Meiden Amsterdam 25-35 jaar

19-11-2014 09:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik ben 28, recent weer single en ik werk in de zorg. In mijn vrije tijd loop ik graag /veel hard, kook ik graag maar eet het nóg liever op, cabaret, bios, strand, ga ik graag naar festivals (deephouse/techhouse/techno), een drankje doen, uit eten en op vakantie:-) . Ik heb alleen bij mijn huidige vriendinnen het probleem dat ik ze vaak 3 weken van te voren moet reserveren. Veel maar wat oppervlakkige vriendschappen terwijl ik juist heel erg van gezelligheid hou. Urenlang kletsen over van alles en nog wat. Lijkt me leuk om wat nieuwe vriendinnen te maken om een ongedwongen vriendschap mee op te bouwen en om vooral heel veel lol mee te beleven! Stuur gerust een berichtje als je enthousiast wordt!

Trefwoorden; no-nonsense, veel (sarcastische) humor, lief, gezonde voeding, positiviteit, ondernemend, out of the box, sociaal, extravert, gezelligheid & spontaniteit.



Mijn email staat hieronder :-)



Groetjes
Nooit geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik herken veel in wat je zegt. Ik heb ook een relatie, maar blijf ook graag mijn eigen ding doen. Ik vind het leuk om spontaan af te spreken alleen merk dat dit de laatste moeilijk gaat met mensen, omdat ze vaak al iets hebben gepland of te druk hebben met werk of studie. Ik vind het leuk om wat te drinken in de stad of wat te eten, bios, sporten etc.



Misschien is het een leuk idee om met een groepje af te spreken. Mijn email is mel.amsterdam@hotmail.com
-
Hi Maca en Anne,



Heel herkenbaar! Iedereen altijd volgepland Anne ik ga je een mailtje sturen!



xx
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Mijn emailadres is vivahilversum@hotmail.com ;)
Nooit geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Up!
Nooit geschoten is altijd mis!
Hi,



Voor mij ook heel herkenbaar.. Ga je een mailtje sturen.



Greezz
Hey! Ik stuur je ook even een berichtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven