Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
ja glyce dat is niet leuk! maar wat goed van je!
Alle reacties Link kopieren
Beter dat ie me de volgende keer alle hoeken van de (hotel)kamer laat zien, want anders...
Investering in de lange termijn, Glyce, hoop ik voor je
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel het idee inderdaad, heb ook wel het idee dat hij er ook zo in staat; baalde dat we elkaar daardoor lang niet zien maar dit was eigenlijk ook wel heel belangrijk.

Nah, nog maar een paar weekjes wachten dan he?
Alle reacties Link kopieren
Dat wachten....soms zo frustrerend
Alle reacties Link kopieren
Ooooh jammer glyce!!!



Ik zit in stuiter modus..again ja! Date gepland....
En hop, alweer een date erbij... waarschijnlijk eenmalig, maar wie weet... Ik hoef me de komende weken niet te vervelen



Goed van je, Glyce. Thuis gaat altijd voor!



Wat een hoop leuke plannen hier ineens!
Alle reacties Link kopieren
Leuk vooruitzicht mok
Alle reacties Link kopieren
Leuk mok!!! Eenmalig kan ook leuk zijn toch...!
Jawel! Ik ken hem via via, we hebben in het verleden al een poosje gemaild. Wie weet wat eruit voortkomt... Maar eerst een heerlijk avondje Ben zo blij dat dat er weer eens van komt!
Alle reacties Link kopieren
Awesome plannen zijn awesome!

Zit er steeds meer over te denken om ook eens een keer iets eenmaligs te doen. For science ofzo? Omdat ik dat anders eigenlijk nooit doe. Maar misschien is het wel fakkin lekkah en mis ik iets omdat ik zo'n goody two shoes ben?!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een gekibbel hiero...



Iedereen veel plezier met de komende dates.



Weten jullie dat je anoniem online soa testen kan kopen? Ik ging erop Googelen en blijkt dat je ze gewoon thuisgestuurd kan krijgen en dan zelf kan testen.



Denk dat ik dat maar ga doen. Voor de zekerheid........ Niet dat ik klachten heb, en ik verdenk hem niet dat hij met meerderen gaat maar ja, toch voor de zekerheid..... En wat iemand hier ook zei; wie weet wat zijn vriendin uitspookt. De bitch, bluh ik mag haar niet
Ik heb er ooit eens een gekocht bij drogisterij.net
Maar zijn die dan wel betrouwbaar?
Ja, ze zijn wel betrouwbaar. Je neemt zelf een soort uitstrijkje en stuurt dat op. Een week later heb je resultaat. Maar het test niet op aids, dat kan alleen met bloedonderzoek.
Alle reacties Link kopieren
Van mijnggd.nl



Zelftest



Er zijn verschillende doe-het-zelf testen verkrijgbaar, onder andere voor hiv, syfilis en chlamydia. Ze zijn bedoeld als screening, verder onderzoek is nodig om te zien of er werkelijk een infectie is. Sommige testen kunnen een deel van de (beginnende) infecties missen. Ook zijn ze niet voor iedereen geschikt. Daarom raden wij het gebruiken van doe-het-zelf testen af.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook altijd door een echte arts/Artsassistente laten doen...want neem je wel de juiste cellen af met die swap! En inderdaad wat de ggd zegt, niet het beginstadium herkennen...juist dan is er voor een aantal soa's het voordeel dat het goed te behandelen is...
Alle reacties Link kopieren
Morge!



Hoe is het met iedereen hier? Was al een berichtje aan het tikken in deel 27. Zit mobiel, dus zag niet zo snel dat 'ie op slot zit.



Lange tijd niet geweest, druk met m'n werk en SF Las dat jullie het er over hadden laatst. Heel herkenbaar, die standaard (afgezaagde) berichtjes van mannen! Ik heb er tot nu toe een heel leuk contact aan overgehouden, binnenkort hebben we weer een hoteldate gepland



Ik ga nog even verder teruglezen en wat uitgebreider reageren!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die afterdatese dip...wat is dat toch? Ik heb er zelf ook wel lichtelijk last van, maar mannen lassen gewoon radiostilte in. Ik heb liever dat ze eerlijk zijn en zeggen laat me even met rust bijvoorbeeld.



Geen ervaring met (online) soatesten. Via een huisarts lijkt me persoonlijk het meest betrouwbaar.



Wat een hoteldates allemaal, nice

Hoeveel uur brengen jullie gemiddeld samen door? Ik moet zo lachen om de Receptioniste bij het uitchecken, vraag me dan altijd af wat ze zullen denken als ik daar met m'n rode hoofd sta af te rekenen
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde dat ik eerder van dit topic op het viva forum had afgeweten, wat fijn dat jullie je verhaal hier kwijt kunnen lijkt me.

Ook al is mijn minnaar-periode ten einde, ik wil toch graag nog even mijn verhaal doen, ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.



Ik heb vorig jaar een half jaar een nummer 2 gehad naast mijn nummer 1, dat was fantastisch! Nr 2 voelde als een thuiskomst, het ging van een vriendschap naar meer naar minnaars in korte tijd. Een half jaar lang heb ik een dubbelleven geleid, toen heb ik mezelf een spiegel voorgehouden en beseft dat dit was wat ik met nr 1 nooit kon hebben. Toen een punt achter mijn relatie gezet.

En wat was het toen nog zwaar, want nr 2 had ook een relatie en het leek er niet op dat hij die zou gaan verbreken. Zat ik daar met mijn verliefde, verscheurde hart, te ontkennen dat ik hoopte dat hij zijn relatie zou verbreken.

Zo vaak heb ik getwijfeld of ik het dan toch niet aan mijn beste vriendinnetjes zou vertellen, de hele waarheid, want ze wisten natuurlijk wel dat ik verliefd op hem was. Ze dachten alleen dat ik hem enkel via de whatsapp sprak en hem niet zag. Het voelde zo slecht om tegen iedereen te liegen. Maar het was het waard.



Toen hij een paar maanden later toch zijn relatie verbrak, wist ik niet of ik nu blij mocht/kon zijn.

Want het was nog niet klaar met de ingewikkeldheid. We wisten eigenlijk heel zeker dat we samen verder wilden, maar dat moet wel nog ingeweekt worden in de mensen om ons heen.
Hi Cowgirl, ik struikel een beetje over je 'het was het waard'. Ik heb ook tegen mijn ex gelogen toen ik een (weliswaar zeer korte maar toch) affaire had, ik heb geen seconde gedacht 'het was het waard'. Ik voel me nog steeds schuldig naar hem toe. Ja tuurlijk, de seks en de aandacht waren leuk, maar ik kan echt niet zeggen dat dat opweegt tegen het liegen en bedriegen.



Het siert je dat je jezelf een schop hebt gegeven en je nr 1 relatie goed onder de loep hebt genomen en er actie op hebt ondernomen. Weet je ex-nr 1 van je affaire? Ben je nu samen met je nr 2 of is dat nu nog steeds ingewikkeld?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap cowgirl wel.Het was het waard.Ze is verliefd geworden en gaat nu verder met deze liefde.

Mooier was het geweest als ze eerst de relatie had verbroken en ze daarna verliefd was geworden maar soms lopen dingen in het leven gewoon anders.



Ik zit vol in een after date dip en wat zijn die toch ellendig.Beetje nazweven en een beetje balen.Want wat was het leuk.Gedronken,heel veel gelachen,gepraat,veel vanille en fantastische seks.

Blame it on the hormons of zoals iemand laatst zei.Geen highs without lows.

We zijn zo overduidelijk gek op elkaar maar trekken de grens bij het vernielen van gezinnen en het breken van kinderhartjes.

Ik moet mijzelf een schop onder mijn kont geven maar ergens heb ik daar geen zin in en blijf ik liever zweven.Ik mis hem altijd heel erg na zo'n date
Mja, maar dan nog vind ik de woordkeuze niet zo charmant. Zal wel aan mij liggen



Bitterzoet hè Hart, de euforie vermengd met gemis. Sterkte met landen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd Mok.

Bitterzoet inderdaad.Het gemis beheerst mijn dag gemixt met een mooie herinnering.

Langzaam weer prioriteiten stellen,goed bedenken dat het echt niet kan en over naar de orde van de dag.

Heeft even een paar dagen nodig maar dan gaat het wel weer,schuift het langzaam naar de achtergrond.

Nu is de herinnering erg vers en doet het gemis zeer en heb ik zo geen zin om te landen maar heel veel zin om de klok terug te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig verwoord hart!! En ja, heel herkenbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven