Trap inspiratie gezocht

22-03-2015 19:23 32 berichten
De trap in ons nieuwe huis bevalt me niet heel erg het is zoiets







Ik vind die trilplaat maantjes eigenlijk gewoon echt lelijk.



Wat ik wel mooi vind is bijv zoiets







Alleen vind ik de prijs wel even slikken..... dus wie heeft er nog mooie betaalbare trapopties?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pantax schreef op 22 maart 2015 @ 20:48:

[...]





Kwantum, 7e per meter. Ik was voor 70 euro, wat plakstrips en een bus witte verf klaar.Heb je die loper alleen met plakstrips vastgezet? Werkt dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 22 maart 2015 @ 20:06:

Ik will eigenlijk alleen de trede doen, niet het stootbbord.

Dat kann met die antislipstrip van Flex volgens mij niet.Ja hoor, ik heb ze ook, en ook alleen de trede zelf, stootbord is gewoon geschilderd. Hele trap was ongeveer 250 euro inclusief lijm etc, maar heb de materialen wel gekocht op een 25% korting op alles dag (zijn er heel vaak, en voor dit soort dingende moeite waard).
Heb jij het zelf gedaan nausicaa?

Ik vond het er op het filmpje best makkelijk eruitzien.

Dus mss moet ik man en dochter een keer een dag weg sturen en dan gaan 'prutsen'

(en even wachten op een kortingsdag)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zou ik echt doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader.... Die overigens heel handig is, en het op zich nog best een klus vond. Het is prima gelukt, maar het kost je wel even wat tijd.
quote:lientjes schreef op 22 maart 2015 @ 21:24:

[...]





Heb je die loper alleen met plakstrips vastgezet? Werkt dat?Het zit er inmiddels drie jaar op, zonder problemen. Ideaal
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de trappen geschuurd en opnieuw gelakt... en laten vrezen met antislipstrips erin.

Het was een behoorlijke klus, het is een oud huis. Traprenovatie vonden wij lelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven