Ben ik zwanger?

25-03-2015 21:33 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een aantal dagen over tijd. Het werd vandaag dus tijd voor een zwangerschapstest. Vanmiddag lekker geshopt met vriendlief en aan het eind van de dag een test gehaald. Daarna snel naar huis gereden, thuisgekomen snel de test gedaan. Toen ik terug kwam van de toilet stond mijn vriendlief al vol ongeduld te wachten, en wat bleek, een dikke streep maar op het controlevenster niets. We snapten er even niets van, totdat ik op het doosje van de test keek. Had ik per ongeluk een ovulatie test gehaald! Dommm! Morgen dus maar een nieuwe poging met een nieuwe ZWANGERSCHAPStest. Wilde het even met jullie delen damm wat spannend dat wachten!
Alle reacties Link kopieren
maar op het controlevenster niets. We snapten er even niets van, totdat ik op het doosje van de test keek. Had ik per ongeluk een ovulatie test gehaald! D





Maar heel veel succes morgen! Ik hoop dat her raak is voor jullie!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oops



Snap ik helemaal, dat je van de spanning nog de verkeerde test koopt.

En nu moet je nog langer wachten tot je het weet, balen!

Maar spannend voor je, ik duim voor je op een positieve test morgen.

Laat je het weten hier?
Alle reacties Link kopieren
Zet hem op morgen dan!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik laat het weten! Dom hé, we hebben het alle 2 niet gezien. Morgen eerst ook nog allerlei afspraken, dus morgen avond kan het op zijn vroegst. Wachten duurt lang!
Alle reacties Link kopieren
Je bent zwanger.

Van minstens een drieling.



Groetjes Het Forum Orakel



Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hahahah. Succes morgen, hopelijk is het raak!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren




Denk aan die reclame 3,3,3,3!



Pff met 1 zouden we al een gat in de lucht springen!
Alle reacties Link kopieren
Ook toevallig, daisyjohanna in "zwanger of niet"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!




Succes morgen!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad toevallig Nouchi!
Alle reacties Link kopieren
Ik voel de hele tijd wat krampjes en denk dan meteen dat ik ongesteld ga worden, tot op heden niets. Ik ben nu 4 dagen over tijd. Ben niet misselijk, wel erg duizelig, maar dat kan ook andere oorzaken hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, vandaag drie dagen. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben ga ik ook testen. Succes!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Dit is de eerst x op het viva forum voor mij..



Ik ben nu alweer drie dagen over tijd en heb al een test gedaan, die helaas negatief was. Mijn dokter heeft gezegd dat je het pas na 1-2 weken kan weten ofdat je zwanger bent.. Mijn vriend en ik houden dus hoop, maar ik ben toch bang dat ik 'valse hoop' aan het creëren ben..



Ik heb krampen in mijn onderbuik, voornamelijk rechts, en ik moet vaker plassen. Maar dit kan ook komen, doordat ik ongesteld moet worden lijkt mij..
Alle reacties Link kopieren
Grrr, hier nog steeds geen druppeltje bloed of iets wat er op lijkt. Vanmiddag een test gedaan (nu wel een goede ) en deze was negatief. Ik heb verder ook geen kwaaltjes alleen duizelig en mijn darmen rommelen, daar heb ik normaal bijna nooit last van. Heb telkens het gevoel dat ik soort van ongesteldheids krampjes heb, maar er zet niets door. Zijn er meer mensen geweest die in eerste instantie een negatieve test hadden (door overdag te testen) en de volgende ochtend een positieve test hadden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een test van action liggen en zat net even een topic op het forum te lezen over de betrouwbaarheid daarvan. Kwamen in dat topic een paar voorbeelden voorbij waarbij dit wel gebeurd was ja.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 1 van de kruitvat gehaald. De action waar ik vanmiddag was had geen zwangerschapstest meer.
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je normaalgesproken een regelmatige cyclus?
Alle reacties Link kopieren
Jep.. ik kan de klok er op gelijk zetten. Aangezien ik bepaalde medicijnen slik die ik alleen door mag slikken na overeenstemming mijn gynaecoloog hou ik het ook precies bij. Moet ook bij 2/3dagen over tijd een test doen en die was vanmiddag negatief. Dus nu weet ik niet of het' raar' is om de gynaecoloog te bellen voor slechts een paar dagen over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker
Alle reacties Link kopieren
TO, koop morgen alsjeblieft een kwalitatief goede en duidelijke test, bijv. zo'n digitale test. Niet van die goedkope testjes waarbij je vervolgens de hele dag loopt te koekeloeren of er misschien tóch een heel licht streepje te zien is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag ook geen vaag streepje en aan de controle kant een hele duidelijke streep. Dat lijkt me duidelijk genoeg toch? Of ziet een duurdere test meer?
Alle reacties Link kopieren
Je zou nog eens die clearblue kunnen proberen met indicatie hoe lang je al zwanger bent.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel verstandig om gewoon met ochtend urine te testen. Het is goed mogelijk om pas later positief te testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook al bedacht dat ik morgenochtend test.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven