inrichting van huis

21-10-2014 22:46 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!



Sinds afgelopen februari woon ik op mezelf in een zee container. Ja, dat klinkt misschien gek maar het is na mij idee het beste oplossing voor studenten! Alles lekker voor je zelf en ook in het centrum, perfect. Alleen waar ik echt tegen aanloop is de inrichting.. het heeft witte platen als muren, hele lichte laminaat en niet geweldige lichtinval. Ik kan dus niks aan de muren hangen, wat het erg lastig maakt. Verder is het 27 vierkante meter en is het echt een container, rechthoekig van vorm. Ik heb geen idee hoe ik mijn huisje met deze een warme tint kan geven. Ik heb nu witte en bruin gekleurde meubels en een grijze Slaap bank. Mijn spullen zijn wit, grijs en een paar accenten zijn roze. Ik wil niet teveel kleuren in mijn huis, maar het moet wel iets warmer worden. Heeft iemand tips, hoe ik mijn huisje een warme tint kan geven?



Liefs lisa
Alle reacties Link kopieren
Oeh vroeger hadden ze een topic op Fok van allemaal mensen die in z'n container woonden. Daar stonden hele leuke inrichtings ideeën bij.
Wie denkt Einstein wel niet dat hij is?? Die is helemaal retro-retro
Alle reacties Link kopieren
quote:paresseuse schreef op 21 oktober 2014 @ 23:48:

Wie denkt Einstein wel niet dat hij is?? Die is helemaal retro-retro





Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Oh en in jouw kleurtonen: schapenvachtjes zijn ook geweldig voor meer warmte Echt, ik heb sinds ik met manlief samenwoon schapenvachtjes in huis, en ik vind ze nu helemaal geweldig.



Verder vind ik vooral hele leuke dingen langskomen
Voor degene die het vroeg: er zit een badkamer en keukentje ingebouwd. Het is dus een studio en je hebt alles voor jezelf. Maar door de vorm, weinig lichtinval en gipsen muren, is het niet vanzelfsprekend op een leuke manier in te delen.



TO, misschien een kleed op de vloer? Dat is al gezelliger. En de muren (gedeeltelijk) een kleurtje geven, zoals bijv. alleen de onderkant of een 'band' van kleur. Iets ophangen mag vaak wel, als je het bij vertrek maar weer netjes dicht maakt. Omdat het dunne gipsplaten muurtjes zijn, heb je holle wand pluggen nodig (en ik zou niet iets héél zwaar ophangen).
Alle reacties Link kopieren
Groen is ook warm :



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oranje schijnt met een lichtinval zoals bij jou in huis ook een warmere sfeer te creëren.



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
zowieso een kleed op de vloer, posters, muurstickers of een leuke ''doek'' tegen de wand ophangen. Planten, bloemen(evt neppe). gekleurde vazen, leuke dozen waar je spullen in kunt beware
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-03-2015 14:16
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelies_wonen schreef op 20 maart 2015 @ 16:09:

Ik....

Rot op met je spam.



Ik heb zelf in zo'n container gewoond en best veel leuke inrichtingen gezien. Ik zou alleen niet al te donkere spullen erin zetten, ivm de geringe lichtinval. Wel zou ik duidelijke keuzes maken mbt je echt belangrijk vindt, want en een bureau, tafel en bank en bed wordt erg krapjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven