Seks
alle pijlers
ik wil vaker sex als man
maandag 29 oktober 2007 om 14:05
Ik heb (vind ik zelf)een groot probleem.IK wil vaker sex als mijn man,hij vind het allemaal wel best zo.Eens in de week vind hij gennoeg, maar ik niet.Wil als het aan mij ligt iedere dag wel.Maar het gaat niet alleen om sex maar ook een vorm van aandacht.Ben ik nu gek of niet.Zeggen jullie natuurlijk ga jezelf dan masturberen maar dat doe ik ook al, ik heb gewoon denk ik meer behoefte aan intimiteit samen met mijn man.
woensdag 6 augustus 2008 om 20:45
donderdag 7 augustus 2008 om 18:38
Geleerd:
Als vrouw hoef je toch nooit te weigeren? Ik bedoel, als man MOET je wel zin hebben.... maar als vrouw kun je ook gewoon 10 minuten ergens anders aan denken toch?
Kom je uit het stenentijdperk? kun je niet menen lijkt me.
Fantasygirl:
Nou, dat vind ik dus helemaal niks. Dus ik zou altijd moeten wachten totdat hij een keer zin heeft, nou dan kan ik tot sint juttemus wachten, en dat ben ik niet van plan. En verder, hij zal het van mij ook een keer moeten accepteren, dat mijn lichaam van vlees en bloed is, en niet een robot die direct zin heeft als hij zin heeft, dan mag hij zichzelf ook weleens aanpassen en dat doet ie toch ook niet!
Wat ga je hieraan doen?? Ook een man kun je niet dwingen.
Als vrouw hoef je toch nooit te weigeren? Ik bedoel, als man MOET je wel zin hebben.... maar als vrouw kun je ook gewoon 10 minuten ergens anders aan denken toch?
Kom je uit het stenentijdperk? kun je niet menen lijkt me.
Fantasygirl:
Nou, dat vind ik dus helemaal niks. Dus ik zou altijd moeten wachten totdat hij een keer zin heeft, nou dan kan ik tot sint juttemus wachten, en dat ben ik niet van plan. En verder, hij zal het van mij ook een keer moeten accepteren, dat mijn lichaam van vlees en bloed is, en niet een robot die direct zin heeft als hij zin heeft, dan mag hij zichzelf ook weleens aanpassen en dat doet ie toch ook niet!
Wat ga je hieraan doen?? Ook een man kun je niet dwingen.
vrijdag 8 augustus 2008 om 10:35
Zeker kan ik hem niet dwingen, dat weet ik al meer dan 8 jaar. We praten veel, maar ik wil meer doen. Maar we hopen ooit nog eens achter de achterliggende reden te komen waarom hij niet zo'n behoefte er aan heeft. Hij vind het ook niet heel spectaculair wat 'de mensen' er wel van maken. Ja, wat moet je dan??
maandag 11 augustus 2008 om 18:13
maandag 11 augustus 2008 om 18:37
Ik heb het ook gehad in mijn laatste relatie, nog niet zo lang uit. Misschien was dat wel de reden.. who knows? Toch zal hij dat nooit toegeven. ik vroeg dan wel eens: vind je me niet aantrekkelijk? Maar hij zei dan, dat hij gewoon moe was en veel dingen aan z'n hoofd had.. jezus, net een vrouw! Maar goed, ik werd er echt onzeker van. Wat ik er wel bij moet zeggen is dat we niet samenwoonden en we elkaar 3 tot 4 keer per week zagen en ik wilde dan elke dag wel, maar hij soms maar 1 keer per week. Ik had dat nog nooit meegemaakt dat een man minder vaak wil dan een vrouw. En ik moet zeggen, ik zie er echt wel goed uit, dus daar ligt het niet aan, maar waaraan dan wel? Als we dan seks hadden was het wel geweldig, alhoewel.. het mocht van mij wel eens wat liever, wat meer teder, dan altijd maar die ruige seks, ook leuk, maar als vrouw heb je toch wel behoefte aan tederheid en dat was er wel natuurlijk, maar anders. Het zit ook niet echt in hem. Ik weet nu in ieder geval dat ik een vriend wil hebben die elke dag wel wil, misschien wel 2 keer per dag. prima als een man ook een keer moe is, maar voor alle vrouwen die een man hebben die echt nauwelijks tot nooit zin hebben een aantal tips:
1) mooie sexy lingerie of toys (vast al gedaan)
2) zelf niet meer om seks vragen, maar ook jezelf omdraaien als je naar bed gaat. Even volhouden en als hij dan nog niet reageert...
3) erover praten, eventueel prof. hulp zoeken
4) als dat niet lukt of als je dat nog niet geprobeerd hebt, dan zou ik het wel verdacht gaan vinden. heeft hij iets met een ander?
5) waarom doe je jezelf te kort.. je leven gaat zo seksloos voorbij. Zoek een ander!
1) mooie sexy lingerie of toys (vast al gedaan)
2) zelf niet meer om seks vragen, maar ook jezelf omdraaien als je naar bed gaat. Even volhouden en als hij dan nog niet reageert...
3) erover praten, eventueel prof. hulp zoeken
4) als dat niet lukt of als je dat nog niet geprobeerd hebt, dan zou ik het wel verdacht gaan vinden. heeft hij iets met een ander?
5) waarom doe je jezelf te kort.. je leven gaat zo seksloos voorbij. Zoek een ander!
maandag 11 augustus 2008 om 20:26
Hier word gesuggereerd dat ik er maar een punt achter de relatie moet zetten, maar dat gaan we dus niet doen. Sowieso omdat we twee kinderen hebben samen en dat zou ik hun niet willen aandoen dat het tussen de lakens misschien niet helemaal geweldig verloopt. En hij heeft ook maar weinig oog voor andere vrouwen, ik moet hem erop attenderen als ik iets zie wat sexy is. Ik hoop en bid dat alles op den duur wat beter word...dat is mijn keuze!
donderdag 14 augustus 2008 om 01:40
ik kan me voorstellen dat het lastig om je relatie daarom te beindigen als de rest wel goed is. Maar....degene die schreven dat de partner soms wel 8 maanden niets wil, hoe gaan jullie om met de drang om dan misschien met een ander eens een lekker seksavontuur te beleven, of hebben jullie die drang niet?
Vroeg me ook nog af, echt niet verkeerd bedoeld hoor, maar je hebt ook mensen die a-seksueel zijn of misschien homoseksueel maar nooit uit de kast zijn gekomen...????
Vroeg me ook nog af, echt niet verkeerd bedoeld hoor, maar je hebt ook mensen die a-seksueel zijn of misschien homoseksueel maar nooit uit de kast zijn gekomen...????
donderdag 14 augustus 2008 om 13:25
vrijdag 15 augustus 2008 om 09:13
Mensen blijken het heel raar te vinden dat een vrouw meer sex wil, maar dat is natuurlijk niet zo. Blijkt op dit topic ook wel toch?
Een vriendin van mij had/heeft hetzelfde probleem met haar vriend. En zij heeft min of meer 'geeist' dat ze één keer in de week sex en dat er meer intimiteit moest komen tussen hun als stel.
En het gekke is: het heeft gewerkt. Doordat ze bewust meer 'sexminded' met elkaar omgingen kwam de passie weer terug en nu zijn ze als stel echt gelukkiger.
Een vriendin van mij had/heeft hetzelfde probleem met haar vriend. En zij heeft min of meer 'geeist' dat ze één keer in de week sex en dat er meer intimiteit moest komen tussen hun als stel.
En het gekke is: het heeft gewerkt. Doordat ze bewust meer 'sexminded' met elkaar omgingen kwam de passie weer terug en nu zijn ze als stel echt gelukkiger.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 24 augustus 2008 om 22:41
Goh heel herkenbaar dit, ik mag blij zijn als ik 1x in de 3 a 4 weken sex heb want mijn vriendin heeft er bijna nooit zin in en initiatief neemt ze al helemaal nooit. Ze is al bijna 2jaar een soort moeke die alleen maar kan denken aan poetsen in huis... alles wat ik onderneem loopt dood en erover praten wil ze niet (das pushen volgens haar) Toch is ze een schat van een meid dus ik hoop op betere tijden maar als het nog lang duurt sta ik wel open voor buiten de deur eten...
Rob
Rob