd opladen, maar hij liep ondertussen wel leeg.



Misschien dat de accu inmiddels ook kapot is, want soms ligt mijn telefoon constant opladen, niet opladen, opladen, niet opladen. Dan schiet de oplader er elke seconde af en als ik dat niet doorheb dan gaat mijn telefoon daar ook helemaal van trippen. Dus ik denk dat het daarmee erger is geworden xD



Het was trouwens de Samsung S2 die ik al meer dan 3 jaar had, dus die heeft gewoon zijn beste tijd gehad denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn vorige telefoon zweer ik bij HTC.
Als je tevreden was over Samsung, neem je die toch gewoon weer?

Ik heb een Sony Xperia en ben daar superblij mee, wil niet anders meer.
anoniem_198974 wijzigde dit bericht op 22-03-2015 17:44
Reden: te snel verzonden
% gewijzigd
Hoeveel geld kan je uitgeven? Anders zou ik voor de samsung 6 of 6 edge gaan, allebei geweldige telefoons.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd tevreden geweest over Samsung, maar in mijn omgeving hoor ik wel klachten of de S4/S5. En ik vind die telefoons zo onnodig groot! Ik sluit Samsung nog niet uit, maar ben nu eigenlijk voor eerst ook verder aan het kijken.
Alle reacties Link kopieren
Samsung en iPhone zijn nog steeds het populairst: http://www.kieskeurig.nl/gsm?q=gsm

Sony en HTC het best beoordeeld.

HTC One M8.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Eerst twee Samsungs gehad, sinds de smartphones altijd HTC (Sensation en One M7). Mocht afgelopen week verlengen en toen voor de HTC M8 gegaan, wou liever de M9 maar dat was wat te duur. Gebruik de M7 nu nog, M8 3 dagen in bezit, hij doet het nog top alleen de accu wordt wel minder (M7) maar dat is bij alle telefoons (hij is ook al 2jaar oud). Over de M8 ben ik erg tervreden. Mooi design, wel weer wat groter, maar beeldscherm en camera zijn een stuk beter. Geluid is harder maar kwaliteit om het even.



Het is maar net wat je zoekt en uit wil geven. Ga anders voor de One+1.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor van Samsung gebruikers uit mijn omgeving dat het toestel na verloop van tijd errruuug langzaam wordt. Ik moet wel zeggen dat ik de foto's altijd heel mooi vind, goede kwaliteit camera.

Zelf heb ik de iPhone 4s, een oudje dus, maar werkt nog steeds even snel als toen ik 'm net had. Mijn nieuwe telefoon gaat ook een iPhone zijn. Vond de overstap van android naar ios ook helemaal niet vervelend, was zo gewend.

Alle reacties Link kopieren
zelf zit ik ook naar een andere mobiel te kijken en deze lijken mij wel wat:

* Honor 6

* One plus one.



Als ik om het even welke Android met mijn iPhone vergelijk komt hij er altijd het slechtst vanaf. Voor mijn werk heb ik een HTC en dat is helemaal baggerkwaliteit. Het enige wat ik er mee doe is bellen en heel af en toe mijn mail checken, want voor smartphone-activiteiten is hij ongeschikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik had hiervoor een samsung s3 mini en een HTC. Beviel goed, totdat hij ouder werd. Hij liep vaak vast en was traag. In 2 jaar tijd ook 3 nieuwe accu's nodig gehad. Geen succes vind ik het.

Nu heb ik een iphone s5 en die is zoveel beter! Als je het geld ervoor (over) hebt zou ik zeker een apple overwegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf zweren bij de OnePlusOne.. Niet te duur, en betere specs dan de Samsungs en HTC's.

Langere batterijduur (Zeker 5 uur screentime), snel, goede camera en goede softwareupdates
Motorola! Ik werd aan alle kanten uitgelachen toen ik 'm kocht, maar nu er na een dik jaar nog steeds geen kuren te ontdekken zijn en de batterij rustig 2 dagen mee gaat én hij op android 5.2 draait... blijkt het een héél goede keus te zijn geweest.

Ander pluspunt: het scherm is niet idioot groot, maar lekker werkbaar.

Koop 'm niet voor de goede camera, die is een stukje minder, maar daar heb ik dan ook een fototoestel voor.
Alle reacties Link kopieren
HTC

Eens HTC altijd HTC.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:kroketje88 schreef op 22 maart 2015 @ 19:01:

Ik blijf zweren bij de OnePlusOne.. Niet te duur, en betere specs dan de Samsungs en HTC's.

Langere batterijduur (Zeker 5 uur screentime), snel, goede camera en goede softwareupdatesZaterdag een invite gekregen, dus de mijne is eindelijk onderweg, kan niet wachten om mijn ouwe iPhone 4s weg te knikkeren......
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 22 maart 2015 @ 20:27:

[...]





Zaterdag een invite gekregen, dus de mijne is eindelijk onderweg, kan niet wachten om mijn ouwe iPhone 4s weg te knikkeren......Hij is al sinds 9 februari elke dinsdag zonder invite te bestellen. ;)
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
@ Sassafras: ik heb inderdaad begrepen dat je die telefoon alleen via invite kan krijgen. Hoe kan je zo'n invite bemachtigen dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:-bluee- schreef op 22 maart 2015 @ 21:06:

@ Sassafras: ik heb inderdaad begrepen dat je die telefoon alleen via invite kan krijgen. Hoe kan je zo'n invite bemachtigen dan?Bestel m dinsdag via de website, zonder invite. Kijk hier. Of iemand hier moet je een invite willen sturen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het van die dinsdag, maar dan ben ik aan het werk en dus niet instaat om 'm te bestellen. Bovendien in mijn omgeving een paar mensen met een OnePlus, dus ik wist dat een invite er aan zat te komen.....
Alle reacties Link kopieren
quote:sassafras schreef op 22 maart 2015 @ 21:19:

Ik weet het van die dinsdag, maar dan ben ik aan het werk en dus niet instaat om 'm te bestellen. Bovendien in mijn omgeving een paar mensen met een OnePlus, dus ik wist dat een invite er aan zat te komen.....Je bent 24 uur aan het werk? Hard core! (Mijn reactie was trouwens op blue) Maar veel plezier met je nieuwe phone! (:
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt missmisery! Ik wist niet dat je op dinsdag zonder invite kon bestellen

Dan ga ik me nog even in die telefoon verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 22 maart 2015 @ 21:32:

[...]



Je bent 24 uur aan het werk? Hard core! (Mijn reactie was trouwens op blue) Maar veel plezier met je nieuwe phone! (:Geen idee waarom ik me nader moet verklaren, maar ik heb op dinsdag inderdaad pas eind van de dag tijd en de twee keer dat ik het geprobeerd heb, waren ze allang op, het is maar een beperkt aantal telkens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven