Spontane nuchtere meiden gezocht omgeving Amsterdam

06-02-2015 21:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben Lieke, 34 jaar en vorig jaar, samen met vriend, verhuisd naar Amsterdam, echter heb ik nog totaal geen sociale contacten opgedaan. Zou graag in contact komen met leuke meiden om samen te lunchen, te borrelen, bioscoopje te pakken, wijntje (of meer), te lachen, strand, musea, you name it. Gewoon dus om van de leuke dingen des levens te genieten. Mocht jij ook een soortgelijk maatje zoeken? Of op zoek zijn naar een leuk groepje om af en toe mee af te spreken? Neem dan gewoon even contact op, dan spreken we wat af! Groetjes, Lieke
Je zou je ook aan kunnen melden bij NMLK (nieuwe mensen leren kennen). Die organiseren van allerlei activiteiten en zeker in Amsterdam en omgeving. Je kunt je inschrijven op activiteiten en zo leer je nieuwe mensen kennen EN ook nog eens mensen met dezelfde interesses.

http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/portal.php
Alle reacties Link kopieren
Hey Lieke, ik woon ook in Amsterdam, 34 jaar, lat-relatie en binnen Amsterdam wel wat contacten, maar doordat ik druk was met studie en werk geen tijd (en zin) om anderen te ontmoeten. Ik probeerde je een privé bericht te sturen maar dat lukte niet, óf de optie is er nog niet óf het kan niet als je mobiel forumt . Misschien lukt het jou? Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort met een gezellig clubje in Amsterdam afspreken?



In het kort even iets over mijzelf bijna 37 jaar en ik woon in Amsterdam Oost samen met mijn vriend en 2 poezen. Naast mijn drukke baan bij een bank onderhoud ik een tuintje van een oudere dame, iets voor een ander doen vind ik belangrijk.



Ik zoek altijd naar de combi de voordelen van een geweldige stad als Amsterdam (theater, festivals, kroegjes, terrasjes, restaurantjes) en de natuur (het geweldige uitzicht vanuit ons huis over t water, heerlijk varen door of rond Amsterdam, mooie fietstochten ten noorden van Amsterdam bijvoorbeeld.) Of gewoon weekendje weg wandelen/fietsen/strand. Ook op vakantie geniet ik van natuur in de bergen, nationale parken, veel wandelen, skien.



Ik ben opzoek naar vriendinnen die net als ik een brede kijk op de wereld hebben, ondernemend zijn en positief ingesteld om samen leuke dingen te ondernemen.
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier, laat ik met iets concreets komen hopelijk werkt dat.



Wie gaat er zondag 1 maart vanaf 4 uur mee borrelen bij Brouwerij het IJ in Oost? Ik post dit berichtje op meerdere topics en hoop zo een leuk clubje bij elkaar te krijgen.



Wie heeft er tips voor meer actieve forums en concrete ontmoetingen?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hi Lieke,



Leuke oproep. Kan je alleen geen privé bericht sturen.
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieke, ik wilde tippen over een meeting zondag a.s 16.00u. bij pllek in adam een aantal meiden die opt forum hebben gereageerd komen dan ook. Waaronder essie van bovenstaande bericht en ik
Alle reacties Link kopieren
Hai Ladies ik heb even op de verschillende topics rond gekeken en als ik me niet vergis komen de volgende meiden as zondag 4 uur naar Pllek toe:

Smelgje81

Amsterdamenzo

Dedetje

Tessrvs misschien

Voorheen



Heel toepasselijk ik neem een Viva mee en die leg ik op tafel zodat jullie weten waar we verzamelen en desnoods wapper ik een paar keer in de lucht met de Viva (hopelijk is er dan wel plek bij Pllek). En mocht er geen tafel vrij zijn dan post is wel een bericht op het forum waar ik wel zit.



MOCHTEN ER NOG MEER MEIDEN AANSLUITEN, LET ME KNOW.
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Haha creative oplossing xxx
Alle reacties Link kopieren
We zijn al met zn 7en zondag gezellig
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi gisteren een hele geslaagde avond in Hannekes Boom en Vapiano's met 4 meiden (meeste tussen 33 en 37 jaar). Dus we gaan zeker weer afspreken. Mocht je aan willen sluiten en op de hoogte willen blijven van nieuwe data stuur dan een email naar lekkervaakweg@outlook.com zodat je ook een mailtje krijgt.



Let op, als je je aanmeld geef je ook gelijk toestemming om je mailadres te delen met de groep.



Groetjes

Essie
Pluk de dag, geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven