Gek op toilet pimpen!

25-03-2015 16:37 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar verander ik mijn toilet wel weer. Een nieuw fleurig kleurtje en nog wat leuke spulletjes erbij en ik ben weer helemaal blij haha :P



Vandaag was het weer zover. Het kleurtje is Celadon geworden, soort groenige kleur. Daarbij steigerhouten plankjes met kaarsjes erop met dezelfde kleur, grijze en witte. Met paar leuke handdoekjes opgerold.



Dit idee lijkt erop alleen met andere accessoires, gekocht bij xenos :D

http://www.interieurinspi ... 014/10/steigerhout-wc.jpg



En een pimpie wc-bril met een houten hartje

http://www.detoseats.nl/s ... se-toiletbril-boomschors/



Hoe ziet jou toilet eruit?? show me
Fotogalerij
Wow jaarlijks? Ik sta wel bekend als verbouw-fanaat (keuken, badkamer, tuin etc), maar onze wc is al jaren hetzelfde. Neutrale tegeltjes, kastje voor de wc-rollen en een kalender. Best saai eigenlijk, misschien moet ik daar maar eens iets aan doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:Sjors007 schreef op 25 maart 2015 @ 16:45:

Wow jaarlijks? Ik sta wel bekend als verbouw-fanaat (keuken, badkamer, tuin etc), maar onze wc is al jaren hetzelfde. Neutrale tegeltjes, kastje voor de wc-rollen en een kalender. Best saai eigenlijk, misschien moet ik daar maar eens iets aan doen....Ik zeg doen haha, het kost niet perse veel tijd of geld en daarom is het zo leuk
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die plankjes wel heel leuk!



Zelf heb ik een hele saaie doorsnee wc...

Enige is dat we aan de deur allemaal foto's hebben geplakt van vakanties en feestjes...



Uhm, toch maar eens over na gaan gedenken!
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Mijn toilet ziet er vrij neutraal uit. Gemarmerde tegels, bijpassend sanitair, bijpassende handdoeken, enz. Mijn toilet hoeft geen kermistent te zijn. Soms kom ik bij mensen die het hele toilet hebben opgeleukt met allerlei frutsels en fratsels op plankjes aan de muur, huisjes met kaarsjes erin, droogbloemen, en noem maar op, en dat alles onder een dikke laag stof, want ze vergeten dan dat die frutsels en fratsels en plankjes met spulletjes erop ook gewoon elke week even afgestoft moeten worden of een sopje moeten krijgen. Ieder zijn meug, maar geef mij dan maar mijn neutrale maar wel schone toilet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Fouter is er toch niet?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 maart 2015 @ 17:28:

[afbeelding] Fouter is er toch niet? Ow, ja zeker! Wat dacht je van een lekker zacht kussentje... lol



life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
Het originele graniet op de vloer, mos groene metro tegels met zwarte bies.

witte pot met bakeliet bril.

Is al zo 70 jaar oud dus ik ben niet van plan er iets aan te veranderen.

Nou ja de pot en bril is niet zo oud natuurlijk 😊.



Om eerlijk te zijn vind ik je 1e foto erg leuk, maar die wc bril vind ik echt niet zo heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die wcbril geweldig!! Onze wc moet opgeknapt worden, dus ik ga hem in gedachten houden. En wie weet krijg ik hier nog meer leuke tips.
Alle reacties Link kopieren
De bovenste foto is leuk! Had ik toevallig vandaag gepind op Pinterest. Stoer die balken!

De toiletbril is mij teveel 'brocante'...
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 25 maart 2015 @ 17:25:

Mijn toilet ziet er vrij neutraal uit. Gemarmerde tegels, bijpassend sanitair, bijpassende handdoeken, enz. Mijn toilet hoeft geen kermistent te zijn. Soms kom ik bij mensen die het hele toilet hebben opgeleukt met allerlei frutsels en fratsels op plankjes aan de muur, huisjes met kaarsjes erin, droogbloemen, en noem maar op, en dat alles onder een dikke laag stof, want ze vergeten dan dat die frutsels en fratsels en plankjes met spulletjes erop ook gewoon elke week even afgestoft moeten worden of een sopje moeten krijgen. Ieder zijn meug, maar geef mij dan maar mijn neutrale maar wel schone toilet.



Brrr ja, van die toiletten waar je je blote kont nog niet kan keren of er kletteren van alle kanten lijstjes, bloemen en zeepblokjes op de grond

Ik kan best genieten van een fraai poephok hoor. Maar thuis heb ik 'm graag saai.
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 25 maart 2015 @ 18:05:

[...]

Ow, ja zeker! Wat dacht je van een lekker zacht kussentje... lol



[img]http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/2037 ... b-font.jpg[/img]Oehh lekker warm hhaha, alleen moeten de mannen wel gaan zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven