Parijs/Disneyland reisgenootje

19-03-2015 23:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elk jaar ga ik naar Disneyland Parijs en Parijs zelf, vorig jaar is Disney er niet van gekomen, en aankomend jaar mis ik iemand die met me mee kan. Ben je gek op Parijs, of wil je eens graag naar Parijs, en spreekt Disney je ook aan, dan lees ik je graag! De periode waarin ik graag zou willen gaan is Mei/Juni.



En misschien volgen er nog wel meerdere stedentrips samen!!
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog voorkeuren, of ga je met iedereen mee?
Alle reacties Link kopieren
Ben je man, vrouw en wat is je leeftijd?

Wie zoek je?



Parijs vind ik leuk disney niet
Niet in je uppie? Ik doe in mijn eentje een dagje Disney eind mei, heerlijk!

En anders hoop ik dat je snel iemand vindt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw. 30 jaar. Ik zoek een gezellig reisgenootje, die net als ik nieuwsgierig is, en van elk klein ding, groots kan genieten. Ik ben geen planner, dat omdat ik met een gezondheid kamp die erg onvoorspelbaar per dag kan zijn. Ik laat me met de dag meenemen en voeren.



Man of vrouw, doesn't mind, humor en bepaalde overeenkomsten wel van belang.



Oh wow Olivia, ik heb het veelal overwogen, nog nooit gedaan. Doe jij dit vaker?
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een PB.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
@Galileo Ik heb je berichtje gisteren gelezen, wilde er dus nu op reageren maar hij staat niet meer in mijn prive berichten, en hij geeft wel 1 privé bericht aan. Zou je 'm nog een keertje kunnen sturen, mits je 'm zelf nog hebt!
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals verstuurd knuffelaappie. Ik had hem nog.
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
Ik wil best eens een x een drankje in Parijs of Disney doen hoor.

(P.s ik werk in Disney)
Knuffelaapie, nog nooit gedaan, wel in mijn uppie op vakantie geweest enzo maar nog geen Disney. Zal vast raar aangekeken worden maar dat maakt me niet uit ;) hopelijk volgende keer 2-3 dagen alleen.

Al aanmeldingen gehad?
Ik moet zeggen.. Als ik geen kinderen had gehad had ik me ook wel aangemeld. Je kunt nooit teveel Disney hebben
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg mensen die in hun uppie naar Disney gaan. Krijg er genoeg bij de receptie
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heeel benieuwd Olivia hoe jij het in je uppie gaat ervaren! Joh, ik zou je niet raar aankijken hoor, zeker niet. Het is natuurlijk wel een gevoel van vrijheid die je dan hebt. Hoeft naar niemand te kijken dan alleen naar jezelf. Ik vind daarom shoppen in me uppie ook vaak heel fijn! Parijs staat zoiezo op de planning om dit een keer alleen te doen. Je ziet het steeds vaker, dus absoluut geen vreemde eend in de bijt!



Dat was superleuk geweest! Ik ben ook zoooo gek op Disney. Je bent in een totaal andere wereld.



@ disney1 Ohhhhhhhh jij heb een droombaan hihi! Ik beloof dat wanneer ik er ben, ik je op zoek en we een drankje doen, deal? Werk je alleen de zomers?



@Galileo Ja hoor, ik heb je Pb en zonet gereageerd!
Dancing in the rain!
Alle reacties Link kopieren
Eeeh nee ik werk er al 6 jaar voor vast. ;) Stuur maar een pb als je komt
Alle reacties Link kopieren
Hey knuffelaapje!

Ik ben ook een Disney fan en ondanks mijn 29 jaar probeer ik nog steeds zo vaak mogelijk te gaan dus ik heb wel interesse.

Je kunt me evt mailen op schatjuh1985@hotmail.com



Groetjes Wendy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven