Baby- en Kinderkleding deel V

18-11-2014 12:20 2976 berichten
Hoog tijd voor een nieuw topic 'Baby- en Kinderkleding' Hier vind je alles op het gebied van baby- en kindermode. Vraag om advies, geef tips of show je nieuwste aankopen!



Vaste meeschrijfsters in dit topic zijn:



annavanandelledochter maat 116/122Bengeliezoon maat 98babyzoon op komst!Bubbelwijndochter

maat 134/140dochter

maat 122/128Desperate Housewivedochter feb. 2012

maat 104/110Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 104/110googlettezoon mrt. 2012

maat 98/104dochter feb. 2014

maat 80Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 104/110Lemoos2zoon okt. 2010

maat 104/110Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80modus_zoon maat 104zoon maat 86Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 86/92queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 86/92rendier87zoon maat 80/86baby op komst maatje newbornsiska74zoon sept. 2014

maat 80Sorendezoon aug. 2014

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98







Klik hier voor deel VI: Baby- en Kinderkleding deel VI
Wat een aantallen! Ik heb voor zoon nu een stuk of 10 t shirts voor de zomer en vond dat wel weer even genoeg haha. Als het echt warm is doe ik hem denk ik toch alleen een romper aan

Maar het is pas maart dus er komt vast nog wel wat bij (zeker als ik jullie aantallen lees! )



DH zeker misleidend maar dat zijn wel meer advertenties als je de kleine lettertjes leest..
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 20:09:

En zou er iemand even zijn mening kunnen geven over mijn post van de v&d webshop? hij is een beetje ondergesneeuwd denk ik. ik ben benieuwd of ik nou zo raar denk of dat v&d idd misleidend is op hun website



Dat is bij best veel webshops het geval vind ik. Dat 'vanaf' er piepklein of helemaal niet bij staat.

Ik heb bij de Hema overigens mijn slag geslagen qua beddengoed. Twee lit jumeauxs, een set voor 19,- en een set voor 39,-.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 maart 2015 @ 20:09:

En zou er iemand even zijn mening kunnen geven over mijn post van de v&d webshop? hij is een beetje ondergesneeuwd denk ik. ik ben benieuwd of ik nou zo raar denk of dat v&d idd misleidend is op hun website



Nou, ik heb mijn deskundige blik erop geworpen hoor.

Maar ik denk dat je het anders moet zien. Je klikt aan 2 pers. Dan zie je wat er nog beschikbaar is in die maat, maar niet alleen maar in die maat. Als ze die ook nog in andere maten hebben, kunnen ze ook die prijzen laten zien, maar het is dus wel beschikbaar in jouw maat. Ze laten alleen het standaard plaatje zien.

Zoiets zal het wel zijn.
quote:lemoos2 schreef op 26 maart 2015 @ 20:58:

[...]





Dat is bij best veel webshops het geval vind ik. Dat 'vanaf' er piepklein of helemaal niet bij staat.

Ik heb bij de Hema overigens mijn slag geslagen qua beddengoed. Twee lit jumeauxs, een set voor 19,- en een set voor 39,-.

Dat vanaf snap ik wel, maar dan had die eeste prijs toch gewoon de prijs van de 1-persoons moeten zijn. Ze vergelijken nu 2 verschillende producten in prijs en doen alsof dat een aanbieding is.

Ik ga even bij de hema kijken! Ik kocht ze nl altijd bij v&d, maar had er laatst 2 tegelijk die echt doorgesleten waren na 9 jaar tijd voor nieuwe dus!
Ik heb mijn bestelling van 4ff binnen. Dochter (en ik) is er echt heeeeel blij mee! Mooie stof, het zit lekker en staat haar superleuk.
Alle reacties Link kopieren
Jas drie uit jouw lijstje ga ik kopen Nouschi



Wat zonde NYC om niet te bellen, ik had daar vroeger ook een hekel aan maar het gewoon doen en een paar succeservaringen helpt echt! Ik wil het wel voor je doen, ik vind het heerlijk om mijn gelijk te halen wetende dat ik ook gewoon gelijk heb



Ik was zojuist mijn koffers aan het pakken en realiseerde mij dat ik juist erg weinig t-shirts heb voor dochter. Dat wordt shoppen bij terugkomst. Zomerjurkjes en badkleding genoeg dus wij komen onze dagen in de tropen wel door.
Ik geef je gelijk hoor DH, de "van"-prijs van het duurste product uit de serie geven, en de "voor"-prijs van de goedkoopste, dat is gewoon niet helemaal netjes!

Leuk die Tom's voor je dochter, maar zien er inderdaad niet heel stevig uit.



Ik heb voor m'n ventje tien t-shirts met korte mouw en negen longsleeves voor de zomer (en vond dat eigenlijk al best wel veel 😁 ik heb trouwens maar drie korte broeken..... Daar mag er vast nog wel eentje bij, toch?!
Korte broek zou ik idd nog 1 bij doen. Of een 3/4 broek? Bij h&m hadden ze vorig jaar een heel soepel spijkerbroekje die je kan oprollen tot net onder de knie. Dat soort broeken vind ik heerlijk voor lentedagen, in de ochtend nog te koud en in de middag kan je hem oprollen. En doordat het een dun, soepel stofje is, kan hij ook prima bij de zomer hier. Tenzij het 30 graden is, maar dat is toch niet zo heel vaak
Deze hebben ze dit jaar : http://m.hm.com/nl/produc ... ediaType=STILL_LIFE_FRONT
Bedankt voor de tip DH!

Heb meteen besteld 😊 met een gratis shirtje erbij. en een petje, basic wit shirt om te borduren en twee overslagrompers die ik toch al op het oog had.
Alle reacties Link kopieren
quote:samosa schreef op 27 maart 2015 @ 00:24:

Jas drie uit jouw lijstje ga ik kopen Nouschi

.Die is idd heel leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er niet eens over nadenken voor hoeveel geld er aan kinderkleding hier in de kasten ligt. Genoeg in ieder geval.



NeXT bestelling hier weer binnen. De jas voor de oudste viel tegen. Heel leuk, maar niet gevoerd, dus zelfs voor een zomerjas heel dun. Verder alleen maar leuke dingen!



En..... Inmiddels nog een next bestelling gedaan. Met het volgende pak voor zoon voor op onze bruiloft:







Ik hoop zó dat het pak goed zit. Zoon is namelijk redelijk smal. Maar dit is by far het mooiste pak dat ik heb gevonden, de rest is allemaal zo donker.
Alle reacties Link kopieren
Mooi pak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Leuk pakje Tess. Ik ben er eigenlijk niet zo van maar deze is best leuk. Ik zou alleen echt geen das doen, tenzij hij 14 of 15 is ofzo. Maar goed dat is mijn afwijking geloof ik, je ziet het best veel.

Ik ben ook nog op zoek naar een bruidsjonker outfit voor mijn zusjes bruiloft eind augustus. De meisjes gaan natuurlijk in mooie witte bruidsmeisjesjurken, maar voor een jongen vind ik het lastiger. Hij is 5 en draagt maat 116. Ik zat zelf hieraan te denken.



http://www.scotch-soda.co ... 05_color=dessin%20J#start



http://www.scotch-soda.co ... 14_color=dessin%20J#start=14&cgid=1128



http://www.wehkamp.nl/Win ... t=river+woods+schoenen#Ns=P&PI=0
if we all light up, we can scare away the dark...
Mooi pak!



Ik zag bij de Zeeman online ook leuke (nieuwe?) dingen. Ik ga als ze die hebben liggen deze halen voor erbij:







Er staat "Hunk" op, maar dat kan zoontje prima hebben ;) En zag leuke korte geruite blousejes voor maar een paar euro. Bij HEMA hebben ze ook veel in de sale, heb twee broekjes en een shirt besteld om op te halen
quote:TessTan schreef op 27 maart 2015 @ 14:07:

Ik wil er niet eens over nadenken voor hoeveel geld er aan kinderkleding hier in de kasten ligt. Genoeg in ieder geval.



NeXT bestelling hier weer binnen. De jas voor de oudste viel tegen. Heel leuk, maar niet gevoerd, dus zelfs voor een zomerjas heel dun. Verder alleen maar leuke dingen!



En..... Inmiddels nog een next bestelling gedaan. Met het volgende pak voor zoon voor op onze bruiloft:



[afbeelding]



Ik hoop zó dat het pak goed zit. Zoon is namelijk redelijk smal. Maar dit is by far het mooiste pak dat ik heb gevonden, de rest is allemaal zo donker.Woon je ergens bij een grote stad met een grote turks bevolkingsgroep? Dan moet je eens bij een turkse bruidszaak gaan kijken. Daar hebben ze vaak ook heel veel brudskleding voor kinderen en goed betaalbaar.
quote:Sorende schreef op 27 maart 2015 @ 15:32:

Mooi pak!



Ik zag bij de Zeeman online ook leuke (nieuwe?) dingen. Ik ga als ze die hebben liggen deze halen voor erbij:



[afbeelding]



Er staat "Hunk" op, maar dat kan zoontje prima hebben ;) En zag leuke korte geruite blousejes voor maar een paar euro. Bij HEMA hebben ze ook veel in de sale, heb twee broekjes en een shirt besteld om op te halen Ik zou wel even op de stof letten want dit ziet eruit als 100% zweten polyester
Alle reacties Link kopieren
Ja Turkse winkels hebben vaak ook pakken voor jongens. Maar ik vind ze meestal spuuglelijk.

Ik heb wel een Turkse man maar bepaald geen Turkse smaak.
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:tatlitatli schreef op 27 maart 2015 @ 15:55:

Ja Turkse winkels hebben vaak ook pakken voor jongens. Maar ik vind ze meestal spuuglelijk.

Ik heb wel een Turkse man maar bepaald geen Turkse smaak.

Nou, mss heb ik dan wel een turkse smaak, in mijn vorige woonplaats had je altijd 'turkenmarkt' en daar had je vond ik best leuke pakken tussen zitten, ook echt lelijke hoogglans enzo.

Je kan evt ook nog voor een turkse kleermaker gaan, zelf stof uitzoeken en laten naaien
Ik zou zelf niet voor een pak gaan voor een jongen van die leeftijd Maar bijv voor zoiets
Of dit

Tatli : ik vind een korte broek niet echt kunnen op een bruiloft. Ook niet voor kinderen. Het shirt vind ik wel leuk, maar daar zou ik dan een beige, linnen broek bij doen ofzo.



Sorende : het jasje an sich vind ik wel leuk, maar dat glimstofje...brrr maakt het meteen zo patserig
Pak van TessTan vind ik mooi! Mooie kleur ook
Alle reacties Link kopieren
quote:annavanandelle schreef op 27 maart 2015 @ 16:08:

[...]



Nou, mss heb ik dan wel een turkse smaak, in mijn vorige woonplaats had je altijd 'turkenmarkt' en daar had je vond ik best leuke pakken tussen zitten, ook echt lelijke hoogglans enzo.

Je kan evt ook nog voor een turkse kleermaker gaan, zelf stof uitzoeken en laten naaien

Ik zie meestal van die glimmende stofjes inderdaad en dan kijk ik alweer niet verder. Maar ik wil liever ook geen echt pak voor een 5 jarige. Een korte broek is meer omdat het in augustus is, en mijn zusje gaf het zelf aan, herinner ik me. Maar het kan ook per ongeluk 16 graden zijn dus ik zal er sowieso een lange broek bij moeten kopen.

Maar voor andere opties houd ik me aanbevolen.
if we all light up, we can scare away the dark...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven