Baby- en Kinderkleding deel V

18-11-2014 12:20 2976 berichten
Hoog tijd voor een nieuw topic 'Baby- en Kinderkleding' Hier vind je alles op het gebied van baby- en kindermode. Vraag om advies, geef tips of show je nieuwste aankopen!

Vaste meeschrijfsters in dit topic zijn:

annavanandelledochter maat 116/122Bengeliezoon maat 98babyzoon op komst!Bubbelwijndochter

maat 134/140dochter

maat 122/128Desperate Housewivedochter feb. 2012

maat 104/110Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 104/110googlettezoon mrt. 2012

maat 98/104dochter feb. 2014

maat 80Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 104/110Lemoos2zoon okt. 2010

maat 104/110Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80modus_zoon maat 104zoon maat 86Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 86/92queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 86/92rendier87zoon maat 80/86baby op komst maatje newbornsiska74zoon sept. 2014

maat 80Sorendezoon aug. 2014

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98

Klik hier voor deel VI: Baby- en Kinderkleding deel VI
Alle reacties Link kopieren
o wat erg iedereen denkt mee, ik ga gewoon door met spitten in het topic en het vorige ik moet en zo het vinden. Dank jullie wel voor de moeite
Geen idee, dit kan ik nog vinden. Ik denk alleen dat je buiten het seizoen zit. Webshops verkopen geen wintervesten meer.

Merken die het eventueel zouden kunnen zijn:

Smafolk

Danefae

Maxomorra

Duns

Polarn o Pyret

Lindex (maar is niet duur)

Ej sikke lej

Albakid

Name it (maar ook niet zo duur)

En ook gevoerde/ borgvesten, maar niet Scandinavisch:

Z8

Tumble n Dry

Sevenoneseven

Petrol Industries

Kik kid

Billy & Lilly

Tommy Hilfiger
Hee Knor!

Hoe gaat het ermee?? Ik kan je ook niet verder helpen met je vraag helaas.
Als het goed is komen de toms vandaag! Ben benieuwd hoop dat ze goed passen! Zit echt een groot verschil in de ene 26 of de andere. H&M past ze nu prima maat 26, maar die van next zijn weer veel te groot nog. En van de teva's heb ik nu 25 en nog ruimte over...
Ja gek is dat he die verschillen. Ik had voor de zomer nog twee paar sandalen liggen in maat 25. Een paar van Unisa, dat is echt aan de krappe kant en een paar van Orange Babies waarin ze nog genoeg ruimte heeft voor een hele zomer.

Heb sowieso nog een hele voorraad schoenen liggen die van mijn nichtje zijn geweest, zij is tien maanden ouder dan lotje maar leeft op grote voet. Tot nu toe is ze overal zo snel uitgegroeid en schoonzus koopt veel en goede schoenen, dat ze allemaal nog helemaal netjes zijn. Pas ook weer een hele grote zak kleding gehad. Ik vind dat altijd zo handig en leuk ook omdat er vaak dingen bij zijn die ik zelf misschien niet zo snel zou kopen maar die wel echt leuk zijn. Compenseert gelijk ook een beetje voor de dure NinniVi kleertjes die ik dit seizoen heb gekocht. Dochtertje is echt smalletjes en de kleuren van dit seizoen staan haar zo leuk, jammer dat het zo duur is. Ik merk bij mezelf dat ik soms echt een bepaalde collectie van een bepaald merk helemaal leuk kan vinden, had ik deze winter met Mimpi en nu dus NinniVi. Nouja je kan maar een hobby hebben.
if we all light up, we can scare away the dark...
Oja goede tip trouwens nog DH van die H&M actie shirt+broek voor een tientje. Heb twee setjes voor zoon en twee setjes voor dochter besteld. Welke maat heb jij genomen voor je meisje? Ik heb de t-shirts in 110/116 gedaan en de broeken 104 anders ben ik bang dat ze veel te wijd gaan zijn.
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik baal een beetje..

Hadballerinas voor dochter gehaald, Samen met haar gepast. Wou ze persee vandaag aan. Maar nu vind ze ze ineens te strak zitten.

Ik ga straks nog wel even rustig met haar passen en anders maar terug naar de winkel.

De Toms iets te ruim nog, maar ze kan er wel de hele zomer op door!

Tatli : hier hetzelfde, shirtje in 110/116 en broek 104 ik vind een shirtje in een maatje groter nooit zo erg.

Ik kwam er wel achter dat ik geen t-shirts meer nodig heb voor komende zomer

Vandaag trouwens nog iets leips op de webshop van v&d. Zat te kijken voor dekbedovertrekken. Bovenaan geklikt op 2-persoons, dus ik ga er vanuit dat ik alleen die te zien krijg. Zie een mooie in de sale en daar staat bij, vanaf 89,95 29,00. Dat laatste bedrag in rood, is nl uit de folder. Dus ik dacht, dat is een mooie aanbieding!! Klik ik verder, blijkt die 89,95 de originele prijs van de 2-persoons te zijn en die 29,00 de actieprijs van een 1-persoons! Ligt het aan mij of is dit gewoon misleidend? Ze combineren nu prijzen van 2 verschillende producten en dat was dus bij alle overtrekken zo...ik heb uiteraard niks besteld.
Knorretje, ik denk dat ik dat was. (weet het niet meer zeker) Dat waren toen vesten van Billy en Lilly. Toen al in de uitverkoop, vandaar leuk geprijsd. Nu staan ze niet meer op de webshop, want de nieuwe collectie is er nu. Maar als je op Marktplaats kijkt, en zoekt op vest Billy en Lilly zie je er een heel stel staan. Misschien staat ie daar tussen en kan je wat gerichter zoeken.
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 15:43:

[afbeelding]

De Toms iets te ruim nog, maar ze kan er wel de hele zomer op door!

Tatli : hier hetzelfde, shirtje in 110/116 en broek 104 ik vind een shirtje in een maatje groter nooit zo erg.

Ik kwam er wel achter dat ik geen t-shirts meer nodig heb voor komende zomer

[afbeelding]

Daar houd ik je aan DH Wedden dat je nog wel een leuk shirtje tegenkomt?

Ik ben trouwens niet veel beter hoor. Jongste heeft 25 zomerjurkjes en 30 leggings. Hierbij beloof ik dat ik geen jurkjes meer voor haar ga kopen.
Haha! Ik ga vast nog wl wat tegenkomen ja ik zie echt vaak leuke t-shirtjes. En dan kom ik thuis en staart die stapel me weer aan...en groeit hij gestaag
Ik heb hetzelfde met t-shirts..... Veel te veel. En te veel korte broeken, zomerjassen en sokken..... Alleen lange broeken zijn er in verhouding wat weinig.....
DH, volgens mij vallen de Toms wel relatief breed, of lijkt dat Maar zo?
Ik heb 40 t-shirts (korte mouwen) voor de zomer... Mag ook echt niks meer erbij kopen...
40! Jij hebt gewonnen!
Erg hè, het zijn wel twee maten (86 en 92) en ik hoop met de 92 volgend jaar ook nog te kunnen doen.. Maar toch. Wel veel.
Nou vooruit 20 per maat is te doen. :-dNog niet weinig natuurlijk, maar ik denk dat ik tegen de tijd dat het echt zomer is, ook wel zoiets heb.

Met 2 dochters heb ik dus 60 leggings liggen. Zeg ¤3 per stuk, zit ik op ¤180 aan alleen leggings. Nou doe ik daar wel meerdere jaren mee, zeker met 2 meiden, maar toch deed het wel een beetje zeer toen ik dat had uitgerekend.

Gelukkig neemt oma vaak sokken en ondergoed en pyjama's mee, dat scheelt dan wel weer.
quote:annavanandelle schreef op 26 maart 2015 @ 19:30:

DH, volgens mij vallen de Toms wel relatief breed, of lijkt dat Maar zo?Nee, ze vallen idd breed. En het is natuurlijk stof, dus dat geeft ook niet zo veel steun aan de zijkant van de voet. Dochter heeft hier geen problemen mee, maar met smalle voetjes is het niks.
En zou er iemand even zijn mening kunnen geven over mijn post van de v&d webshop? hij is een beetje ondergesneeuwd denk ik. ik ben benieuwd of ik nou zo raar denk of dat v&d idd misleidend is op hun website
Een snelle inventarisatie leert mij dat ik in doos 1 30 t Shirts heb.

Ik mag dus ook geen Shirts Meer kopen want er liggen ook nog een aantal in haar kast en ik heb nog een 2e voorraadsdoos.

Dus.... ik ga de frozen slofjes bestellen. Die heb ik nog niet in haar huidige maat.

En ik ga nwe eetkamerstoelen bestellen. Nu nog een vloer uitzoeken

Oh en DH, belachelijk van de VD
De t-shirt-branche verdient iig goed aan ons succes met zoeken Anna! Ik vind meubels uitzoeken altijd zo leuk om te doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven