Complottheorieën

30-01-2015 11:08 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, de complotdenkers hebben weer iets om dagenlang over te soebatten. Op Twitter en FB wemelt het van de vage verhalen en foto's. Na de aanslagen in Parijs gebeurde het en ook nu een verwarde knul wat nederlandse zenders platlegde, wordt er alweer geroepen dat alles in scene is gezet.



Volgens mij zijn complotdenkers bang voor de waarheid.



Welke complottheoriën hebben jullie? En heb je ook theorieën over complottheorieën?
had ik jullie het mysterie v lekkende darm al uit de doeken gedaan? hoe kon ik het vergeten. Het is nml zo, dat alle klachten niet nader omschreven, een lekkende darm zouden zijn. Dat een echt lekkende darm a niet kan en b je dood zal betekenen, daar doet men niet aan bij WP, nee, je moet gewoon een anti schimmel dieet tot je nemen, veel pillen van de holistische natuurdokter slikken en vlees eten. En als je niet geneest, dan is dat je eigen schuld en doe je niet hard genoeg je best.
ik ken ze ook, de mensen die de klok hebben horen luiden maar geen flauw benul hebben waar die takke klepel nou eigenlijk hangt. Dan verkondigen ze semi intelligent,want ja, dat ben je natuurlijk als di hard antroposoof, dat je net een klein mazelen epidemietje hebt overleeft en dat je kinderen weer effe flink weerstand hebben opgebouwd. Dat die oudste chronisch ondervoed is en een ernstig ijzer gebrek, en die kinderen buitenshuis zich vol laten lopen met suikers en non stop op internet zitten omdat er thuis geen wifi is, dat zegt ze er niet bij. Dat weet ze waarschijnlijk niet eens.

Nee want de vereniging kritisch prikken weet het beter.

Geen baarmoederhalsprik ook voor haar bloedje die bij mijn bloedje in de klas zit.Wij deden daar toch ook niet aan, werd er welhaast samenzweerderig gevraagd. Nou wel dus. Ik wil voor mijn kind seksueel actief wordt voorkomen dat het hpv virus op latere leeftijd voor ellende gaat zorgen en ik vertrouw het rivm ( oh boy, dat ik dat zomaar durf te zeggen en publiek, please verketter mij niet) en de wetenschap en geen een of andere vage niet onderbouwde site vol met stemmingmakerij en leugens.Sorry dat ik het zeggen moet, maar ipv intelligent vind ik dit soort mensen vooral heel dom. Onwetend. Foutief idealistisch. Selectief lezend. Denkend lekker alternatief en slim bezig te zijn terwijl ze dus eigenlijk onze kinderen in gevaar brengen.Onze baby's die nog niet geent zijn omdat ze te jong zijn. Ze claimen dat de ziektes toch al amper meer bestaan, en vergeten dat dat allemaal dankzij de inentingen is.

En nee: je krijt geen autisme van inentingen, en al het andere wat die zelfverklaarde charlantans beweren is ook niet wetenschappelijk onderbouwd en of bewezen. Google eens de andere kant op voor de echte waarheid.



Ik vind dit soort mensen echt creepy. Soort van sektarisch achtige mensen.Het lijkt verhip veel op een religie en zie ons eens verheven en beter bezig zijn dan de rest.



Puge.
Alle reacties Link kopieren
Lees dus en oordeel zelf ( wel effe echt doen svp, ik beloof je, het is de moeite waard :-) )



De rest mogen jullie zelf gaan ontdekken en lezen. Maar pas op: je bent er wel even zoet mee. En: je wilt je na het eerste topic al aanmelden om in godsnaam deze mafkezen some sense in te praten.



Ow goody, vergeet ik zomaar wat puntjes in alle consternatie.





En zo ben je als intelligente anti complotter er nog meer mee bezig dan de complotter zelf.



“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Echt he :-)



Sorry
Alle reacties Link kopieren
Ook de vliegramp met Germanwings doet weer veel aluhoedjes uit hun holen kruipen

http://www.dagelijksestan ... -iedereen-zichzelf-stelt/
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:oudebaas schreef op 26 maart 2015 @ 16:19:

Ook de vliegramp met Germanwings doet weer veel aluhoedjes uit hun holen kruipen

http://www.dagelijksestan ... -iedereen-zichzelf-stelt/Dit lijkt me meer een anti-moslimsite. 'Echte' complotters 'geloven niet' in ISIS. Die vinden ISIS juist een complot en denken bij deze crash eerder aan hele andere samenzweringen - als ze er al een complot in zien.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven