Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 26 maart 2015 @ 18:41:

O ja al die mensen die erge berichten gaan delen want tja we hebben allemaal geen Nu.nl en twitter waar we de ellende uit de wereld kunnen zien.Nou dat dus. Als het iets is van media die ik normaal niet lees, dan gaat het nog (iets leuks over boer Bertie van Omroep Zeeland of zo. Want ik lees geen Omroep Zeeland). Maar wereldnieuws delen?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
God ik las een (gedeelde) post op fb van iemand die helemaal emotioneel van de crash werd. Eerst moest ik me door een ellenlang, niet ter zake doend verhaal heenworstelen over zijn werk en de douche en toen kwam het hoge woord eruit: hij kende een van de slachtoffers want die had hij jaren geleden op vakantie ontmoet. Hij had haar op zijn fb maar sprak haar verder nooit maar goh het greep hem toch wel aan. (Sure)
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar dat heb ik zelf ook wel eens gehad. Ik ken via via iemand die in Apeldoorn is omgekomen toen en dat deed me een stuk meer dan ik had verwacht. Ik heb dat niet op Facebook gezet, maar het 'rare' gevoel snap ik wel.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat dat een gezicht aan de slachtoffers kan geven. En als het iemand op je facebook is, is het wel een bekende. Ik vind het van mezelf dan weer raar dat IK er ook emotioneel van word. Zeker van zo'n hele schoolklas, die gewoon ineens weg is.



Zo'n bericht 'liken' vind ik echt heel raar., maar die discussie is hier al eerder gevoerd, geloof ik
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 26 maart 2015 @ 19:08:

Ik denk wel dat dat een gezicht aan de slachtoffers kan geven. En als het iemand op je facebook is, is het wel een bekende. Ik vind het van mezelf dan weer raar dat IK er ook emotioneel van word. Zeker van zo'n hele schoolklas, die gewoon ineens weg is.



Zo'n bericht 'liken' vind ik echt heel raar., maar die discussie is hier al eerder gevoerd, geloof ik



Ik word ook wat emotioneel van dat soort berichten. Niet overdreven en huilen maar het doet me wel wat.

Zeker nu ik lees dat de co piloot zelfmoord wilde plegen. Ik word daar dan zo boos van, eikel en egoist om zoveel mensen mee te nemen. Had het dan lekker alleen gedaan.

Dit is gewoon massamoord.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Het grijpt mij ook aan. Ook al kende ik niemand van die vlucht. Gewoon door een conbinatie van factoren. De schoolklas, de zinloosheid ervan, het feit dat het dichtbij is.



Dat vind ik menselijk en zeker niet raar.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Weet je, ik snap heus wel dat FB niet alleen maar voor de leuk is . En dat je persoonlijk je woede of onmacht in een berichtje verwoord daar kan ik nog inkomen.



Maar ik heb er dus ook van die -sorry- opperkneuzen bij zitten die alleen maar het nieuwsbericht delen. Zonder er zelf wat over te zeggen. Wat denken die Sjappies dan vraag ik me af. Dat mijn nu.nl stuk is en ik onder een steen leef ????
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:MadameQetesh schreef op 26 maart 2015 @ 19:36:

[...]





Ik word ook wat emotioneel van dat soort berichten. Niet overdreven en huilen maar het doet me wel wat.

Zeker nu ik lees dat de co piloot zelfmoord wilde plegen. Ik word daar dan zo boos van, eikel en egoist om zoveel mensen mee te nemen. Had het dan lekker alleen gedaan.

Dit is gewoon massamoord.



Nou dat dus.

Van de MH17 ramp werd ik wel emotioneel, zeker toen ik de volgende dag de krant las en dacht Jezus gewoon hele gezinnen in 1x van de aarde. Je zal achterblijven, dat greep me enorm aan. Ook uit ons dorp zijn 2 mensen omgekomen, ik kon ze alleen van gezicht maar het kwam wel even binnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het ook eigenlijk niet weten, sluit mezelf er nu van af. Het helpt niemand, dat ik ervan weet.



Maar ik ga ook geen berichten delen hierover. Geen kaarsjes of andere medelevenberichten. Dat voelt voor mij nep.
Later is nu
quote:boebezoebe schreef op 26 maart 2015 @ 18:55:

Oh, maar dat heb ik zelf ook wel eens gehad. Ik ken via via iemand die in Apeldoorn is omgekomen toen en dat deed me een stuk meer dan ik had verwacht. Ik heb dat niet op Facebook gezet, maar het 'rare' gevoel snap ik wel.Apeldoorn? Is daar ook al een vliegtuig neergestort?
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 26 maart 2015 @ 21:27:

[...]



Apeldoorn? Is daar ook al een vliegtuig neergestort?Wat met koninginnedag gebeurde bij de naald. In 2009.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 26 maart 2015 @ 18:16:

[...]





Waarom plaats je zoiets op Facebook?

Mensen lezen zelf de berichten, dat hoef jij toch niet op je Facebook te plaatsen? Jij vindt een 'like' hierop raar, maar ik snap niet dat je het post.Waarom wordt er een topic over geopend op het Viva forum? Zo kun je aan de gang blijven. En fyi, ik plaats zo iets om aan te geven dat ik het vreselijk vind dat dit is gebeurd. Daarvind je ongetwijfeld ook weer wat van dus kom maar.
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Nou, back on topic maar weer!



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 27 maart 2015 @ 21:57:

Nou, back on topic maar weer!



[afbeelding] mag ik een teiltje.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
'huilen jou tranen'??
Wat een draak van en tekst Male
Alle reacties Link kopieren
hahah huilen jou tranen ..



Ook van die mensen die een dramatische tekst proberen te plaatsen. Zo van "wat een rotdag, had het me anders voorgesteld." Om vervolgens reacties te krijgen met "wat is er" En dat dan niet op Facebook zetten maar zeggen "oh niks, app je wel even'





r a a r
Alle reacties Link kopieren
Prachtig tegeltje Male!
quote:takkentrol schreef op 27 maart 2015 @ 10:59:

[...]





Waarom wordt er een topic over geopend op het Viva forum? Zo kun je aan de gang blijven. En fyi, ik plaats zo iets om aan te geven dat ik het vreselijk vind dat dit is gebeurd. Daarvind je ongetwijfeld ook weer wat van dus kom maar.



Inderdaad zeikerd. Ik vind het aandachttrekkerij. En een 'zie mij eens meeleven' actie 'goed mens ben ik hè?'

Je bent zeker zo'n type dat het leed van de hele wereld op je schouders neemt?

Elke ramp komt op je Facebook voorbij.

Van vliegtuigrampen tot familiedrama's.

En wie weet zit er ook nog een 'maar ik kende de buurvrouw van de nicht van de vrouw van ...' opmerking bij?
Gister opvallend weinig 'het is vrijdag' plaatjes gezien. Maar dat kan vanwege de stroomstoring zijn geweest (wel veel geneuzel daarover)

Ik wacht met smart op de 'hoi zaterdag'plaatjes. Ik zou maar niet weten wat voor dag het is.

Ik moet trouwens gewoon werken dit weekend.
Alle reacties Link kopieren
Dit werd een tijdje geleden gedeeld, maar wel met de mededeling erbij dat het niet zijn mening was. Waarom deel je dan zo'n plaatje?



Alle reacties Link kopieren
Dat 'stemmen' plaatje vind ik dan wel weer een mooie
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren




Ik heb m niet gedeeld, slecht he
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 28 maart 2015 @ 09:42:

[img]https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55A9753D[/img]



Ik heb m niet gedeeld, slecht he Ben benieuwd hoe jij jezelf nog in de spiegel kan aankijken met al die zieken en doden op je geweten! Had je met één muisklik kunnen voorkomen, was dat nou zo veel gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg altijd de neiging bij dat soort plaatjes om te zeggen dat ik tegen de strijd tegen kanker ben. Maar ik kan me tot nu toe beheersen en negeer ze maar gewoon.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven