Is hij geinteresseerd of niet?

28-10-2014 08:13 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege herkenbaarheid heb ik een andere nick aangemaakt. Ik post hier normaal gesproken ook, maar ben te makkelijk traceerbaar via die nick.



Ik ben 31, maar voel me 16... daar komt het zo ongeveer op neer. Ik (vrouw) ben sinds een tijd weer vrijgezel en ik vraag me af of hij (collega, ook vrijgezel) interesse heeft.



Het begon met leuk contact op werk, we kunnen het gewoon goed vinden. We appten af en toe (maar hij is geen app'er, maar een beller), we gaan vaak samen koffie drinken en het is gewoon gezellig. Hij neemt vaak thee voor me mee (niet voor de rest van het team, maar alleen voor mij). Vorige week vrijdag zijn we samen wat gaan drinken, dit was erg gezellig. Nu vroeg hij me afgelopen maandag mee naar een concert. Ik heb 'ja' gezegd en we hebben van te voren even snel iets gegeten en zijn daarna naar het concert geweest. Daar legde hij 2x zijn hand op mijn schouder en 1x heel ff zijn hoofd. Verder is er niks gebeurd. Ik vraag me af of hij me leuk vindt en voel me inmiddels weer 16 in plaats van 31. Ik ben niet goed in het raden van signalen, maar vind het ook te vroeg om het bij hem te gaan polsen. Denken jullie dat hij interesse heeft of is hij gewoon uit op een leuke vriendschap?



Help!
Alle reacties Link kopieren
Niks we. Hij mag mee salsadansen en daarna mag hij naar zijn eigen huis toch? Er is vast wel een aanbieding ergens te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 26 maart 2015 @ 10:45:Je lijkt me niet iemand die alsmaar op 1 lijn zou willen leven.Klopt. Net zo min als leven in snel wisselende extremen.

Al met al blij dat alles opnieuw gelijkmatig evenwichtig begint te schommelen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hettie: goed van je dat je je gevoel volgt... je mag je twijfel best serieus nemen.

Is zelfs verstandig, want het gaat om jouw leven.

Alleen een beetje vervelend om tegen die man te zeggen lijkt me,

maar goed zo'n drama is het niet.



Om eerlijk te zijn denk ik nog steeds dat ik die rust wel nodig

heb, maar het is eerlijk gezegd ook wel weer verleidelijk om

weer ff te Tinderen ben ik bang.. ;-$ .



Achterliggende gedachte: nee ik geloof niet in overhaasten en wil

niet zomaar iemand maar echt verliefd worden en echte liefde,

maar er is toch wel weer een beetje 'alleen-blijf-angst'... en

waar moet ik in godsnaam iemand tegenkomen...

En een beetje aandacht gaat dat niet wegnemen dus ik houd

nog maar even vol..

Jonge jonge, ben wel lekker aan het schommelen zeg... en bij mij niet

erg evenwichtig a la HL ben ik bang .

(alhoewel ik dat ook wel grappig vind... beetje a la Cherobino

uit Le nozze di figaro van Mozart ;))

Nou ja de wereld vergaat niet...
Goed besluit Hettie. Volg je gevoel. Ik merkte al langer dat het leuke voor jou over is. En tegen hem zul je toch een keer de waarheid moeten vertellen, anders blijft hij zeuren wanneer je weer komt.



Ik las nog eea over het verhuizen uit Duitsland en familie die je liever niet ziet gaan. Gaat het daar weer een beetje mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:---klaproos--- schreef op 26 maart 2015 @ 15:04:

Niks we. Hij mag mee salsadansen en daarna mag hij naar zijn eigen huis toch? Er is vast wel een aanbieding ergens te vinden.



Helemaal mee eens!

Hettie: ik denk dat een ticket niet zomaar te cancellen is?!

Iig niet om die reden?



Gewoon lekker zo'n hostel, dan heb je iig je eigen stek als je het/hem zat bent.



En vooral wél naar je eigen gevoel luisteren (en niet pas achteraf: dit is vooraf).

Als het niet goed voelt, dan idd afkappen.

Wees gewoon eerlijk tegen hem en dat hoeft niet (alleen) te zijn wat je tegenstaat, maar ook wat je leuk vond aan hem en vorige keer, maar dat je het toch niet ziet zitten om verder af te spreken.

Kan best zonder hem onnodig te kwetsen en toch je uit te spreken.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 26 maart 2015 @ 16:33:

[...]

Klopt. Net zo min als leven in snel wisselende extremen.

Al met al blij dat alles opnieuw gelijkmatig evenwichtig begint te schommelen.



Gelukkig maar, blij dat te horen,

kan me wel indenken dat je daar wel aan toe was na die turbulente tijden.

Take care
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Cancellen kan altijd, om elke reden.

Of je je geld terugkrijgt is een ander verhaal, maar daar zou ik het persoonlijk niet om laten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Het punt is dat ik niet per se naar Parijs hoef, ik zou echt voor hem gaan (en de seks). Parijs is leuk, maar ik hoef er niet zo nodig opnieuw naartoe. Vandaar dat ik erover denk om helemaal te cancellen. Hier kan dat wel, kost alleen wel 17,50 euro. Ik heb ook niet zo'n zin in extra kosten van een hotel, want die salsafeestjes zijn ook verre van gratis.



Lelie, lief dat je ernaar vraagt. Dat met mijn ouders speelt altijd, maar op sommige dagen heb ik er meer last van dan op andere. Ik hou eigenlijk het liefste afstand, ik hoef ze niet zo nodig wekelijks te spreken. Daar voel ik me toch het beste bij heb ik gemerkt.



Fijn te lezen dat het bij jou en je man goed gaat! Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht na alle perikelen, maar toch fijn dat jullie nu gelukkig zijn met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 26 maart 2015 @ 17:20:

Hettie: goed van je dat je je gevoel volgt... je mag je twijfel best serieus nemen.

Is zelfs verstandig, want het gaat om jouw leven.

Alleen een beetje vervelend om tegen die man te zeggen lijkt me,

maar goed zo'n drama is het niet.



Om eerlijk te zijn denk ik nog steeds dat ik die rust wel nodig

heb, maar het is eerlijk gezegd ook wel weer verleidelijk om

weer ff te Tinderen ben ik bang.. ;-$ .



Achterliggende gedachte: nee ik geloof niet in overhaasten en wil

niet zomaar iemand maar echt verliefd worden en echte liefde,

maar er is toch wel weer een beetje 'alleen-blijf-angst'... en

waar moet ik in godsnaam iemand tegenkomen...

En een beetje aandacht gaat dat niet wegnemen dus ik houd

nog maar even vol..

Jonge jonge, ben wel lekker aan het schommelen zeg... en bij mij niet

erg evenwichtig a la HL ben ik bang .

(alhoewel ik dat ook wel grappig vind... beetje a la Cherobino

uit Le nozze di figaro van Mozart ;))

Nou ja de wereld vergaat niet...



Je slingert zo te zien idd nog behoorlijk van links naar rechts, Phoebe.

Neem die alleenblijfangst eens serieus: laat die niet door een ander geruststellen, maar zoek die geruststelling in jezelf: hoe angstig zou dat werkelijk zijn eigenlijk?

Als je echt overtuigd zou zijn van dat het (ook) fijn is in je eentje, waar zou je dan bang voor (moeten) zijn?



Misschien is het voor nu even genoeg geruststelling te weten dat je "goed in de Tindermarkt ligt" en dat er geen haast is: dat is over 3 maanden nog precies zo, hoor.

En groot gelijk: liever 1 echte verliefdheid ontmoeten tzt dan 10 nepverliefdheden.

Bij dat laatste kan je dan er namelijk ook op wachten dat die op niks uitlopen namelijk, dat brengt je niks fijns op de langere duur. Beter ff die tijd aan jezelf besteden, dan weet je dat die tijd iig goed besteed is.



Als je jezelf nu niet evenwichtig vindt en je zou nu verder daten, dan heb je denk ik veel kans dat je dan een niet-evenwichtige relatie vindt.

Het is de moeite waard om zelf dan ff te streven naar dat evenwicht (innerlijke rust) vinden, dan vermoedelijk grotere kans dat je ook zo iemand aantrekt die ook lekker in zijn vel zit?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 26 maart 2015 @ 23:45:

Cancellen kan altijd, om elke reden.

Of je je geld terugkrijgt is een ander verhaal, maar daar zou ik het persoonlijk niet om laten.



Eens!

Ik bedoelde idd met geld terug.

Ik zou het daar ook niet om laten: jammer van dat geld dan.

En als je geen zin hebt, dan ook niet nog meer kosten maken met ho(s)tel en verblijf.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Oh mosterd, lees nu dat jij dat zelf al schrijft, Hettie.

Die seks was toch mwah?

Hoef je daar ook niet voor te gaan, lijkt mij.

Gezien hoe het vorig weekend liep en nu loopt qua skypen en zo, krijg ik niet het idee dat het gaat om wat jij verwacht, maar meer zoals hij het wil.

Die klik lijkt er dus niet op dat gebied.



Qua hutje: als het ook maar 1 moment als verplichting voelt begin ik er al niet aan!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
De seks was mjaw ja, en hij hield hem ook niet omhoog wat volgens hem door het condoom kwam.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik geen verstand van, Hettie, ben geen man.

Zal meer te maken hebben met dat seks ranzig is, hij wil wel, maar dat smetvrezen kan hem afleiden.

Via skype is dat een stuk makkelijker en blijft alles schoon, thuis



ik had eens een exmarinier tussen de lakens, die zat bij elk geluid rechtop, alsmaar mega-alert.

Elke keer de draad kwijt.

Dat deed de boel geen goed.

A-relaxt iig.

En hij wou heel heel graag, tè graag zelfs.

Dat kan het soms ook nog zijn: stress, zelf druk erop zetten.



Affijn, lees jezelf nog eens na: enige reden zou zijn de seks?

Niet dus, tenzij je denkt dat het de zenuwen waren en beter wordt naarmate jij vertrouwder wordt.

Dan nog: blijf je afvragen: wat wil jij? Wat verwacht jij van lekkere seks en van de omgang op zo'n weekend?

Ook als scharrel, ook zonder dat je gevoelens hebt is dit hem niet blijkbaar.

Dan is de vraag: is het dan iig om de gezelligheid, intimiteit, lekker zoenen & knuffelen, relaxt?

Als je je niet thuis voelt bij hem en zijn smetvrees-eisen, dan iig niet daar gaan slapen!

Ook voor een scharrel haal je er blijkbaar te weinig zinnigs/zinnelijkheid uit.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Deze was ook wel snel afgeleid hoor, was tussendoor ook nogal bezig met handdoekjes en tissues enzo.



Ik weet het niet hoor, denk dat hij inderdaad niet bij me past, zelfs niet als scharrel. Al vraag ik me af bij wie dan wel. Hij was in bed echt een kluns en als je daar zijn smetvrees en controledrang bij optelt denk ik dat geen enkele vrouw het langer dan een dag bij hem uithoudt. Toch vreemd, want ik denk dat hij heel gemakkelijk vrouwen versiert, al beweerde hij zelf van niet.



En tja, knuffelen en zoenen.. ik had het idee dat hij daar niet zo van was. Dus ik geloof niet dat ik daarvoor naar Parijs moet gaan...
Alle reacties Link kopieren
Hettie: versieren wel, dat is het punt niet.

Zijn manco is daarná: hij maakt het op ál die punten niet waar.

Hij kan ze dus niet houden op deze manier.



Leuk koppie, lekker dansen, innemend in de versierfase.

Daarna merk je pas de rest.

Zo te horen mis je niet veel, zelfs niet dan minstens lekker knuffelen en zoenen en gezelligheid.



Ik lees weinig redenen om wél te gaan, eigenlijk..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen ben je er wel uit Hettie. Dan zou ik het lekker annuleren.
Suzy: bedankt voor je reactie. Ik had dat heen en weer slingeren bij mezelf

ook al door en het leek mij ook niet helemaal goed.

Het belangrijkste is tcoh dat ik 'mijn brein' rustig houd zeg maar en ik vertrouw

er inmiddels wel op dat ik intuitief weet wat goed is voor mij. Kwestie van goed naar

mn gevoel luisteren dus.

Bedankt!



Hettie: goed dat je voor jezelf kiest. Ik ben er sinds kort wel achter dat wat betreft

mannen/daten je ook kleine twijfels serieus moet nemen.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ga cancellen. Vraag me nu alleen nog af hoe ik het hem ga brengen.
Ik zou gewoon eerlijk zijn Hettie..

En als je daar heel erg tegenop ziet kan je een smoes verzinnen

of gewoon via de whatsapp zeggen 'doei ik kom niet...'.

Dat laatste is wel een beeeeeetje bot, maar goed beter even aan jezelf denken...
quote:highlander schreef op 26 maart 2015 @ 09:57:

Phoebe, gelijk hebben doet mij niets.

Ik wil dat jij je goed voelt vanuit jezelf.

Fijn te lezen dat het afkicken goed gaat!



Wat lief...

Van drank wel, van Tinder nie zo... (nou ja liever dan andersom...

vandaag 120 dagen niet gedronken trouwens... )
Alle reacties Link kopieren
Hettie: wat ik hierboven zei: wees zo eerlijk mogelijk zoals jij hier aan ons verteld hebt: dat je een heel leuk weekend had, veel lol, hij echt moeite heeft gedaan om gastvrij te zijn, heerlijk gedanst hebt met hem en wat je verder waardeert aan hem.

En dat je je toch in zijn huis niet op je gemak voelt vanwege zijn "eisen" over hygiene die de jouwe niet zijn.

Dat jullie niet goed passen in dat opzicht (en evt seksueel jij andere wensen hebt dan hij en niet past, omdat hij daar daar wel de nadruk op legt, terwijl jij de diepgang mist met hem.

Dus dat je het alsnog niet ziet zitten. De afstand te groot is om elkaar echt beter te leren kennen en dat dat je opbreekt.

Dat het makkelijker/ beter is om er nu mee te stoppen nu het nog oppervlakkig is en er nog vrijwel geen gevoelens zijn. En hem het beste wenst.



Je hoeft geen opsomming te geven van zijn manco's oid als redenen om niet te gaan.

Hou het bij jezelf: het is jouw gevoel (of gebrek daaraan), niks mis met hem, dat hij een leukerd is, maar niet bij jou past.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Wittelelie: hoe gaat het bij jou? Nog steeds meer rust in de tent en de goede kant op qua vermoeidheid?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet te ingewikkeld maken, meer iets van 'ik vond het wel gezellig, maar ik voel toch niet genoeg klik met je om nog een weekend die kant op te komen'.



Het is maar een scharrel van een weekend, geen relatie van jaren, dat hoeft niet zo officieel en uitgebreid hoor. Probleem van uitleggen en redenen geven is dat iemand er tegenin kan gaan. 'Oh maar dan mag je voor deze keer wel je haren borstellen'. Je besluit om niet te gaan staat al vast, dus dan hoeft er ook niet meer onderhandeld te worden. Op deze manier hou je het bij jezelf.
Alle reacties Link kopieren
lang
suzy65 wijzigde dit bericht op 27-03-2015 17:43
Reden: niet belangrijk
% gewijzigd
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
As we speak krijg ik net een pakketje binnen, onverwachts, van een voor mij belangrijke en dierbare vriendin met wie de relatie verstoord was.

En nog niet hersteld, ook ff niet van mijn kant.

Ik worstelde ook daarmee.

Dat ik waardevol ben voor haar en over en weer verlangen naar herstel van die innige band, doet ongelooflijk goed!

Hoog tijd om dat per nú te herstellen, na deze (opnieuw) toenadering!

Daar word ik heel blij van!

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven