Mode & Beauty alle pijlers

Kledingadvies?

26-03-2015 21:58 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel moeite met kleren en nu het weer bijna lente/zomer is raak ik in paniek. Ik ben veel afgevallen en zit met los vel en striae. Blote benen en arme zijn geen optie ivm los vel en striae/overbeharing. Mouwen tot elleboog kan nog net wel. Verder heb ik ook los vel bij mijn rug/flanken, bovenbenen, buik en hangborsten.



Iemand kledingadvies voor iemand als mij, vooral als het heel warm weer is?
Mirror Mirror cant you See? What you Show is Killing Me
quote:nogsteedslelijk86 schreef op 26 maart 2015 @ 22:55:

[...]





Kan een vest over een maxi jurk? Vaak hebben ze geen mouwen of hele korte. Dan zou dat een goede optie zijn.Ja hoor, zeker een wat korter vest kan goed.



Of

Wat vind je van zoiets?

https://m.zalando.nl/naf- ... tomato-na521c0a5-g11.html



Deze vind ik wel leuk. Ook nog meer leuke te vinden hier;



https://m.zalando.nl/doro ... -green-dp521c0c8-m11.html
Heb je al eens overwogen een zwangerschapsboek te kopen met katoenen buikband? Kijk eens bij de h&m. Ook veel wijdere en luchtige kleding!

En leer je lijf dat zo veel slanker ja geworden te waarderen TO

Tot die tijd staat niks leuk
Bij de primark heb je goedkope bh's, in van die voorgevormde cups. Om de 1 of andere reden zitten die bij mij het beste. Wel even passen want het is goedkope massa productie. Ik heb er 4 in dezelfde maat, eentje precies hetzelfde bijgekocht maar die past dan niet. Dus dat is even opletten.

Kosten maar 5 euro.

Daar hebben ze trouwens ook hele fijne dunne stof spijkerbroeken tot grote maten. En een bepaald wijd model shirts met lange mouwen waar ik in mijn vrije tijd in woon, katoen en heel wijd.
quote:frambloosje schreef op 27 maart 2015 @ 07:24:

Heb je al eens overwogen een zwangerschapsboek te kopen met katoenen buikband? Kijk eens bij de h&m. Ook veel wijdere en luchtige kleding!

En leer je lijf dat zo veel slanker ja geworden te waarderen TO

Tot die tijd staat niks leuk



Oh en de hoge taille is er weer! En je kunt ook hele leuke broeken tot de enkel kopen deze zomer, skinny maar ook met wijde pijpen als je dat leuk vind.

Die hoge taille zit lekker vind ik, ik loop er met iets wijders en langers overheen. Dun bloesje erop klaar. Lengte kun je kijken wat mooi staat.
Alle reacties Link kopieren
Linnen. Valt lekker losjes en in de zomer heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips/ staan veel leuke dingen bij. Broeken kunnen wel maar dan met iets langers erover heen. Kortere tops en broeks staan echt niet ivm los vel bovenbenen.
Mirror Mirror cant you See? What you Show is Killing Me
quote:frambloosje schreef op 27 maart 2015 @ 07:24:

Heb je al eens overwogen een zwangerschapsboek te kopen met katoenen buikband? Kijk eens bij de h&m. Ook veel wijdere en luchtige kleding!

En leer je lijf dat zo veel slanker ja geworden te waarderen TO

Tot die tijd staat niks leuk



Helemaal mee eens!



To,al ben je niet volmaakt dan ben je nog steeds de moeite waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven