Mode & Beauty alle pijlers

Anti roos shampoo speciaal voor geverfd haar.

26-03-2015 22:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!



binnenkort wil ik na een dik half jaar mijn haar weer verven, maar ik heb weer eens last van erg veel roos...

elke keer als ik stop met anti roos shampoo te gebruiken komt het na een paar dagen terug.

vervelend want het jeukt en omdat ik mijn haar donkerrood verf zie je de schilfertjes snel zitten. (met name op de haargrens op mijn voorhoofd)

Nu heb ik enkele jaren geleden wel anti roos shampoo speciaal voor geverfd haar gebruikt maar je kan dit echt nergens meer kopen! elvive, nivea en head&shoulders hebben ook niets meer op de site staan daarover



Gaat je haarkleur snel vervagen door een anti roos shampoo? of valt dit wel wat mee..
http://www.stuntpakker.nl ... Lqas9mBx8QCFSQGwwod3BIA9w
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de Remedy lijn van l'Anza. Tegen roos en mijn haarkleur blijft langer mooi dan bij welke andere ook. Mijn haar is rood geverfd. Een kleur die sowieso snel terugloopt maar met l'Anza veel minder last van. Niet goedkoop, wel topspul.
Heeft Head & Shoulders die echt niet meer? Niet dat die shampoo voor mij werkt maar ik heb die variant getest toen ik eens een gratis fles kreeg en mijn haarverf vervaagde er niet van.



Naar mijn idee hangt het er vanaf welke anti roos shampoo je gebruikt. Ik had een keer een natuurlijke anti roos shampoo met tea tree en ja dat verkleurde heel snel. Bij gewone Head & Shoulders merk ik amper verschil maar ik verf mijn haar bijna in mijn eigen haarkleur dus valt het sowieso minder op denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Antiroosshampoo maakt een ruwe ragebol van mijn haar en het is nieteens geverfd. Maar als ik het nawas met een beetje gewone elkedag-shampoo dan wordt het weer rustig en glad.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bestaat die Selsun shampoo dan niet meer. Dat is medicinale shampoo tegen roos. Dus die behandelt de oorzaak van roos. Ik weet niet hoe die in combinatie met verf is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2015 09:12
Reden: Spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:closednote schreef op 26 maart 2015 @ 23:11:

Heeft Head & Shoulders die echt niet meer? Niet dat die shampoo voor mij werkt maar ik heb die variant getest toen ik eens een gratis fles kreeg en mijn haarverf vervaagde er niet van.



Naar mijn idee hangt het er vanaf welke anti roos shampoo je gebruikt. Ik had een keer een natuurlijke anti roos shampoo met tea tree en ja dat verkleurde heel snel. Bij gewone Head & Shoulders merk ik amper verschil maar ik verf mijn haar bijna in mijn eigen haarkleur dus valt het sowieso minder op denk ik.Ik had eerder ook altijd head and shoulders voor geverfd haar. Kan het nergens vinden en op de officiele site staat deze er ook niet meer tussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar gewoon een eigen merk van de kruidvat gekocht + een shampoo en contditioner voor gekleurd haar..

Ik las ergens dat je het dan niet elke keer met anti roos moet wassen maar zo nu en dan.. dus dat probeer ik maar!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven