Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
lezen mag, niets moet



Ik lig hier lekker te smaken ( ) en heb een nieuwe theorie bedacht.

Zij is sowieso frigide, de ruzies zijn niet meer te harden.

Hij heeft inmiddels een allergie ontwikkeld (of hij zit in een terminale fase van prostaatkanker (au, dat zou echt erg zijn) of de relatie zit in een terminale fase, voor de buitenwereld kunnen ze het nog net opbrengen samen gezellig te doen) voor het huisdier, nooit gezien, veelvuldig gehoord wat hun toch al fragiele relatie zou moeten redden.

Ik heb ze nog nooit hand in hand gezien, elkaar zien knuffelen of zoenen. Misschien zijn ze streng-gelovig...maar wat was dan die uitspatting tijdens de carnaval? Ze waren vast boze geesten aan het vervagen, helaas ik ben er nog.

Steeds als zij haar mond opentrekt slaat het op zijn keel, of is het hooikoorts?

-trachitol?

-vicks?

-stomen?

-iets homeopatisch?

-sapjes, de sapcentrifuge werkt uitstekend..rrrrrrrrrrrrrrrr.

(naar mijn weten komt het neer op een good old fashion beurt en het leven wordt een stuk dragelijker)

Maar wat als de voorjaarskriebels alleen nog in zijn neus zitten...de saga continues.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic dit!



Mijn lijstje onbenullige ergernissen:

- mensen die allerlei stopwoorden gebruiken, zo vaak dat het opvalt;

- manlief die altijd de koelkast laat openstaan;

- velletje op een pot nutella, bokaal oploskoffie, ... is er zo moeilijk af te priegelen;

- mensen die smakken, luidruchtig neus ophalen, boeren etc;

- in het verkeer: mensen die geen afstand houden en/of geen richting aangeven;

- stomme nieuwe pc met compleet ongebruiksvriendelijk windows-besturingssysteem (er komen te pas en te onpas balken te voorschijn)

- Heeeeeele slome digicorder;
Alle reacties Link kopieren
quote:heelveelblabla schreef op 16 maart 2015 @ 13:45:

Ohhhh en ik ga nu iets heeeeel slechts zeggen... (sorry, sorry!)



Ik stoor me echt giga aan de senioren die dus de hele week overdag tijd hebben, maar er dan toch voor kiezen om tijdens de spitsuren boodschappen te gaan doen. Of om 's ochtends vroeg in de rij te gaan staan om bloed te laten prikken terwijl ze dus ook gewoon een uurtje later kunnen komen wanneer het rustiger is, waardoor ik 's ochtends dus wel fijn op tijd aan de beurt ben en ik niet weer in een vervelende positie zit dat ik én in de file kom te staan én dus uiteindelijk nóg veel later op m'n werk ben en ik deze tijd elders moet gaan inhalen....

Het is dus vooral zelfmedelijden haha! Want ik begrijp ook echt wel dat iedereen mag gaan en staan waar en wanneer hij wil Mijn vader van 72 moet altijd nuchter bloed laten prikken, hij wil het dan ook zo vroeg mogelijk doen zodat hij iets kan eten en drinken.
ik snap die tvp niet helemaal. ik begrijp dat het staat voor terug vind post. wat valt er terug te vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:chinchilla schreef op 22 maart 2015 @ 19:10:

ik snap die tvp niet helemaal. ik begrijp dat het staat voor terug vind post. wat valt er terug te vinden?Het topic, in het lijstje met topics waarin je gereageerd hebt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me vaker dat er op studiosport, of eurosport , geen turnen wordt uitgezonden. Alleen maar wielrennen, schaatsen, voetbal en af en toe atletiek. Ik snap dat turnen qua reclame inkomsten niets oplevert, maar kom op een halfuurtje wereldbeker turnen met epke moet toch mogelijk zijn?
never a failure, always a lesson
Ik erger me aan mensen die in de supermarkt drie bananen willen hebben en dan een tros van vier pakken, er eentje afbreken en die dan los laten liggen terwijl er best veel trossen van drie (of breek ze anders desnoods van een tros van zes af ofzo...) en dan liggen er allemaal enkele bananen die niemand pakt...
quote:fireandice schreef op 22 maart 2015 @ 20:37:

Ik erger me vaker dat er op studiosport, of eurosport , geen turnen wordt uitgezonden. Alleen maar wielrennen, schaatsen, voetbal en af en toe atletiek. Ik snap dat turnen qua reclame inkomsten niets oplevert, maar kom op een halfuurtje wereldbeker turnen met epke moet toch mogelijk zijn?Best raar, want Epke is toch de trots van Nederland? Of heb ik dat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het ook niet
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsdoubtfire2 schreef op 22 maart 2015 @ 19:08:

[...]





Mijn vader van 72 moet altijd nuchter bloed laten prikken, hij wil het dan ook zo vroeg mogelijk doen zodat hij iets kan eten en drinken.Ja en ik zelfs meerdere keren, moest prikken zo kort mogelijk na het ontwaken... ging dus niet lukken omdat die prikpost in een verzorgingshuis was en er al een giga rij stond....! Vond het ook van de pot gerukt om naar een heel andere stad uit te moeten wijken of er nóg eerder te gaan staan (en dan zou de vlieger van het zo kort mogelijk na het ontwaken laten prikken ook helemaal niet opgaan).
Alle reacties Link kopieren
quote:heelveelblabla schreef op 22 maart 2015 @ 22:11:

[...]





Ja en ik zelfs meerdere keren, moest prikken zo kort mogelijk na het ontwaken... ging dus niet lukken omdat die prikpost in een verzorgingshuis was en er al een giga rij stond....! Vond het ook van de pot gerukt om naar een heel andere stad uit te moeten wijken of er nóg eerder te gaan staan (en dan zou de vlieger van het zo kort mogelijk na het ontwaken laten prikken ook helemaal niet opgaan).Wat zeg je nu eigenlijk. Het is dus belachelijk je aan senioren te ergeren omdat zij zich vroeg laten prikken, er is immers een geldige reden!
quote:jen16 schreef op 16 maart 2015 @ 15:03:

Dat ik nóóit normaal een chocoladereep kan eten. Als ik heel netjes en voorzichtig blokjes van de reep af wil breken, kruimel ik verdorie heel mijn bank en heel mijn kleding onder, waarna die kleine kruimels tot moeilijk uitwasbare vlekken zijn gevormd in 2 tellen en ik weer een shirt weg kan gooien.

Wanneer ik besluit dan maar gewoon van de reep af te happen (uiteraard boven een bord -wat al super irritant is), passen mijn tanden niet in de gulletjes tussen de blokjes; auw!



Ik hou meer van chocoladeletters Herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
Ik erger mij aan mensen die denken dat een "lachende" chimpansee blij is... Irritant staaltje antropomorfisme!



verder ook zwaar irritant: kapotte snooze-knop op radiowekker.
Grrrr...ze neuken nog niet en ik raak er seksueel gefrustreerd van terwijl ik niets tekort kom.

Please...het kaartje relatietherapie is in de maak.

Sorry, ik heb een fles prosecco op.

Ik woon nog liever onder bobbi Eden en dat blonde geval van d'r.





lezen mag...hoeft niet
quote:Bitje93 schreef op 16 maart 2015 @ 12:54:

[...]





Dit wil ik toch eventjes nuanceren.

Het is bij een zebra alleen verplicht om te stoppen voor voetgangers, evt voor een scootmobiel welke ook onder de voetgangers valt.



Een fietser heeft GEEN VOORRANG op een zebra, sterker nog, een fietser mag helemaal geen gebruik maken van een zebrapad, de officiële benaming is voetgangers oversteekplaats, het is dus een voetpad en geen fietspad.

Zodra een fietser met de fiets aan de hand oversteekt heeft hij weer wel voorrang, dan is het een voetganger.



Grootste ergernis hier , die irritante fietsers die denken dat ze voorrang hebben op een zebrapad. Bah.



Ik erger me sowieso heel snel in het verkeer. Echt, ik had beter niet mijn rijbewijs kunnen halen
Alle reacties Link kopieren
quote:taurus9 schreef op 23 maart 2015 @ 00:46:

Grrrr...ze neuken nog niet en ik raak er seksueel gefrustreerd van terwijl ik niets tekort kom.

Please...het kaartje relatietherapie is in de maak.

Sorry, ik heb een fles prosecco op.

Ik woon nog liever onder bobbi Eden en dat blonde geval van d'r.

lezen mag...hoeft niet Ja Taurus ik denk dat je met die theorie beangstigend dicht bij de waarheid komt, geen speld tussen te krijgen eigenlijk (even een kleinigheidje, je vergat nog: Nattermann hoestsiroop). Is het huisdier mogelijk een goudvis die je af en toe hoort bubbelen? Die hebben ze dan waarschijnlijk een naam gegeven. Ik vind ze geen types voor een hond. Dat ze af en toe via die vis met elkaar praten als ze erg chagerijnig zijn, bij het ontbijt of zo ("Reginald, zeg eens tegen meneer dat hij alweer het vaatdoekje niet goed uitgewrongen heeft"). Wel helemaal vormelijk gaan zitten, met placemats van Lex en Max, met matching eierdopjes waarin te zacht gekookte eieren, en een speciaal leukig schaaltje waarin hagelslag. Ondanks de noodlottige situatie begin ik ze al een beetje te mogen, dus graag wat behoedzaamheid bij het schrijven. Of dat er aan het einde toch een helend moment komt. Je begeeft je wel in een grijs gebied, de overgang van onbenullige ergernissen naar niet meer in te dammen, om wraak roepende getergdheid. Wat denk je? Vraag me ook af hoe het zit met kookluchtjes, en roken door het plafond heen. Gaarne verneem en verblijf ik, enz. enz.
Alle reacties Link kopieren
Onbenullige ergernis in het OV: mensen die keihard praten aan de telefoon...Ik hoef dat allemaal echt niet

te horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 23 maart 2015 @ 01:44:

[...]



Ik erger me sowieso heel snel in het verkeer. Echt, ik had beter niet mijn rijbewijs kunnen halen Haha herkenbaar!! Alleen geniet ik er dan juist weer enorm van om lekker iedereen verrot te schelden tijdens het rijden. Ze horen het toch niet
quote:phoebe1982 schreef op 16 maart 2015 @ 15:05:

dat heb ik met shoarma... vind ik erg lekker, met lekker veel knoflooksaus,

maar het eet voor geen meter...En dat heb ik dus met soep. Het loopt altijd steevast langs mijn kin alsof ik een gat in mijn lip heb... 😐
Ik erger me trouwens ook dood aan toegevoegde foto's bij reportages over vrouwen in bladen als " vriendin"; waarom in godsnaam altijd met een mok thee (beide handen om de mok en al dromerig uit het raam staren..)gatverdamme! Kneuterigheid ten top.
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 23 maart 2015 @ 14:16:

Ik erger me trouwens ook dood aan toegevoegde foto's bij reportages over vrouwen in bladen als " vriendin"; waarom in godsnaam altijd met een mok thee (beide handen om de mok en al dromerig uit het raam staren..)gatverdamme! Kneuterigheid ten top.Geef nu maar toe, je bent gewoon jaloers.
Niet geschoten is altijd mis
quote:ChineseCrested schreef op 23 maart 2015 @ 09:17:

[...]





Haha herkenbaar!! Alleen geniet ik er dan juist weer enorm van om lekker iedereen verrot te schelden tijdens het rijden. Ze horen het toch niet Hahaha ja nou daar kijk ik altijd wel een beetje mee uit want als ze een beetje opletten zien ze je mond bewegen, en hoewel ze zich achterlijk gedragen zijn ze dat vast niet .
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 22 maart 2015 @ 21:33:

Ik erger me aan mensen die in de supermarkt drie bananen willen hebben en dan een tros van vier pakken, er eentje afbreken en die dan los laten liggen terwijl er best veel trossen van drie (of breek ze anders desnoods van een tros van zes af ofzo...) en dan liggen er allemaal enkele bananen die niemand pakt...

Martelen en voor dood in het gangpad achterlaten.

Harteloos, bananen van hun broertjes en zusjes scheiden. Rijp of groen, bananen hebben ook gevoel.
anoniem_198361 wijzigde dit bericht op 24-03-2015 19:54
Reden: k
% gewijzigd
Een ander forum waar ik in het verleden mee heb geschreven en weer opnieuw mee wil gaan schrijven. Ik ben alleen mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. En om je wachtwoord te resetten moet je de kloppende combinatie van e-mailadres en gebruikersnaam opgeven. Aangezien ik de gebruikersnaam niet meer weet is dat niet mogelijk. Toen dacht ik, dan maak ik gewoon een nieuw account aan, dat kan ook niet want mijn e-mail adres staat al geregistreerd.

Dus dan moet ik eerst een nieuw e-mail adres aanmaken om een nieuw account aan te kunnen maken.



Waarom kunnen ze me niet gewoon op basis van mijn e-mailadres mijn inloggevens sturen? Bijna alle websites kunnen dat wel.
quote:Bitje93 schreef op 23 maart 2015 @ 15:11:

[...]





Geef nu maar toe, je bent gewoon jaloers. Jah....😜

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven